Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā pārstāvētā kafejnīcu tīkla “Costa Coffee” darbību pārņēmis starptautisks lidostu un dzelzceļa staciju mazumtirdzniecības uzņēmums “Lagardère Travel Retail”, tādējādi uzsākot savu darbību Latvijas tirgū.

Uzņēmums plāno līdz 2024. gada beigām investēt 500 000 eiro Latvijas “Costa Coffee” franšīzes attīstībā, tostarp jaunu kafejnīcu atvēršanā. Akcentējot Baltijas valstu nozīmi starptautiskajā Eiropas un pasaules tirgū, “Lagardère Travel Retail” nākamo piecu gadu laikā uzstādījis mērķi attīstīties kā Latvijā, tā kaimiņvalstīs.

Darījuma ietvaros “Lagardère Travel Retail” kopumā iegādājies 142 “Costa Coffee” kafejnīcas, kas atrodas Latvijā un Polijā.

Uzņēmums plāno paplašināt savu darbību, ne tikai attīstot esošo kafejnīcu tīklu, bet arī atverot cita veida tirdzniecības vietas.

“Šīs pārmaiņas iezīmē aizraujošu posmu mūsu uzņēmuma attīstībā. Tajā skaitā – paverot jaunus apvāršņus pozitīvām pārmaiņām un izaugsmei. Līdz 2024. gada beigām “Costa Coffee” attīstībā Latvijā plānots ieguldīt līdz pat 500 000 eiro. Pirmais solis tiks sperts jau pavisam drīz, verot jaunas kafejnīcas durvis tirdzniecības centrā “Akropole Alfa”, pauž "Costa Coffee" Latvijā uzņēmuma vadītāja un valdes locekle Aiva Strazdiņa.

“Lagardère Travel Retail” ir daļa no “Lagardère Group” uzņēmumu grupas, kuras pērnā gada apgrozījums sasniedza 5,2 miljardus eiro. Līdera pozīciju ceļojumu mazumtirdzniecības tirgū uzņēmums ir veicinājis ar dažādu zīmolu, kā arī franšīžu iegādāšanos 42 pasaules valstīs.

Uzņēmums šobrīd darbojas 285 lidostās un 700 dzelzceļa stacijās, pārstāvot 5000 dažāda veida Duty Free, ēdināšanas, modes un ceļojuma aksesuāru tirdzniecības vietas tādas kā “Relay”, “Starbucks”, “Burger King”, “McDonalds”, “Hugo Boss” un “Victoria’s Secret”.

Līdz ar jauno franšīzes īpašnieku, 2023. gada 3. oktobrī Latvijā pārstāvētā uzņēmuma nosaukums SIA “Coffee Nation” ir mainīts uz “Lagardère Travel Retail”. Šobrīd Rīgā darbojas deviņas “Costa Coffee” kafejnīcas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Baltijas valstīs kafijas kultūra piedzīvo nepārtrauktu attīstību, ko apliecina ar pieaugošā interese un pieprasījums patērētāju vidū pēc augstākās kvalitātes produktiem un kafijas maisījumiem ar dažādām garšām un aromātiem. Soļojot līdztekus pasaules tendencēm, Coca-Cola HBC paplašina savu portfeli ar Costa Coffee Home Edition līniju.

“Pēdējo gadu laikā esam novērojuši kafijas tirgus nostiprināšanos Baltijā un saskatām šajās tendencēs lielu potenciālu. Kafija patērētājiem vairs nav tikai veids, kā pamosties, bet arī kā rituāls. Lai šis dienas brīdis būtu pēc iespējas patīkamāks, cilvēki arvien vairāk meklē zīmolus ar plašu preču klāstu, labu kvalitāti un raksturīgu garšu. Tāpēc mūsu portfeļa attīstīšana šajā virzienā ir tikai likumsakarīgs solis, kas nostiprina mūsu pozīcijas dzērienu tirgū un vienlaikus ir daļa no mūsu centieniem veidot savu kafijas piedāvājumu Latvijā, Igaunijā un Lietuvā,” uzsver Mihals Proševskis (Michał Proszewski), Kafijas biznesa direktors Coca-Cola HBC Polijā un Baltijā.

Komentāri

Pievienot komentāru