Uzņēmumam Abavas dārzi, kas tirgū pazīstams ar zīmolu Abavas vīna darītava, pēdējie divi gadi ir bijuši gana izaicinoši, jo pandēmijas ietekmē periodiski bija slēgta aptuveni puse no Abavas vīna darītavas pārdošanas kanāliem, tajā skaitā restorāni, kafejnīcas, lidostas un dažādas tūristu pulcēšanās vietas.
Uzņēmums gan spēja veiksmīgi pārorientēties, uzsākot tiešsaistes tirdzniecību, organizējot attālinātās degustācijas un veicot citus pasākumus, intervijā stāsta SIA Abavas dārzi līdzīpašnieks Mārtiņš Barkāns.
Vēl uzņēmēju žurnāla Dienas Bizness 23. novembra numurā:
- Cik perspektīva Latvijā ir vīna ražošana? Kādās tirgus nišās varam konkurēt?
- Zaļais kurss: no apmātības uz pragmatisku pieeju
- Statistika. Būvniecība, krīzes ekonomikas brīnumnūjiņa, lūst un rūk!
- Sapni par dzīvi pēc 50 gadiem jāsāk realizēt jau šodien
- Tirdzniecības centri valdības lēmumu dēļ kļūst par neprognozējamu biznesa vidi
- Karsti pīrādziņi arī mūsu vērtspapīru tirgū
- Vai velojoslas kaitē biznesam?
Abonēt ir ērtāk: https://www.dbhub.lv/abone
Meklē arī preses tirdzniecības vietās vai lasi elektroniski: https://www.dbhub.lv/eavize