Rimi Latvijā ieviesīs personalizētās iepirkšanās sistēmu Baltijā – Mans Rimi kioskus, kuros tiks sniegta informācija par Mans Rimi kartes īpašniekam sagatavotajiem piedāvājumiem, kas tiks radīti, balstoties uz pircēja paradumiem. Jaunās sistēmas ietvaros Mans Rimi kartes īpašnieki varēs apskatīt kartēs uzkrātos punktus un citu lojalitātes partneru īpašos piedāvājumus.
Mans Rimi kartes piedāvājumus varēs aplūkot Mans Rimi kioskos, kas, sākot no 16. oktobra, atradīsies pie ieejas tirdzniecības vietās. Šajos kioskos uz ekrāna pircēji varēs aplūkot un uz vietas izdrukāt «tieši viņam sagatavotos aktuālos piedāvājumus un atlaides».
«Katra Mans Rimi klientu kartes īpašnieka speciālie cenu piedāvājumi tiks sagatavoti, balstoties uz sistēmā esošajiem datiem par klienta pirkumu statistiku, iepirkšanās paradumiem,» norāda Rimi Latvia valdes priekšsēdētājs Valdis Turlais.
Oktobra sākumā Mans Rimi kioski jau tika ieviesti Rimi tīkla veikalos Igaunijā un Lietuvā. Rimi pārstāvji apgalvo, ka jau pirmajās dienās šī sistēma guvusi lielu atsaucību.
Sākotnēji Rimi veikalos būs sastopami asistenti, kas sniegs konsultācijas par kiosku darbību.
Pašlaik Mans Rimi kartes lieto aptuveni 750 tūkstoši jeb viena trešdaļa Latvijas iedzīvotāju, tādējādi šī ir kļuvusi par vienu no populārākajām lojalitātes programmām.