Tirdzniecība un pakalpojumi

H&M audzē tirdzniecības apjomus

Jānis Rancāns, 17.12.2012

Jaunākais izdevums

Novembrī, salīdzinot ar attiecīgu laika posmu pirms gada, par 7% palielinājušies Zviedrijas apģērbu mazumtirgotāja Hennes and Mauritz (H&M) tirdzniecības apjomi, pavēstījusi kompānija.

Tikmēr par vienu procentu samazinājušies tirdzniecības apjomi salīdzināmās vienībās, kas aptver tirdzniecības rādītājus internetā un tajās valstīs, kur veikali darbojas jau vismaz vienu finanšu gadu.

Kompānijas finanšu gada ceturtajā ceturksnī, kas ilga no 1. septembra līdz 30. novembrim, H&M tirdzniecības apjomi auguši par 9%, salīdzinot ar attiecīgu periodu pirms gada.

Kompānijas ceturtā ceturkšņa apgrozījums sasniedzis 4,9 miljardus ASV dolāru, kas, salīdzinot ar attiecīgu periodu pirms gada, ir kāpums 5% apmērā, vēsta Reuters.

H&M uzrādījis labākus rezultātus nekā iepriekš lēsuši analītiķi, kuri tirdzniecības apjomu kāpumu prognozēja 6% apmērā.

Db.lv jau vēstīja, ka apģērbu tirdzniecības tīkls H&M uzsāks lietotu apģērbu savākšanas programmu, lai mazinātu nonēsātu drēbju ietekmi uz vidi.

Sākot ar nākamā gada februāri, klienti novalkātu apģērbu varēs nodot visos H&M veikalos 48 tirgos, kur strādā uzņēmums. H&M norāda, ka pieņems visa zīmolu un veidu apģērbu, neskatoties kādā stāvoklī tas ir. Kā atlīdzību, klienti saņems kuponu ar 15% atlaidi nākamās preces pirkumam par katru atnesto somu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Pavasara kolekcija H&M nodrošinājusi peļņas «lēcienu» par 20%

Gunta Kursiša, 20.06.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zviedrijas apģērbu mazumtirgotāja Hennes and Mauritz (H&M) ceturkšņa peļņa pieaugusi par 20%. To nodrošinājuši veiksmīgie pavasara sezonas apģērbu pārdošanas rezultāti, vēsta BBC.

Ceturkšņa laikā (no marta līdz maijam) H&M peļņa sasniedz 5,2 miljardus Zviedrijas kronu (aptuveni 745 miljonus ASV dolāru), salīdzinot ar 4,3 miljardiem Zviedrijas kronu, ko uzņēmums nopelnīja pagājušā gada attiecīgajā ceturksnī.

H&M pārdošanas apjomi palielinājās par 15%, sasniedzot 31,7 miljardus Zviedrijas kronu.

«Gads ir iesācies labi un pozitīvā tendence turpināsies arī nākamajā ceturksnī,» pauda kompānijas izpilddirektors Karls Johans Persons (Karl-Johnan Persson). «Pavasara kolekciju pircēji ir labi novērtējuši – par to liecina mūsu tirgus daļas palielināšanās,» viņš norādīja.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Šā gada laikā H&M plāno būt pārstāvēts teju visos lielākajos tirdzniecības centros Rīgā

Nozare.lv, 10.02.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zviedrijas apģērbu mazumtirdzniecības kompānijas Hennes and Mauritz (H&M) šogad iecerējusi Latvijā atvērt vēl trīs jaunus veikalus un vienā no tiem piedāvāt arī jauna koncepta - H&M Home - mājas tekstila preces, informē H&M pārstāve Tīna Mietinena.

Turpinot paplašināšanos Latvijā, H&M savus veikalus šī gada pavasarī vērs vaļā tirdzniecības centros Spice un Riga Plaza, bet rudenī - tirdzniecības centrā Domina, kompānijas plānus atklāja Mietinena. Viņa uzsvēra, ka jaunajā veikalā Riga Plaza varēs iegādāties Latvijas H&M veikalos vēl iepriekš pārdošanā nepieejamās koncepta H&M Home mājas tekstila preces.

«Gads ir sācies labi, mēs jau esam uzsākuši jaunās kolekcijas, kurai iedvesmu smēlāmies no Olimpiskajām spēlēm, pārdošanu tirdzniecības centrā Galerija Centrs, un februārī pirmo reizi laidīsim pārdošanā apģērbus, kas izgatavoti no pārstrādātiem tekstilizstrādājumiem, kuri bija krājušies mūsu veikalos,» pastāstīja Mietinena.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pirmo Zviedrijas apģērbu mazumtirdzniecības kompānijas Hennes and Mauritz (H&M) veikalu Rīgā atklās 15.septembrī, informēja H&M pārstāve Tīna Mietinena.

Pirmais H&M veikals tiks atklāts tirdzniecības centrā Galerija Centrs. Veikala platība būs aptuveni 2000 kvadrātmetru. Šis mazumtirdzniecības veikals aizņems trīs stāvus.

Pēc pirmā veikala atvēršanas Galerijā Centrs H&M savu darbību Latvijā paplašinās, un jau šī gada rudenī Rīgā tiks atvērts arī otrs H&M veikals - tirdzniecības parkā Alfa.

H&M vadītāja Somijas un Latvijas reģionā Marika Pīko sacīja, ka H&M veikala piedāvājumā būs plašs jaunāko un modernāko apģērbu klāsts par pieejamām cenām, neliekot pircējiem izvēlēties starp kvalitāti, dizainu un stilu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

H&M cenas Rīgā neatšķirsies no citu Eiropā esošo veikalu cenām

NOZARE.LV, 14.09.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zviedrijas apģērbu mazumtirdzniecības kompānijas Hennes and Mauritz (H&M) cenas Rīgas veikalos neatšķirsies no H&M veikaliem citās Eiropas valstīs un pilsētās, informēja H&M vadītāja Somijā un Latvijā Marika Pīko.

Viņa sacīja, ka cena var nedaudz atšķirties vienīgi atšķirīgo nodokļu dēļ, apģērba piegādes izmaksu vai valūtas likmju atšķirībām. Taču pircēji šo atšķirību, visticamāk, neizjutīs.

Runājot par veikalu izvietojumu, Pīko norādīja, ka H&M veikaliem Rīgā ir izvēlētas vislabākās ēkas un atrašanās vietas. Tāpat viņa atzīmēja, ka H&M saskata augstu potenciālu ne tikai Rīgā, bet arī visā Baltijā. Taču patlaban kompānijas uzmanības lokā ir pirmo divu veikalu atklāšana un darbība Rīgā.

Viņa atklāja, ka nākamo H&M veikalu Baltijas reģionā varētu atklāt nākamā gada rudenī Igaunijā. Kad varētu atklāt veikalu Lietuvā, Pīko nevarēja vēl skaidri pateikt.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

H&M apgūst jaunus tirgus

Jānis Rancāns, 10.01.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šā gada rudenī Zviedrijas apģērbu mazumtirgotājs Hennes and Mauritz (H&M) atvērs veikalu Serbijas galvaspilsētā Belgradā, kā arī plāno ieiet Čīles, Igaunijas, Lietuvas un, izmantojot franšīzi, arī Indonēzijas tirgos.

Aizvadītā gada decembrī kompānija pavēstīja, ka novembrī, salīdzinot ar attiecīgu laika posmu pirms gada, par 7% palielinājušies tās tirdzniecības apjomi.

Kompānijas finanšu gada ceturtajā ceturksnī, kas ilga no 1. septembra līdz 30. novembrim, H&M tirdzniecības apjomi auguši par 9%, salīdzinot ar attiecīgu periodu pirms gada.

2011. gadā H&M apsteidza Spānijas kompānija Inditex, zīmola Zara īpašnieks, un ieņēma pasaules lielākā apģērbu mazumtirgotāja vietu. Inditex panākumu pamatā bijusi spēja ātrāk izplesties jaunajos tirgos, kā arī lielāks zīmolu skaits.

Db.lv jau ziņoja, ka H&M trešdien pavēstīja, ka nāks klajā ar sievietēm domātu veikalu ķēdi septiņās Eiropas pilsētās. Jaunais modes zīmols & Other Stories piedāvās sievietēm kurpes, somas, aksesuārus un apģērbus. Mazumtirgotājs norādījis, ka pirmo & Other Stories veikali tiks atvērti Barselonā, Berlīnē, Kopenhāgenā, Londonā, Milānā un Stokholmā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zviedrijas apģērbu mazumtirdzniecības kompānija «Hennes and Mauritz» (H&M) likvidēs ar zaudējumiem strādājošo zīmolu «Cheap Monday», teikts otrdien publiskotajā uzņēmuma paziņojumā.

H&M norāda, ka zīmola likvidēšana tiks pabeigta līdz 2019.gada jūnijam, ietekmējot aptuveni 80 darbiniekus.

«»Cheap Monday« ir tradicionāls vairumtirdzniecības biznesa modelis, kas saskāries ar ievērojamiem sarežģījumiem nozarē piedzīvoto izmaiņu dēļ,» skaidro uzņēmums.

«Cheap Monday» veikals Londonā un tiešsaistes veikals tiks slēgts 31.decembrī.

H&M iegādājās «Cheap Monday» 2008.gadā. Zīmols piedāvā džinsa apģērbus un modes kolekcijas, ko galvenokārt pārdod tālākpārdevēji.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zviedrijas apģērbu mazumtirdzniecības kompānija "Hennes and Mauritz" (H&M) pirmdien paziņoja, ka pārtrauks darbību Krievijā, ņemot vērā tās uzbrukumu Ukrainai.

"Visu rūpīgi apsverot, mēs secinām, ka pašreizējās situācijas dēļ nav iespējams turpināt mūsu darbību Krievijā," norāda H&M.

Uzņēmums, kas Krievijā darbojas kopš 2009.gada, pavēstīja, ka Krievijā atjaunos veikalu darbību tik ilgi, kamēr tiks izpārdoti tā preču krājumi.

H&M skaidro, ka aiziešana no Krievijas tirgus kompānijai izmaksās aptuveni divus miljardus kronu (188 miljoni eiro).

Uzņēmums tirdzniecību Krievijā apturēja jau martā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

H&M atvēris pirmo veikalu Igaunijā

Gunta Kursiša, 13.09.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Hennes and Mauritz (H&M) atvēris savu pirmo veikalu Igaunijā, kā arī sola turpināt paplašināties Baltijas valstīs, vēsta Igaunijas medijs ERR.

Pirmais H&M veikals atrodas Tallinā, tirdzniecības centrā Rocca al Mare, un tas tika atklāts šīs nedēļas ceturtdienā.

Kopumā šogad Igaunijā H&M plāno atvērt divus veikalus, bet Rīgā plānota vēl četru jaunu veikalu atklāšana.

Jau rakstīts, ka pirmos divus veikalus Rīgā H&M atvēra pērn rudenī. Latvijā pirmais H&M veikals pērn tika atvērts tirdzniecības centrā Galerija Centrs, bet vēlāk - arī t/c Alfa. Kopējās investīcijas abu veikalu izveidē bijušas aptuveni 3,5 miljonu latu apjomā. Šogad augustā atvērts arī pirmais veikals Lietuvā, Viļņā.

Jau rakstīts, ka šā gada ceturksnī, kas noslēdzās maija beigās, H&M grupas peļņa ir sarukusi par 11% līdz 4,66 miljardiem zviedru kronu (722 miljoniem ASV dolāru). Arī uzņēmuma Spānijas sāncensis, Zara tīkla īpašnieks Inditex pagājušajā nedēļā ziņoja par sliktākajiem pirmā ceturkšņa ienākumiem pēdējo četru gadu laikā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Dienvidaustrumāzijā, Indoķīnas pussalas dienvidu daļas valstī Kambodžā atrodas viena no Zviedrijas apģērbu mazumtirdzniecības kompānijas Hennes and Mauritz (H&M) apģērbu ražotnēm.

Šā biznesa gada trešajā ceturksnī, kas noslēdzās augustā, kompānija strādāja ar 3,1 miljarda zviedru kronu (298,7 miljonu eiro) tīro peļņu, un tas ir par gandrīz piektdaļu mazāk nekā attiecīgajā laikā pirms gada.

Peļņas kritums galvenokārt tiek skaidrots ar problēmām jaunas loģistikas sistēmas ieviešanā, kas radījušas papildu izdevumus aptuveni 400 miljonu kronu apmērā, kā arī ar tirdzniecības apjoma samazināšanos lielākajos tirgos.

Latvijā pirmie H&M veikali tika atklāti 2012.gada rudenī. Kopumā Latvijā ir astoņi šī zīmola veikali.

Fotogrāfijas, kā top H&M apģērbi, skatiet galerijā!

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zviedrijas apģērbu mazumtirdzniecības kompānija "Hennes and Mauritz" (H&M) 2025.gadā ar fiziskiem veikaliem un tiešsaistes tirdzniecību plāno sākt darbību Brazīlijas tirgū.

Sākotnēji plānots H&M veikalus veidot lielākajās pilsētas Brazīlijas dienvidaustrumos.

Lai veiksmīgāk ieietu Brazīlijas tirgū, Zviedrijas uzņēmums sadarbojas ar "Dorben Group", kam ir zināšanas par vietējo tirgu.

Pirmo veikalu Latīņamerikā H&M atklāja 2012.gadā. Pašlaik tas darbojas Meksikā, Peru, Urugvajā, Čīlē, Kolumbijā, Ekvadorā, Gvatemalā, Panamā un Kostarikā.

Maija beigās H&M pasaulē bija 4399 veikali, kas ir par 303 veikaliem mazāk nekā pirms gada.

H&M darbojas arī Baltijas valstīs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

Rita veic zīmola maiņu; grasās iekarot vietējo tirgu

Vēsma Lēvalde
, 04.11.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tekstilnozares a/s Rita veikusi zīmola maiņu, lai iekarotu vietējo tirgu ar Latvijas dizaineru kolekcijām.

Kopš šā gada 19. septembra zīmols Rita ieguvis jaunu «seju», mainījies arī uzņēmuma sortiments – tradicionālos veļas izstrādājumus papildinājušas Latvijas dizaineru veidotas sieviešu apģērbu kolekcijas. Nākotnes ieceres saistās arī ar vīriešu modi un zīmola Rita nostiprināšanu eksportā. Pirmais mēnesis pēc zīmola maiņas apliecinājis, ka izvēle bijusi pareiza, apgalvo a/s Rita pārdošanas daļas vadītāja Jūlija Grabarovska.

Jauni vēji

A/s Rita nākamgad apritēs 90 gadi, un pārdzīvots ļoti daudz pārmaiņu. Šogad mainīta uzņēmuma koncepcija – līdzīgi kā lielie ražotāji Eiropā, a/s Rita izstrādā sezonas kolekcijas. Krievijā jau prezentēta 2014.gada pavasara –vasaras kolekcija, Latvijā ar labiem panākumiem pirms mēneša izrādīta rudens–ziemas apģērbu kolekcija.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zviedrijas apģērbu mazumtirdzniecības kompānijas «Hennes and Mauritz» (H&M) tīrā peļņa šā biznesa gada trešajā ceturksnī, kas noslēdzās augustā, pieauga līdz 3,86 miljardiem zviedru kronu (357,02 miljoniem eiro), salīdzinot ar 3,1 miljardu kronu (286,7 miljoniem eiro) attiecīgajā laika periodā pirms gada, teikts ceturtdien publiskotajā uzņēmuma paziņojumā.

Peļņas kāpumu galvenokārt veicinājis pārdošanas apjoma pieaugums internetā par 25%.

Tikmēr kompānijas tirdzniecības apjoms kopumā ceturksnī palielinājies par 8% - līdz 62,2 miljardiem kronu.

H&M norāda, ka pārdošanas apjoms ASV, Polijā un Krievijā pieaudzis attiecīgi par 19%, 20% un 12%. Toties uzņēmuma lielākajā tirgū Vācijā tirdzniecības apjoms ceturksnī palielinājies par 5%.

H&M uz augusta beigām pārvaldīja 4972 veikalus 73 valstīs.

H&M darbojas arī Baltijā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jau pagājušajā nedēļā pasaules lielākajos finanšu tirgos omu bojāja Ķīnas koronavīrusa izplatīšanās. Ja sākotnēji bija zināmas cerības, ka šis vīruss tiks nosacīti ātri iegrožots, tad šobrīd šāda veida pārliecība ir krasi mazinājusies.

Tas licis sarukt vairāku riska aktīvu cenai. Piemēram, naftas vērtība pēdējo dienu laikā pakritusi zem 60 ASV dolāru par barelu atzīmes. Strauji pēdējo dienu laikā sarukusi arī dzelzs rūdas vērtība.

Evakuē no rūpnīcām

Ķīna, kam nu ir liela ietekme uz pasaules kopējo tautsaimniecību, ziņojusi, ka vīrusa izplatīšanās tomēr var paātrināties, kas dažādiem ekspertiem ar jaunu sparu licis apcerēt scenārijus par to, kā notiekošais var ietekmēt ekonomiku. Ierobežot nāvējošo vīrusu apgrūtina tas, ka ar to inficētie cilvēki sākotnēji var nedemonstrēt nekādas saslimšanas pazīmes. Turklāt šis vīruss ir lipīgs arī tā inkubācijas periodā, kas esot aptuveni 10 dienas (tā ir būtiska atšķirība no SARS epidēmijas izraisītāja).

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Uzņēmēja: Next un H&M veikala atvēršana paplašinās izvēli, neietekmēs cenas

Nozare.lv, 27.08.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lielbritānijas apģērbu tirgotāja Next un Zviedrijas apģērbu zīmola Hennes and Mauritz (H&M) veikalu ienākšana Latvijā paplašinās ikdienas apģērbu izvēli, bet neietekmēs cenas, uzskata apģērbu mazumtirdzniecības tīkla Baltika Latvija direktore Maruta Ērgle.

Viņa biznesa sacīja, ka drīzāk pircēji iegūs lielākas izvēles iespējas, piemēram, piegriezumu dažādību. Ieguvēji būs tie, kuri līdz šim vēl nav atraduši sev pietiekami daudz zīmolu - jo sevišķi jaunieši un pusaudži, kas apģērbu vēlas mainīt bieži.

Ērgle skaidroja, ka par H&M un Next ienākšanu Latvijā esot runāts jau sen.

«Patlaban vērojams, ka cilvēku pirktspēja paaugstinās. Līdz ar to šiem zīmoliem vajag paplašināties un izvērst darbību valstīs, kur tie vēl nav bijuši. Next ienākšana Latvijā ir likumsakarīga, jo, manuprāt, nav izdevīgi uzturēt tikai vienu veikalu kādā reģionā,» komentēja Ērgle.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

H&M audzē peļņu par 20 miljoniem eiro

LETA--DPA, 27.03.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zviedrijas apģērbu mazumtirdzniecības kompānijas Hennes and Mauritz (H&M) tīrā peļņa šā biznesa gada pirmajā ceturksnī, kas noslēdzās februārī, palielinājās līdz 2,64 miljardiem kronu (296,5 miljoniem eiro), salīdzinot ar 2,46 miljardiem kronu (276,3 miljoniem eiro) attiecīgajā laika periodā pirms gada, teikts ceturtdien publiskotajā uzņēmuma paziņojumā.

Peļņas pieaugumu galvenokārt veicinājis pārdošanas apjoma kāpums, kas jo sevišķi spēcīgs bijis Japānā, Dienvidkorejā un Ķīnā.

H&M tirdzniecības apjoms kopumā iepriekšējā ceturksnī palielinājies par 13% - līdz 32,1 miljardam kronu.

Uzņēmums ceturtdien pavēstīja, ka šogad plāno sākt tirdzniecību interneta veikalos Spānijā, Itālijā un Ķīnā.

H&M norādīja, ka klientu atsaucība Francijā, kur tirdzniecība internetā sākta šā mēneša sākumā, bijusi ļoti pozitīva.

Kompānija uz iepriekšējā ceturkšņa beigām pasaulē pārvaldīja 3192 veikalus, kas ir par 374 vairāk nekā pirms gada.

H&M nākamajā mēnesī plāno atvērt pirmo veikalu Austrālijā, kā arī šogad iecerējusi atvērt pirmos veikalus Filipīnās un Indijā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zviedrijas apģērbu mazumtirdzniecības kompānijas "Hennes and Mauritz" (H&M) tīrā peļņa šā biznesa gada pirmajā ceturksnī, kas noslēdzās februārī, vairāk nekā dubultojusies, bet koronavīrusa krīzes dēļ uzņēmums otrajam ceturksni prognozē zaudējumus, teikts piektdien publiskotajā kompānijas paziņojumā.

H&M peļņa pagājušajā ceturksnī pieauga līdz 1,92 miljardiem kronu (175,7 miljoniem eiro), salīdzinot ar 803 miljoniem kronu (73,5 miljoniem eiro) attiecīgajā laika periodā pirms gada.

Peļņas kāpumu veicinājis pārdošanas apjoma pieaugums par 5% - līdz 54,95 miljardiem kronu.

H&M piektdien prognozēja, ka biznesa gada otrajā ceturksnī uzņēmums, visticamāk, strādās ar zaudējumiem, ņemot vērā koronavīrusa pandēmijas radīto ietekmi. Kompānija norāda, ka uz marta beigām no 5064 veikaliem 54 tirgos uz laiku slēgti 3778.

Tāpat H&M vēsta, ka vairākus desmitus tūkstošu uzņēmuma darbinieku ietekmēs saīsinātas darba stundas vai pagaidu atlaišanas. H&M pasaulē kopumā nodarbina aptuveni 179 000 cilvēku. H&M darbojas arī Baltijā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

KJ. Pērsona vadītā Zviedrijas apģērbu mazumtirdzniecības kompānija Hennes and Mauritz (H&M) šā biznesa gada pirmajā ceturksnī, kas noslēdzās februārī, strādāja ar 1,37 miljardu zviedru kronu (135 miljonu eiro) tīro peļņu, un tas ir par 44% mazāk nekā attiecīgajā laika periodā pirms gada. Peļņas kritums galvenokārt tiek skaidrots ar neierasti auksto ziemu lielākajos Eiropas tirgos, kas samazinājusi pieprasījumu pēc pavasara apģērbiem. Uzņēmums norāda, ka pārdošanas apjoms tā galvenajā tirgū Vācijā sarucis par 6%, bet Francijā – par 10%.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācijas tiesībsargs Zviedrijas apģērbu mazumtirdzniecības kompānijai "Hennes and Mauritz" (H&M) noteicis 35 ,3 miljonu eiro naudassodu par darbinieku izspiegošanu.

Datu vākšana par darbinieku privāto dzīvi skārusi vairākus simtus strādājošo klientu apkalpošanas centrā Nirnbergā, norāda Hamburgas datu aizsardzības un informācijas brīvības iestāde.

Paziņojumā teikts, ka H&M datus par darbinieku privāto dzīvi Nirnbergas centrā ievācis vismaz jau kopš 2014.gada.

Šie dati cita starpā ir arī par personīgās dzīves problēmām un reliģiskajiem uzskatiem.

H&M vēsta, ka darbinieki, kuri Nirnbergas klientu apkalpošanas centrā kopš 2018.gada maija, kad stājās spēkā Eiropas Savienības Vispārīgā datu aizsardzības regula, nostrādājuši vismaz mēnesi, saņems finansiālu kompensāciju

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Lietuvā telpu izīrētāju cīņa par H&M veikaliem nav beigusies

Gunta Kursiša, 01.10.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Cīņa par Zviedrijas apģērbu mazumtirgotāju Hennes and Mauritz (H&M) ar to, ka kompānija parakstījusi īres līgumu ar tirdzniecības centriem Akropolis, vēl nav beigusies, raksta Lietuvas biznesa portāls vz.lt.

H&M plāno Lietuvā atvērt vairākus veikalus, un tradicionāli H&M atrodams kādā no pilsētas galvenajām ielām, tādējādi liela un uzticama īrnieka piesaistīšana iespējama, piemēram, Ģedimina prospekta telpu īpašniekiem Viļņā, prognozē medijs.

Patlaban Lietuvā par H&M veikalu «saķēries» t/c Ozas un t/c Panorama, tomēr H&M pārstāvis Hokans Andersons (Hacan Andersson) norāda, ka šobrīd kompānija fokusējas uz divu veikalu atvēršanu t/c Akropolis. T/c Akropolis atrodams Viļņā, Klaipēdā un Šauļos, un pirmais Zviedru apģērbu tirgotāju veikals tiks vērts vaļā Viļņā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zviedrijas apģērbu mazumtirdzniecības kompānija «Hennes and Mauritz» (H&M) šā biznesa gada otrajā ceturksnī, kas noslēdzās maijā, strādāja ar 4,6 miljardu zviedru kronu (446 miljonu eiro) tīro peļņu, un tas ir par 21% mazāk nekā attiecīgajā laikā pirms gada, teikts ceturtdien publiskotajā uzņēmuma paziņojumā.

Peļņas kritums galvenokārt tiek skaidrots ar pārmērīgiem apģērbu krājumiem, kas radušies loģistikas problēmu dēļ, kā arī ar tirdzniecības apjoma samazināšanos lielākajos tirgos.

H&M norāda, ka pārdošanas apjoms ASV, Vācijā un Francijā, kas ir kompānijas trīs lielākie tirgi, ceturksnī samazinājies attiecīgi par 13%, 2% un 5%.

Taču uzņēmuma tirdzniecības apjoms kopumā pagājušajā ceturksnī palielinājies par 1,5% - līdz 60,4 miljardiem kronu, pateicoties izaugsmei Eiropas ziemeļu un austrumu reģionos.

H&M darbojas arī Baltijā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zviedrijas apģērbu mazumtirdzniecības kompānija "Hennes and Mauritz" (H&M) pagājušajā biznesa gada, kas noslēdzās novembrī, strādājusi ar 1,24 miljardu kronu (122,3 miljonu eiro) peļņu, un tas ir par 90% mazāk nekā pirms gada, teikts piektdien publiskotajā kompānijas paziņojumā.

Peļņas kritums galvenokārt tiek skaidrots ar koronavīrusa pandēmijas radīto ietekmi.

H&M norāda, ka šobrīd nestrādā aptuveni trešdaļa no apmēram 5000 veikalu.

Uzņēmuma pārdošanas apjoms biznesa gadā sarucis par 20% un veidojis 187 miljardus kronu.

H&M šogad paredzējis kopumā slēgt 250 veikalus.

H&M darbojas arī Baltijā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

H&M piegādātāju ražotnēs zemās algas izraisīta bada dēļ ģībst strādnieki

Gunta Kursiša, 24.10.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zviedrijas apģērbu mazumtirgotājs Hennes and Mauritz (H&M) nokļuvis nelāgā gaismā, jo uzņēmuma Kambodžas strādnieku samaksa ir vien trīs Zviedrijas kronas (0,45 ASV dolāri) stundā, un daudzām ģimenēm naudas trūkums liek slīgt parādos, raksta thelocal.de.

Šādu ainu atklājusi Zviedrijas telekanāla dokumentālā pārraide Kalla Fakta (Aukstie Fakti).

«Pastāvīgās bažas dara mani slimu – es nezinu, kur ņemšu naudu,» norādījusi Kambodžas tekstila ražotnes darbiniece Deuara Sopona (Deuar Sophon). Viņa ir trīs bērnu māte un nedēļā strādā aptuveni 70 stundas Kambodžas tekstila rūpnīcā, kas ražo drēbes vairākiem tirgotājiem, tostarp arī Zviedrijas apģērbu tirdzniecības gigantam H & M. D. Soponas mēnešalga ir aptuveni 500 Zviedrijas kronu (aptuveni 75 ASV dolāri), kas nav pietiekama, lai uzturētu ģimeni. Līdzīga situācija ir daudziem tekstila ražotņu strādniekiem, tādēļ viņiem nereti nākas aizņemties naudu ar augtu procentu likmi, lai nopirktu pārtiku.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zviedrijas apģērbu mazumtirdzniecības kompānija Hennes and Mauritz (H&M), kura valdes priekšsēdētājs ir Karls Johans Pērsons, šā biznesa gada otrajā ceturksnī, kas noslēdzās maijā, strādāja ar 4,6 miljardu zviedru kronu (446 miljonu eiro) tīro peļņu, un tas ir par 21% mazāk nekā attiecīgajā laikā pirms gada. Peļņas kritums tiek skaidrots ar pārmērīgiem apģērbu krājumiem, kas radušies loģistikas problēmu dēļ, kā arī ar tirdzniecības apjoma samazināšanos lielākajos tirgos.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zviedrijas apģērbu mazumtirdzniecības kompānija "Hennes and Mauritz" (H&M) Spānijā likvidēs vairāk nekā 1000 darbavietu, otrdien paziņoja arodbiedrība CCOO.

CCOO arī norāda, ka valstī uzņēmums slēgs 30 veikalus.

H&M komentārus saistībā ar šo informāciju pagaidām nesniedz.

Ķīnu kritizēt nevar, ja negribi zaudēt šo tirgu: H&M piemērs 

Mūsdienās jābūt ļoti uzmanīgam par to, ko kritizēt. Nupat, piemēram, Ķīna demonstrējusi,...

Kā ziņots, H&M šī biznesa gada pirmajā ceturksnī, kas noslēdzās februārī, strādāja ar 1,07 miljardu zviedru kronu (104,4 miljonu eiro) tīrajiem zaudējumiem.

Kompānija arī pavēstījusi, ka pasaulē plāno slēgt 350 no 5000 veikalu.

Komentāri

Pievienot komentāru