#Ķīpsalas izstāžu centrā izstādēm ir kļuvis par šauru.
Digitālie risinājumi nav mazinājuši interesi par tradicionālajām izstādēm, pērn audzis izstāžu dalībnieku un apmeklētāju skaits; Ķīpsalā tiks būvēta papildu halle, otrdien vēsta laikraksts Dienas Bizness.
2017. gadā starptautisko izstāžu rīkotājsabiedrība BT1 organizēja 29 izstādes, kurās piedalījās vairāk nekā pieci tūkstoši uzņēmumu, un tās apmeklēja 441,4 tūkst. apmeklētāji.
Pēdējos piecus gadus izstāžu biznesā ir vērojama stabila izaugsme, turklāt ar katru gadu paplašinās pārstāvēto valstu skaits, informē BT1 valdes priekšsēdētājs Viesturs Tīle.
Ķīpsalas izstāžu centru ir iespējams uztaisīt kā konfekti.
Ķīpsalas izstāžu centrā izstādēm ir kļuvis par šauru, atzīst V. Tīle. Jau vairākus gadus tiek meklēti risinājumi, kā Rīga varētu tikt pie jauna un moderna izstāžu centra. «Savulaik bija plāni tādu būvēt netālu no lidostas, tā izmaksas pirms pieciem gadiem tika lēstas ap 160 miljoniem eiro. Tas ir megaprojekts, kas neatpelnītos un būtu no nodokļu maksātāju kabatas. Ķīpsalas izstāžu centru ir iespējams uztaisīt kā konfekti. Tas neprasītu milzīgas izmaksas, ir jāpiebūvē vēl viena halle 8 tūkstošu kvadrātmetru platībā, jāierīko pazemes autostāvvietas, otrais pārvads pāri Zunda kanālam. Tas ir atrisināms,» uzskata V. Tīle.
Viņš informē, ka ir notikušas neoficiālas sarunas ar atbildīgo institūciju pārstāvjiem, taču pagaidām biznesa plāna vēl nav. Šogad pēc 11 gadu pārtraukuma izstādes Auto 2018 laikā tiks būvēta papildu pagaidu halle 1,4 tūkstošu kvadrātmetru platībā. Lai apmeklētājiem piedāvātu vēl plašāku automobiļu un komerctransporta marku klāstu, otrā halle pirmo reizi tiks atvēlēta tikai jauno automobiļu sadaļai.
Visu rakstu Kļuvis par šauru lasiet 13. februāra laikrakstā Dienas Bizness.