Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Viedierīču remonta izmaksas pēdējā gada laikā ir pieaugušas par 23%, liecina daudzpakalpojumu uzņēmuma “Tele2” apkopotie dati.

Vidēji viena telefona remonta izmaksas sastāda 60% no telefona vērtības, un, kā atzīmē uzņēmumā, šobrīd tiek apdrošināta katra otrā viedierīce, ko klienti iegādājas pie “Tele2”. Apdrošinātas tiek gan budžeta klases, gan premium klases viedierīces.

Remonta izmaksas pieaugušas gan tādēļ, ka pašas viedierīces un to rezerves daļas ir kļuvušas dārgākas, gan pieaugušo remontdarba izmaksu dēļ.

“Viedierīču apdrošināšana ir labs veids, kā iegūt papildu drošību gadījumos, ja ar viedierīci kaut kas atgadās. Tas mēdz notiks visnotaļ bieži, par ko liecina arī mūsu statistika — gadā saņemam vairākus tūkstošus apdrošināšanas pieteikumu. Visbiežāk ir gadījumi, kad viedierīces vienkārši izkrīt no rokām vai nokrīt no kādas virsmas un tiek sasistas. Interesanti, ka vasarā salīdzinoši daudz ir arī gadījumi, kad telefoni tiek aizmirsti uz automašīnu jumtiem un, uzsākot braukšanu, telefons tiek sasists,” stāsta “Tele2” apdrošināšanas pakalpojumu vadītājs Zemgus Eglītis.

“Mēdz būt priekšstats, ka atsevišķu telefona daļu, piemēram, ekrāna nomaiņa bojājuma gadījumā ir salīdzinoši viegla un neizmaksā dārgi, taču tas nebūt tā nav. Līdz ar ekrānu bieži vien, atkarībā no ierīces ražotāja, ir jāmaina arī ierīces baterija, telefona korpuss, kas remonta izmaksas sadārdzina.”

“Tele2” arī atgādina, ka ir būtiski labot viedierīces autorizētos servisos. Ja tas netiek darīts, jārēķinās ar vairākiem riskiem. Pirmkārt, viedierīces garantija zaudē spēku. Otrkārt, remonta laikā var tikt izmantotas neoriģinālās rezerves daļas, kas var ietekmēt ierīces darbību un kvalitāti, tādejādi samazinot ierīces dzīves ilgumu pēc šāda remonta.

Komentāri

Pievienot komentāru