Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sākot no šā gada oktobra, ikvienam, kurš iepirksies lidostas “Rīga” izlidošanas zonas “ATU Duty Free” veikalos, būs pieejams inovatīvs pakalpojums - nosūtīt pirkumu uz jebkuru sevis izvēlēto “Omniva” pakomātu kādā no Baltijas valstīm, informēja tirdzniecības uzņēmuma vadītājs Latvijā Tamers Džigeroglu (Mr. Tamer Cigeroglu).

Pakalpojums būs pieejams tiem ceļotājiem, kas dodas uz kādu no galamērķiem Eiropas Savienībā (ES).

Džigeroglu uzsvēra, ka par labu šādam pakalpojumam lemts, analizējot jaunos iepirkšanās paradumus, ko ietekmēja gan pandēmija, gan arī paaudžu atšķirīgās pieejas.

“Mūsdienās iepirkšanās neattiecas tikai uz preci, kuru iegūstam. Jaunajā laikmetā klienti pērk iepirkšanās pieredzi, un personalizēti pakalpojumi izceļas ar savu kvalitāti. Šajā jomā mēs piedāvājam saviem klientiem priviliģētu pakalpojumu ar daļējas piegādes iespēju, kas ietilpst mūsu pakalpojumā “Shop & Collect” jeb “Iepirkties & saņemt”. Pēc iepirkšanās mūsu beznodokļu veikalos viņu iegādātie produkti tiek nosūtīti uz saņemšanas punktiem, kas atrodas vistuvāk viņu dzīvesvietai, lai ceļojuma laikā viņiem nebūtu jānēsā produkti līdzi,” saka Džigeroglu.

Viņš arī paskaidroja, ka turklāt produktus piegādes punktos iespējams droši uzglabāt līdz pat nedēļai. Tas pasažieriem sniedz arī ievērojamu komfortu attiecībā uz ierobežojumiem, kas iegādātajai produkcijai noteikti saskaņā ar muitas noteikumiem, un viņi var iepirkties lidostā un lidot uz valsti, uz kuru viņi ceļo, netiekot pakļauti noteiktiem ierobežojumiem. Iegādātie produkti tiek nogādāti uz saņemšanas punktiem.

"Esam gandarīti, ka varam īstenot šo sadarbību ar “Omniva”, lai padarītu mūsu klientu iepirkšanās pieredzi vērtīgāku," viņš piebilst.

Šis piegādes pakalpojums uz jebkuru izvēlēto pakomātu Latvijā, Lietuvā vai Igaunijā būs pieejams jebkurai “ATU Duty Free” iegādātai precei. Piegāde Latvijā maksās 2,99 eiro, bet uz citām Baltijas valstīm - 5,34 eiro. “Omniva” pakomātā preci glabās septiņas dienas, sākot no piegādes brīža.

Lidosta “Rīga” ir pirmā lidosta Baltijā, kas saviem klientiem piedāvās šādu pakalpojumu.

“Daudzveidīgi un moderni pakalpojumi ir neatņemama laba lidostu klientu servisa sastāvdaļa, ko pasažieri novērtē un ņem vērā, izvēloties lidostu saviem ceļojumiem. Esam gandarīti, ka lidosta “Rīga” kopā ar saviem partneriem atkal rada jaunas un inovatīvas iespējas pakalpojumu veidošanā, apvienojot tradicionālo iepirkšanos lidostas veikalos ar mūsdienu e-komercijas iespējām. Īpaši ērts šis pakalpojums būs Baltijas valstu ceļotājiem, kuri varēs izmantot plašo lidostas “Rīga” veikalu piedāvājumu, pirkumus nosūtot uz izvēlēto pakomātu,” saka lidostas “Rīga” valdes loceklis Artūrs Saveļjevs.

Viens no iemesliem, kas ļauj šādu servisu attīstīt mūsu reģionā, ir Baltijas iedzīvotāju augstā gatavība izmantot pakomātus. Kamēr citviet Eiropā šis vēl ir salīdzinoši jauns pakalpojums, tikmēr Latvijā, Lietuvā un Igaunijā ir attīstīti tīkli un vērojama tendence, ka sūtījumu apjoms turpina pieaugt arī pēc pandēmijas.

Piemēram, “Omniva” grupa šā gada pirmajā pusgadā piegādājusi vairāk nekā 15 miljonus sūtījumu, kas ir par 10 % vairāk nekā tādā pašā periodā pērn. Kopumā “Omniva” tīklā visā Baltijā ir vairāk nekā 1150 pakomātu ar 150 000 skapīšu, kas ir plašākais pakomātu tīkls Baltijas valstīs, tādējādi nodrošinot operatīvas piegādes ne tikai lielās pilsētās dzīvojošajiem, bet arī uz mazāk apdzīvotām vietām.

“Nemitīgi domājam un strādājam pie jaunu pakalpojumu ieviešanas, lai nodrošinātu maksimāli ērtus piegādes risinājumus mūsu klientiem ne tikai Baltijas valstīs. Tieši tādēļ turpinām meklēt un veidot mūsu klientiem saistošas sadarbības formas un veidus. Atšķirībā no daudzām citām valstīm tieši pakomāti Baltijas valstīs ir pārliecinoši populārākais sūtījumu piegādes veids, un varam prognozēt, ka tā tas saglabāsies arī nākotnē, jo vietējie iedzīvotāji novērtē pakomātu sniegtās priekšrocības, piemēram, iespēju saņemt, kad pašam ērti, samērīgas izmaksas, blīvo pakomātu tīklu un citas īpašības,” skaidro “Omniva” Pārdošanas nodaļas vadītājs Latvijā Māris Kuļikovskis.

Kā norāda Džigeroglu, uzņēmums ir pārliecināts, ka ceļojumu mazumtirdzniecības tirgus reģionā un lidostā “Rīga” turpinās strauji attīstīties arī turpmākajos gados. Neraugoties uz globālo notikumu radītajiem izaicinājumiem, vēlme doties starptautiskajos ceļojumos nemazinās. Tā kā aizvien vairāk cilvēku izvēlas ceļot ar lidmašīnām, beznodokļu iepirkšanās kļūst aizvien neatņemamāka ceļojuma sastāvdaļa.

“ATU Duty Free” drīzumā plāno ieviest arī pašapkalpošanās kases. “Pieaugot pasažieru plūsmām, mēs domājam par to, kā vēl vairāk uzlabot iepirkšanās pieredzi, un pašapkalpošanās kases ir viens no šādiem instrumentiem. Tās paātrina darījumu veikšanu un samazina gaidīšanas laiku, to sniegtā priekšrocība cilvēkresursu plānošanas pareizā pārvaldībā ļauj sniegt klientiem plašākas konsultācijas par produktiem vai citām vajadzībām. Uzskatu, ka ar pašapkalpošanās pakalpojumu mēs palielināsim klientu apmierinātību un padarīsim klientu pieredzi priviliģētāku,” saka Džigeroglu.

Komentāri

Pievienot komentāru