Jaunākais izdevums

Somijas ātrās ēdināšanas restorānu ķēde "Hesburger" sākusi darbu Polijas galvaspilsētā Varšavā, informē kompānijā.

Polijā "Hesburger" darbosies atbilstoši jaunam konceptam, nodrošinot produkciju pasūtījumiem tikai piegādei uz mājām. "Hesburger" Polijā strādā astoņi cilvēki.

“Hesburger” starptautiskās attīstības un mārketinga direktore Ieva Salmela stāsta, ka šobrīd “Hesburger” restorāni atrodas Polijas kaimiņvalstīs: Lietuvā, Vācijā un Ukrainā. Izejvielas “Hesburger” Polijā tiek piegādātas no noliktavas un majonēzes ražotnes, kas atrodas Lietuvā, Kauņā.

“Mēs turpināsim aktīvi paplašināties ne tikai Polijā, bet arī citās valstīs. Šogad visvairāk pieaugs mūsu restorānu skaits Bulgārijā,” atklāj I.Salmela.

Patlaban "Hesburger" darbojas astoņās Eiropas valstīs, tostarp Somijā "Hesburger" ir 272 struktūrvienības, Lietuvā - 59, Latvijā - 51, Igaunijā - 50, Bulgārijā - 28, Ukrainā - septiņas, Vācijā - divas un Polijā - viena.

"Hesburger" pārdošanas apmēri Baltijā pagājušajā gadā sasniedza 152,65 miljonus eiro.

Tostarp Lietuvā pārdošanas apmēri pieauga par 16% salīdzinājumā ar 2022.gadu, sasniedzot 54,51 miljonu eiro, Latvijā pārdošanas apmēri palielinājās par 25%, sasniedzot 53,92 miljonus eiro, bet Igaunijā pārdošanas apmēri kāpa par 15%, sasniedzot 44,22 miljonus eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ātrās ēdināšanas ķēde "Hesburger" investējusi 300 000 eiro pirmās filiāles atvēršanā Rumānijā, Rimniku Vilčā, informē uzņēmumā.

Rumānijā pirmā "Hesburger" platība ir 80 kvadrātmetri, un tas atrodas pilsētas iepirkšanās centra "Shopping City Ramnicu Valcea" ēdināšanas zonā.

"Hesburger" starptautiskās attīstības un mārketinga direktore Ieva Salmela norāda, ka nākotnē Rumānijā plānots atvērt vēl vairākas ēdināšanas vietas. Patlaban notiek pārrunas par atvēršanu vairākās Rumānijas pilsētās, tajā skaitā galvaspilsētā Bukarestē. Viņa atklāj, ka kopumā gada laikā "Hesburger" biznesa un tīkla attīstībā Rumānijā plānots ieguldīt astoņus miljonus eiro, atverot desmit jaunus "Hesburger".

Latvijā 2023.gadā, salīdzinot ar 2022.gadu, "Hesburger" pārdošanas apjoms palielinājies par 25%, sasniedzot 53,92 miljonus eiro. Šogad uzņēmums Latvijā plāno atvērt vēl divas filiāles, kā arī uzsākt digitālo kasu sistēmu darbību. Savukārt Baltijā 2024.gadā kopumā paredzēts atvērt desmit jaunus "Hesburger".

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ieviešot tehnoloģiskus risinājumus pasūtījumu veikšanai, Somijas un Baltijas ātrās ēdināšanas restorānu ķēde “Hesburger” visos restorānos Latvijā ierīko digitālās pašapkalpošanas kases.

Kopējās projekta investīcijas ir 1, 5 miljoni eiro, un tā ietvaros kopumā tiks uzstādītas 107 šāda veida kases.

Projekts Latvijā tika aizsākts 2021. gadā, pakāpeniski ieviešot projekta administratīvās prasības, un pirmo pašapkalpošanās kasi uzstādot “Hesburger” restorānā Rīgā, Krasta ielā. Šobrīd projekts tuvojas noslēgumam, un līdz augusta vidum pašapkalpošanās kases tiks uzstādītas jau visos “Hesburger” restorānos Latvijā. Noslēdzošā digitālā pašapkalpošanās kase tiks uzstādīta Daugavpilī, “Hesburger” restorānā Rīgas ielā, kas pēc vērienīgas renovācijas tiks atvērts šī gada otrajā pusē.

“Līdztekus jaunu restorānu atvēršanai mēs investējam arī modernu tehnoloģisko risinājumu ieviešanā, tādēļ esam gandarīti, ka šis projekts jau pavisam drīz tiks veiksmīgi ieviests 51 uzņēmuma restorānā Latvijā,” stāsta Ieva Salmela, “Hesburger” starptautiskās attīstības un mārketinga direktore.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Investējot 500 000 eiro, ātrās ēdināšanas restorānu ķēde “Hesburger” atklājusi restorānu Rīgā, Dzērbenes ielā.

Tas šobrīd ir 51. uzņēmuma restorāns Latvijā. Kā norāda “Hesburger” starptautiskās attīstības un mārketinga direktore Ieva Salmela, uzņēmums šogad mērķtiecīgi turpina savu paplašināšanās stratēģiju tirgū, un kopumā šogad Latvijā plānots atvērt vēl 2 restorānus.

Restorāna ēka Rīgā, Dzērbenes ielā, ir uzbūvēta trijos stāvos ar kopējo platību 419 m2. Pirmajā un otrajā stāvā atrodas restorāna telpas, bet trešajā stāvā – tehniskās telpas. Jaunajam restorānam ir “drive-in” jeb auto kase, savukārt vasaras mēnešos klientiem būs iespēja izmantot arī āra terasi. Kopumā restorāna iekštelpās būs sēdvietas 90 klientiem.

“Tāpat kā pārējās Baltijas valstīs un citviet Eiropā, arī Latvijā īstenojam mūsu paplašināšanās stratēģiju, atverot jaunus restorānus. Līdztekus šodien atklātajam restorānam Rīgā, līdz gada beigām plānojam atklāt jaunus restorānus arī Tukumā un Alūksnē. Jāuzsver, ka iepriekš “Hesburger” restorāns šajā Rīgas pusē atradās faktiski blakus šodien jaunatvērtā restorāna ēkai. Šī ēku kompleksa attīstības plānu rezultātā nolēmām mūsu iepriekšējo restorānu pārcelt uz citu, pavisam no jauna celtu ēku Dzērbenes ielā, kas ļauj mums paplašināties un būt aizvien pieejamiem klientiem šajā Rīgas daļā, kur atrodamies jau vairāk nekā 10 gadus. Vienlaikus tā ir iespēja piedāvāt klientiem ēdināšanas pakalpojumus svaigi remontētās, modernizētās telpās. Jaunajā restorānā nodrošināsim arī darbavietas 20 cilvēkiem,” stāsta Ieva Salmela, “Hesburger” starptautiskās attīstības un mārketinga direktore.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Degvielas mazumtirgotājs SIA "Neste Latvija" pagājušajā gada rudenī nolēmis slēgt visus piecus bezkontakta pašapkalpošanās veikalus "Neste Easy Deli", sacīja SIA "Neste Latvija" valdes priekšsēdētājs Armands Beiziķis.

Vienlaikus viņš norādīja, ka "Neste Latvija" ir vienojies ar pārtikas mazumtirdzniecības uzņēmumu "Narvesen", ka janvārī šajos veikalos sāks strādāt "Narvesen" ar sava koncepta veikaliem, kuros būs arī pārdevējs.

Viņš atgādināja, ka "Neste Latvija" pirmo bezkontakta pašapkalpošanās veikalu atvēra 2021.gadā, papildinot, ka pārdoto preču apjoms nebija tāds, lai varētu segt uzņēmuma ieguldītās investīcijas.

"Mūsuprāt, tas ir ļoti labs koncepts, kas noteikti nākotnē attīstīsies, bet laikam mēs šajā tirgū iegājām par ātru. Arī Somijā tika pieņemts lēmums par veikalu slēgšanu," sacīja Beiziķis.

Viņš arī sacīja, ka tehnoloģijas, ko var izmantot šādos veikalos, pašlaik mainās ļoti strauji, kas prasa jaunas investīcijas, papildinot, ka visdrīzāk vēl ir nedaudz jānogaida, lai attīstās tehnoloģijas, un klientiem var piedāvāt vislabāko koncepciju.

Komentāri

Pievienot komentāru