Biznesu Laura Lapiņa un Solvita Lazdāne sākušas ar aromātiskiem telpu dekoriem un gaisa atsvaidzinātājiem Kaza, bet nākotnē iecerējušas izstrādāt arī aromātus pasākumiem, piemēram, kāzām
«Mums abām ir mazi bērni, tāpēc gribējās atrast nodarbošanos, ko varētu darīt kopā ar viņiem. Līdz ar to mums dzima ideja darīt kaut ko pašām, lai varētu kontrolēt savu laiku un lai tas būtu kaut kas pietiekami veselīgs, kas nekaitētu mūsu bērniem,» stāsta Laura Lapiņa, telpu dekoru un gaisa atsvaidzinātāju zīmola Kaza idejas līdzautore. Viņas biznesa partnere Solvita Lazdāne jau iepriekš bija aizrāvusies ar ēteriskajām eļļām. Smaržu pasaulē tradicionāli lielu uzmanību pievērš parfīmiem, ar ko iesmaržojas sievietes, bet viņām šķita, ka pārāk maz uzmanības tiek pievērsts mājas un jo īpaši darba videi, kur cilvēki pavada daudz laika. Tāpēc viņām dzima ideja piedāvāt aromātiskas lietas mājas iesmaržināšanai. Kaza produkti izgatavoti no ēteriskajām eļļām un vīnogu kauliņu eļļas.
Pirmais Kaza produkts bija ģipša un porcelāna dekori. Tie ir iesmaržināti un klāt nāk vēl aromāta pudelīte, lai varētu paildzināt aromātiskās figūriņas dzīvi. Cilvēki tās liek pie gultasveļas, apakšveļas, iekar skapī pie smalkām kleitām, citi iegādājas, lai cīnītos pret kodēm. Šī gada sākumā sortimentu papildinājis arī izsmidzināms gaisa atsvaidzinātājs.
Visu rakstu Iesmaržināt telpas un pasauli lasiet 2. februāra laikrakstā Dienas Bizness.