Jaunākais izdevums

Pirmo veikalu Baltijas valstu tirgū atvēris britu vīriešu modes zīmols Blue Inc London, informēja AS Baltika Group pārstāvji.

Pirmais veikals atklāts Rīgā, tirdzniecības centrā Origo. Veikala platība ir vairāk nekā 100 kvadrātmetri. Septembrī tiks atvērts otrais Blue Inc London zīmola veikals Valmierā, tirdzniecības centrā Valleta, bet oktobra sākumā Igaunijā durvis pircējiem vaļā vērs Tallinas tirdzniecības centrā Rocca al Mare. Lietuvā Blue Inc London parādīsies nākamā gada sākumā.

Tuvāko trīs gadu laikā plānots Baltijā atvērt vismaz desmit Blue Inc London zīmola veikalus.

«Blue Inc London pievienošana Baltikas Group zīmolu portfelim dos mums iespēju nonākt līdz aizvien ātrāk augošā vīriešu modes sektora jauniem klientiem,» stāsta Baltika Group marketinga un tirdzniecības divīzijas vadītāja Kati Kusmina.

«Mēs pozitīvi novērtējām Baltijas potenciālu un Latvijas tirgum piemītošu labvēlīgi augošu tendenci. Vēlējos izcelt Rīgu pārējo Baltijas pilsētu vidū, ka tieši šeit esmu novērojis ļoti lielu jauniešu auditoriju ar nemitīgu mūsdienīgu apģērbu pieprasījumu,» teica Blue Inc London franšīzes vadītājs Ričards Akvilina.

Zīmolu Blue Inc London 1999.gadā izveidoja modes uzņēmums A Levy & Son Ltd, kas šajā nozarē darbojas jau vairāk nekā 100 gadus. Patlaban visā pasaulē ir atvērti jau vairāk nekā 230 Blue Inc London veikali.

Db.lv jau rakstīja, ka maijā Igaunijas apģērbu mazumtirdzniecības tīkls Baltika parakstījis franšīzes līgumu ar Lielbritānijas apģērbu tirgotāju A Levy & Son Ltd par Blue Inc zīmola pārstāvēšanu Baltijas valstīs.

Franšīze ir daļa no Baltikas stratēģiskā mērķa izmantot savu mazumtirdzniecības tīkla pieredzi, lai audzētu pārdošanas apjomus un tirgus daļu Baltijas valstīs.

Baltika patlaban pieder veikali ar zīmoliem Monton, Mosaic, Baltman, Ivo Nikkolo un Bastion.

Jāpiebilst, ka citi zīmoli savukārt pamet Latviju. Koncerns Varner Gruppen pamet Latvijas apģērbu tirgu, un nākamgad tiks slēgti visi Latvijā esošie apģērbu zīmolu Cubus, Bik Bok un Dressmann veikali, apstiprināja apģērbu tirgotāja SIA Varner Baltija pārstāvis Edmunds Možeiko. Līdz ar veikalu slēgšanu tiks likvidēts arī koncernā Varner Gruppen ietilpstošais uzņēmums Varner Baltija.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Baltika pārstāvēs zīmolu Blue Inc

Žanete Hāka, 21.05.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Igaunijas apģērbu mazumtirdzniecības tīkls Baltika parakstījis franšīzes līgumu ar Lielbritānijas apģērbu tirgotāju A Levy & Son Ltd par Blue Inc zīmola pārstāvēšanu Baltijas valstīs, liecina paziņojums NASDAQ OMX Tallinn.

Franšīze ir daļa no Baltikas stratēģiskā mērķa izmantot savu mazumtirdzniecības tīkla pieredzi, lai audzētu pārdošanas apjomus un tirgus daļu Baltijas valstīs.

A Levy & Son Ltd Lielbritānijā dibināts 1912. gadā. Blue Inc zīmols tika dibināts 1997. gadā, un piedzivoja strauju izaugsmi, un patlaban ir atvērti vairāk nekā 140 Blue Inc koncepta veikali, kuros tiek tirgoti gan vīriešu, gan sieviešu, gan jauniešu apģērbi. Baltijas valstīs gan plānots fokusēties uz vīriešu apģērbiem.

Baltika patlaban pieder veikali ar zīmoliem Monton, Mosaic, Baltman, Ivo Nikkolo un Bastion.

Veikali tiks atvērti šā gada trešajā ceturksnī Igaunijas galvaspilsētā Tallinā un Latvijā – Rīgā un Valmierā. Trīs gadu plāns paredz atvērt vismaz 10 Blue Inc veikalus Baltijas valstīs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai gan Norvēģijas koncerna Varner Gruppen nesenais paziņojums par aiziešanu no Latvijas, lēmumu skaidrojot ar nelielo tirgu un veikalu neapmierinošo rentabilitāti, lika domāt par asu konkurenci, daudzi aptaujātie tirdzniecības centru un mazumtirgotāju pārstāvji situāciju Latvijas apģērbu tirgū raksturo visnotaļ pozitīvi, noskaidrojis laikraksts Diena.

Kā rakstīts, Varner Gruppen pārstāvēto zīmolu Cubus, Dressmann un Bik Bok veikali savu darbību Latvijā pārtrauks nākamā gada februāra beigās.

Modes māksliniece Šeila Dienai sacījusi, ka šāda veikalu aiziešana Latvijas apstākļiem neesot nekas pārsteidzošs, jo gan pircēju daudzums, gan cilvēku pirktspēja ir visnotaļ ierobežota.

Pretēju viedokli paudis Lindex izpilddirektors Gorans Bille, kurš uzsvēris: «Neuzskatām, ka Latvijas tirgus ir sarežģītāks nekā tirgus citās valstīs.» Viņš nav slēpis, ka Varner Gruppen aiziešana no Latvijas apģērbu tirgus radīs iespēju Lindex šeit vēl vairāk paplašināties.

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

Piektdienas intervija ar Baltika Latvija vadītāju Marutu Ērgli

Lelde Petrāne, 11.07.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Biznesa portāls Db.lv piedāvā piektdienas mini interviju sēriju. Katru nedēļu kāds no uzņēmējdarbības vides pārstāvjiem sniedz atbildes uz jautājumiem - gan nopietniem, gan arī personīgākiem.

Uz jautājumiem šonedēļ atbild Baltika Latvija vadītāja Maruta Ērgle.

Ar ko nodarbojas Jūsu uzņēmums, svarīgākie fakti?

Baltika Latvija ir starptautiska apģērbu ražošanas koncerna Baltika Group meitas uzņēmums, kuru veido vairāki zīmoli: Ivo Nikkolo, Bastion, Mosaic, Monton, Baltman, Blue Inc London. Tirdzniecības tīklā Latvijā ir izveidoti 22 veikali. Baltika Latvija bieži atbalsta Latvijas sportistu delegācijas, kas svarīgos sporta notikumos pārstāv valsti, sponsorējot viņiem apģērbus.

- Kāpēc Jūs strādājat šajā uzņēmumā/nozarē?

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Baltika Latvija apgrozījums pērn pieaug par 17,9%

BNS, 20.02.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Apģērbu veikalu Monton, Mosaic, Ivo Nikkolo, Baltman, Bastion un Blue Inc London Latvijā īpašnieks Baltika Latvija pagājušajā gadā strādāja ar 11,449 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 17,9% vairāk nekā 2013.gadā, savukārt uzņēmuma peļņa samazinājās par 12,6% - līdz 255,5 tūkstošiem eiro, liecina Lursoft datubāzē iesniegtais uzņēmuma finanšu pārskats.

Uzņēmuma finanšu pārskata vadības ziņojumā sacīts, ka apgrozījuma pieaugums pērn sasniegts pateicoties jaunatvērtajiem veikaliem un efektivitātes palielināšanai. Jauno veikalu tirdzniecības efektivitātes kāpumu prognozējām 2014.gada otrajā pusē, kas arī notika, bet jaunatvērtais veikals Monton tirdzniecības centrā Mols darbu sāka jau no pirmās dienas ar pozitīvu rezultātu, piebilsts vadības ziņojumā, atzīmējot, ka pērn uzņēmums rekonstruēja arī veikalu Mosaic tirdzniecības centrā Domina Shopping.

Tāpat kompānijas vadība atzīmē, ka pagājušajā gadā gūtā peļņa, lai arī ir samazinājusies, ir vērtējama kā laba, ņemot vērē lielās pārmaiņas Baltika Latvija veikalu struktūrā un papildu investīcijas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Investors

Bezoss pārdevis Amazon akcijas 2,8 miljardu dolāru vērtībā

Lelde Petrāne, 06.08.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Amazon.com Inc vadītājs Džefs Bezoss pagājušās nedēļas ceturtdienā un piektdienā pārdevis kompānijas akcijas 990 miljonu ASV dolāru vērtībā. Tādējādi pagājušajā nedēļā pārdoto akciju kopējā vērtība sasniedz 2,8 miljardus ASV dolāru, ziņo Reuters.

Jūlija pēdējās trīs dienās Dž. Bezoss pārdevis akcijas apmēram 1,8 miljardu ASV dolāru vērtībā.

Amazon akciju pārdošanu atsakās komentēt.

Taču Dž. Bezoss iepriekš informējis, ka katru gadu plāno pārdot akcijas aptuveni viena miljarda ASV dolāru vērtībā, lai finansētu savu raķešu kompāniju Blue Origin.

Dž. Bezosa bijusī sieva Makenzija Bezosa, kurai šobrīd pieder Amazon akcijas vairāk nekā 37 miljardu ASV dolāru vērtībā, tagad ir tiešsaistes mazumtirgotāja otrs lielākais individuālais akcionārs.

Komentāri

Pievienot komentāru