Telekomunikāciju uzņēmuma “Tele2” neauditētie 2023. gada finanšu dati liecina, ka tā apgrozījums, salīdzinot ar 2022. gadu, palielinājies par 9,5 % un sasniedzis 176,4 milj. eiro. Savukārt investīciju apjoms tīkla un pakalpojumu attīstībā bija 19,3 milj. eiro, kas ir par 12,8 % vairāk nekā gadu iepriekš.
Kā atzīst uzņēmumā, apgrozījums audzis pateicoties nozīmīgam pieslēgumu skaita pieaugumam “Tele2” tīklā par 4,3 %, kā arī dēļ apgrozījuma pieauguma no pamatpakalpojumu un ierīču pārdošanas.
“Aizvadītā gada finanšu rezultāti liecina par izaugsmes turpināšanos, ko esam panākuši ar aktīvu un pārdomātu darbu pie saviem produktiem un pakalpojumiem, kā arī piesaistot jaunus klientus. Esmu priecīgs, ka nu jau vairākus gadus “Tele2” ir privātpersonu izvēle numur viens un tieši pie “Tele2” ar savu numuru pārnāk visvairāk klientu, salīdzinot ar citiem operatoriem,” stāsta “Tele2” valdes priekšsēdētājs Valdis Vancovičs. Viņš piebilst, ka: “apjomīgas investīcijas veicām mobilo sakaru tīkla attīstībā un šobrīd jau aptuveni 70 % Latvijas teritorijas ir pieejama “Tele2” 5G tehnoloģija, kā arī lielu vērību pievērsām klientu apkalpošanas attīstībai digitālajā vidē. To mūsu klienti novērtē, proti, “Tele2” tika atzīts par mīlētāko zīmolu nozarē “Baltic Brand Forum” ietvaros, kā arī par klientu servisa līderi “Dive group” veiktajā telekomunikāciju nozares pētījumā.”
Uzņēmuma EBITDAaL (peļņa pirms procentiem, nodokļiem un amortizācijas, un pēc nomas) 2023. gadā bija 72,7 milj. eiro, kas ir par 15,6 % vairāk nekā gadu iepriekš. Savukārt rentabilitātes rādītājs 41,2 % apmērā ir starp augstākajiem nozarē, apliecinot uzņēmuma spēju strādāt pārdomāti un efektīvi.
“Raugoties ceturkšņu griezumā redzam, ka pērnā gada pēdējā ceturksnī finanšu rādītāju pieaugums kļūst mērenāks. Ņemot vērā ekonomisko situācijas tendences, šogad turpināsim veikt ievērojamas investīcijas attīstībā vairāk nekā 20 milj. eiro apmērā, modernizējot tīklu un uzstādot jaunas 5G bāzes stacijas, kā arī ieviešot jaunus pakalpojumus un pilnveidojot klientu servisu, lai, ekonomiskajai augšupejai atsākoties, spējam saglabāt vadošo pozīciju tirgū,” saka V.Vancovičs.