Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kafejnīca, neliels veikaliņš, radošā studija vai birojs – ir svarīgi, lai uzņēmuma telpas būtu iedvesmojošas un aicinošas, sevišķi, ja tajās notiek arī tikšanās ar klientiem. IKEA interjera dizainere, kas specializējas biznesa klientu telpu iekārtošanā, dalās padomos, kas noderēs labiekārtot vai atjaunot uzņēmuma telpas, kā arī palīdzēs saplānot pārvērtībām nepieciešamos finanšu resursus.

Neatkarīgi no tā, vai telpas jāiekārto nu nulles vai jāpārplāno tās, IKEA interjera dizainere Linda Ribaka-Orlova iesaka noteikt projektam atvēlēto budžetu. Pirmkārt, jānolemj, cik daudz līdzekļu uzņēmums var atļauties tērēt interjeram. Prioritāšu noteikšana palīdzēs turēties pie plāna un vēlāk arī ietaupīt. Papildus jau plānotajam budžetam, vienmēr jāatvēl aptuveni 10 % neparedzētiem izdevumiem.

Otrkārt, jādefinē kādām funkcijām uzņēmuma telpas paredzētas. Tās ir būtiski zināt pirms sākt domāt par krāsu paleti vai mēbelēm.

Visbeidzot, izvēloties profesionāla interjera dizainera sniegtos pakalpojumus, iespējams ietaupīt gan laiku, gan naudu. “Profesionālis piedāvās vairākus funkcionālus risinājumus, kā arī atlasīs piemērotākās mēbeles konkrētajām telpām. Tāpat interjera dizainers, izstrādājot piedāvājumu, ņems vērā pieejamo budžetu,” saka L. Ribaka-Orlova. Viņa uzsver, ka interjera dizainers var palīdzēt izvairīties no impulsīviem pirkumiem, kas reizēm var būt ļoti dārga kļūda.

Kā ar ierobežotiem līdzekļiem panākt vēlamo efektu

Ja jauno uzņēmuma telpu – veikala, radošās zonas vai biroja – iekārtošanai atvēlētie līdzekļi ir ierobežoti, interjera dizainere iesaka vispirms labāk izvēlēties mazāk mēbeļu un pievērst uzmanību to kvalitātei. Tāpat svarīgi, lai mēbeles pildītu galvenās funkcijas. Viņa uzsver, ka mazajiem uzņēmumiem ļoti praktiski un piemēroti ir daudzfunkcionāli risinājumi. Tie ļauj ietaupīt gan finanšu resursus, gan vietu.

“Ja nevari atļauties uzreiz iekārtot savu sapņu interjeru, vispirms labāk aprīkot telpas ar mazāku skaitu, toties funkcionālām un savstarpēji saderīgām mēbelēm, kas kalpos ilgus gadus un ļaus iekārtojumu laika gaitā papildināt un padarīt mājīgāku. Tas ir īpaši būtiski, ja telpās uzturas arī klienti. Vienmēr ir labāk, ja vide ir nedaudz askētiska, bet sakārtota, nekā nekārtīga un pārblīvēta. Vienkāršs veids, kā piešķirt telpai kārtīgāku izskatu, ir izvēlēties mēbeles ar durvīm vai atvilktnēm un mantas uzglabāt kastēs,” padomā dalās interjera dizainere.

Tiem, kuri vēlas atjaunot uzņēmuma telpas, L. Ribaka-Orlova iesaka vispirms izvērtēt, vai nepietiek ar nelieliem uzlabojumiem, piemēram, sienu vai mēbeļu pārkrāsošanu. Pēc darbu pabeigšanas vecās mēbeles var atlikt atpakaļ jaunajā iekārtojumā un vēlāk pakāpeniski aizstāt ar jaunām. Šādā veidā izmaksas var izdalīt uz ilgāku laika periodu. “Var spēlēties ar stiliem un esošās mēbeles un interjera priekšmetus kombinēt ar jaunajiem, tādējādi panākot oriģinālu un stilīgu iespaidu. Šāds risinājums sevišķi piemērots būs radošajiem uzņēmējiem. Arī šādā gadījumā var noderēt profesionāla interjera dizainera padoms,” teic L. Ribaka-Orlova.

Interjera dizainere dalās ar vēl vienu vērtīgu padomu, kā ietaupīt naudu par profesionālu interjera dizaineru pakalpojumiem: “Profesionālu interjera dizaineru pakalpojumus uzņēmumi bez maksas var saņemt IKEA. Mūsu dizaineri ir gatavi izstrādāt un īstenot dizaina projektus, kā arī dalīties ar iedvesmojošiem padomiem un idejām mēbeļu izvēlē un risinājumiem, lai iekārtotu gan biroja darba, gan korporatīvās zonas. Ja klients izvēlēsies īstenot piedāvāto projektu un vismaz 70 % mēbeles un interjera priekšmetus iegādāsies IKEA, interjera dizaina pakalpojumi uzņēmumam būs bez maksas,” stāsta L. Ribaka-Orlova.

Kas klientiem šķiet īpaši svarīgi uzņēmuma telpās

Strādājot ar biznesa klientiem, interjera dizainere novērojusi, ka nelielu veikalu saimniekiem īpaši aktuāls ir jautājums, kā glīti un funkcionāli izvietot produktus un citas lietas. “Vēl viens aktuāls jautājums ir par produkcijas rezervju uzglabāšanu. Parasti iesakām izvēlēties slēgtus plauktus un uzglabāšanas kastes. Tas telpai piešķirs sakārtotības sajūtu,” ar padomu dalās L. Ribaka-Orlova.

Dizainere novērojusi, ka biznesa klienti izvēlas mēbeles, kas ir viegli pielāgojamas konkrētā uzņēmuma vajadzībām. Tāpat daudzi meklē iespējas, kā darba telpas padarīt mājīgākas. Šajā gadījumā tekstilizstrādājumi un interjera priekšmeti vienmēr ir laba izvēle, lai īstenotu ātras pārvērtības par pieejamu cenu. Vispopulārākā izvēle ir gaiši pasteļtoņi un koka elementi.

Biznesa interjers bez maksas

IKEA piedāvā funkcionālus un estētiskus interjera dizaina risinājumus uzņēmuma telpu iekārtošanai. Interjera dizaina speciālisti sagatavo projektu, palīdz izraudzīties piemērotākās mēbeles un īstenot projektu vajadzīgajā telpā: birojā, nelielā veikalā, kafejnīcā, viesnīcā, īres dzīvoklī vai citur.

Ja klients nolemj īstenot piedāvāto projektu un vismaz 70 % mēbeļu un interjera priekšmetu iegādāties IKEA, interjera dizaina pakalpojumi ir bez maksas. Vairāk informācijas.

Komentāri

Pievienot komentāru