Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ziemeļamerikā un Ķīnā populārais Lexus ES limuzīns tiek ražots jau kopš 1989. gada, bet tikai ar septītās paaudzes modeļa parādīšanos tas tiks piedāvāts arī Eiropā.

Tas nomainīs Lexus GS modeli, kas pārlieku augstās cenas dēļ nespēja pat izpildīt kompānijas pesimistiskākās tirdzniecības prognozes. Aptuveni seši tūkstoši pārdotu jaunu Lexus GS modeļu gadā ir tiešām smieklīgs skaitlis. Visticamāk, ka tik lielu skaitu VW Golf modeļu Vācijā notirgo dažās dienās. Lai vai kā, ar jauno Lexus ES modeli japāņu premium zīmols vēlas trīskāršot pārdošanas apjomus biznesa klases limuzīnu klasē. Iepazīstoties ar jauno Lexus ES Malagā, Spānijā, ir jāatzīst, ka tas ir pamatots un izpildāms solījums. Jāpiebilst, ka Rietumeiropas, tostarp Baltijas, tirgus iekarošana pagaidām ir uzticēta tikai hibrīdversijai Lexus ES 300h.

Lasi laikraksta Dienas Bizness šīs dienas numuru elektroniski!

Pēc salīdzināšanas ar nu jau «diskvalificēto» Lexus GS modeli jaunajam Lexus ES limuzīnam ir daudz svarīgu priekšrocību: jauna, moderna platforma, daudzi tehniskie komponenti, tostarp modernizēta hibrīdsistēma ar kopējo jaudu 218 ZS, moderna balstiekārta, arī priekšējie krēsli ir pilnīgi jauni. Turklāt Lexus ES pēc saviem parametriem daudz nezaudēs lielākajam Lexus LS limuzīnam, attiecīgi par vietu trūkumu, kāds bija Lexus GS modeļa otrajā rindā, Lexus ES īpašniekiem nebūs vairs iemesla sūkstīties. Vēl viens, iespējams, lielākais Lexus GS klupšanas akmens bija tā pārspīlēti augstā cena. Arī šajā ziņā Lexus marketologi, kalkulējot Lexus ES modeļa cenu, ir ņēmuši vērā iepriekš pieļautās kļūdas. Rezultātā solīdi aprīkotu bāzes modeli Lexus ES 300 h Comfort varēs iegūt par 45 200 eiro, bet Baltijas tirgū prognozējami populārāko versiju Executive – par 52 500 eiro. Visbeidzot sportiskāka iesaiņojuma un azartiskāka rakstura ES 300 h F-Sport versiju, sākot no 53 000 eiro.

Kopumā Lexus ES ir jauks un simpātisks auto ne tikai no ārpuses, bet arī no iekšpuses. Te ir jūtama jauno Lexus LS un Lexus LC stila kopēšana. Pie īpašajām inovācijām ir uzslavējami priekšējie krēsli. Pamatmodeļu Lexus ES krēsli ir lieliski, bet F-Sport gadījumā tie ir izcili. Ar lielisku sānu atbalstu un muguras izliekumu, kas burtiski apņem pilota augumu. Ar tādiem ergonomiskiem krēsliem var doties garos un pat ļoti garos pārbraucienos. Izteikti komfortabls limuzīns, kas noteikti patiks tiem, kam nav vajadzīgs, lai auto no krustojuma aizbrauktu pirmais. Auto paātrināsies bez lieka azarta, to apstiprina arī tehniskajā pasē atrodamais ieraksts, ka paātrinājums no 0 līdz 100 km/h aizņems 8,9 sekundes. Arī F-Sport versijā ar adaptīvo piekari un papildus Sport un Sport + režīmiem diži vairāk sporta nebūs jūtams.

Visu auto apskatu Ardievu, Lexus GS! Sveicināts, Lexus ES! lasiet piektdienas, 18.janvāra laikrakstā Dienas Bizness! Lasi laikrakstu Dienas Bizness elektroniski!

Komentāri

Pievienot komentāru