Lai radītu starptautiski veiksmīgu biznesu, uzņēmējiem ir jāmaina sava uztvere no lokālas uz globālu un biznesa stratēģija jāveido tā, it kā Latvija uz kartes nepastāvētu.
To intervijā DB norāda jaunās paaudzes uzņēmējs Dāvis Barons, kurš kopā ar savu biznesa partneri Matīsu Ansviesuli radījis vairākus globāli veiksmīgus fintech jaunuzņēmumus.
Vēl uzņēmēju žurnāla Dienas Bizness 7.maija numurā lasi:
Statistika
Politiķiem finanšu rijība tiks ierobežota
Tēma
Latvijai nav ilgtermiņa stratēģijas
Aktuāli
Kā strādā nauda tautsaimniecībā?
Kapitāls
Baltijā lielākais pamatkapitāls — holdingkompānijām
Nekustamais īpašums
Nekustamo īpašumu darījumu ēnu rēķina 150 milj. eiro apmērā
Atkritumu apsaimniekošana
Atkritumu reģenerācija Francijā jau 40 gadu
Inovācijas
Vai tapis vienradžu inkubators? Biznesa eņģeļu tīkla LatBan biedrs, investors un uzņēmējs Voldemārs Brēdiķis
Portrets
Normunds Audzišs, SIA Dimdiņi un SIA Skrīveru saldumi dibinātājs
Brīvdienu ceļvedis
Aiga Valtere, SIA Livenhofa radītāja un vadītāja
Uzņēmumu jaunumi
Abonēt ir ērtāk: e-kiosks.lv.
Meklē arī lielākajās preses tirdzniecības vietās!