Baltijas jūras austrumu krastā kravu mazāk nekļūst, bet tās aizplūst uz Krievijas ostām, ceturtdien raksta laikraksts Dienas Bizness.

Latvijas un Igaunijas termināļi zaudē enerģētiskās kravas un īpatsvaru kopējā katlā, bet konteineru segmentā pagaidām tie ir pievilcīgāki par Krievijas stividoriem.

Par spīti Eiropas Savienības sankcijām un tām sekojošajam Krievijas embargo rietumu pārtikai, kā arī mūsu austrumu kaimiņvalsts ekonomikas kritumam pērn Baltijas jūras austrumu krasta ostās (Ustjluga, Primorska, Sanktpēterburga, Visocka, Viborga, Kaļiņingrada, Tallina, Rīga, Ventspils, Liepāja, Klaipēda, Būtiņģe) kopumā piedzīvots simbolisks kravu apgrozījuma kāpums par 0,1% jeb 353,6 tūkst. t līdz 368,6 milj. t salīdzinājumā ar 2014. gada rādītājiem, liecina ostu un Satiksmes ministrijas apkopotā informācija. 

Visu rakstu lasiet ceturtdienas, 11.februāra, laikrakstā Dienas Bizness! 

Ekonomika

Finanses

Mazais bizness

Tehnoloģijas

Dzīvesstils

Karikatūra