Lai pilnveidotu komunikāciju ar gala patērētāju, kosmētikas ražotāja AS Dzintars izveidojusi digitālā mārketinga grupu, stāsta uzņēmuma pārstāve Linda Belaša.
Tā ir jauna uzņēmuma struktūra, kuras galvenais uzdevums ir darbs ar sociālo mediju tīkliem un reklāmu digitālajā vidē.
Grupas pienākumos arī ietilpst uzņēmuma mājaslapas uzlabošana, kā arī darbs ar februārī izveidoto uzņēmuma internetveikalu.
Taču vienlaikus uzņēmuma pārstāve norāda, ka uzņēmuma Dzintars fokuss joprojām būs kvalitatīvas produkcijas ražošana, kas ir arī uzņēmuma galvenais mērķis, kam vienmēr tikšot pielāgota arī mārketinga stratēģija.
«Uzņēmuma Dzintars galvenais mērķis ir ražot kvalitatīvu produkciju. Šis mērķis nekad netiks mainīts, un mārketinga stratēģija vienmēr tiks tam pielāgota,» uzsver Belaša.
Nolūkā mainīt uzņēmuma un zīmola Dzintars tēlu pagājušajā gadā radīta jauna kosmētikas sērija, vairākām kosmētikas sērijām mainīts iepakojums un dizains. Šogad izveidots sejas ādas atjaunināšanai paredzēts produkts, ar ko uzņēmums iecerējis turpināt darbu pie uzņēmuma Dzintars tēla maiņas. Uzņēmuma vadība ir pārliecināta, ka jaunais produkts «palīdzēs mainīt cilvēku uztveri par uzņēmuma Dzintars tēlu kopumā, un vienlaikus tas ir uzņēmuma Dzintars revolūcijas sākums,» atzīmē Belaša.
Rīgas pilsētas Zemgales priekšpilsētas tiesa 18.janvārī apstiprināja Dzintars iesniegto TAP pasākumu plānu. Tiesa noteikusi divus gadus plānā minēto pasākumu īstenošanai.
Zemgales priekšpilsētas tiesa pērn 17.oktobrī ierosināja Dzintara TAP lietu. Uzņēmuma pārstāvji toreiz skaidroja, ka divas krīzes, no kurām viena bija 2008.gadā, bet otra 2014.gadā, veicinājušas Dzintara tradicionālo tirgu samazināšanos, pārdošanas apmēru kritumu un apgrozāmo līdzekļu trūkumu. Tādējādi uzņēmumam uzkrājušies parādi.
Dzintars 2015.gadā strādāja ar 5,911 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 7% mazāk nekā gadu iepriekš, savukārt kompānijas zaudējumi palielinājās par 76% - līdz 2,633 miljoniem eiro.