All Media Baltics savus produktus veidos ar vienotu zīmolu 

No decembra «All Media Baltics» visās trīs Baltijas valstīs veiks zīmola maiņu saviem produktiem, apvienojot tos zem TV3 zīmola, liecina šorīt izplatīts paziņojums. Jaunie kanāli mediju grupas televīzijas produktu portfelī aizvietos kanālus LNT un Kanāls2.

Lelde Petrāne, 2019. gada 08. novembris plkst. 9:11

Foto: Ieva Lūka/LETA

Arī pati mediju grupa turpmāk strādās ar zīmolu «TV3 Grupa».

Līdz ar zīmola maiņu «All Media Baltics» sāks darbu arī pie reģionā pirmās digitālās ziņu platformas izveides, kas būs pieejama lietotnē un strādās pēc principa «video pēc pieprasījuma». Mediju grupa izmaiņas veiks arī televīzijas kanālu portfelī, satura produktus veidojot atbilstoši konkrētu auditoriju interesēm.

«TV3 zīmols ir pazīstams gandrīz 100 procentiem mājsaimniecību visā Latvijā. Tieši tāpēc esam nolēmuši arī citus mūsu mediju grupas satura produktus piedāvāt ar TV3 zīmolu, radot vienotu produktu saimi,» skaidro «All Media Baltics» vadītājs Kristians Antings.

Ar jauno gadu televīzijas produktu portfelī bērniem būs pieejams jauns kanāls TV3 Mini, savukārt sieviešu auditorijai kanāls TV3 Life. Līdz ar to jaunie kanāli mediju grupas televīzijas produktu portfelī aizvietos kanālus LNT un Kanāls2.

«Līdz ar jauno kanālu pievienošanu «All Media Baltics» TV produktu portfelim katra auditorija spēs atrast savām interesēm atbilstošāko saturu. Kanāls LNT darbu neturpinās esošajā formā, tomēr tā galvenā vērtība – kvalitatīvs, profesionāls un aktuāls ziņu saturs – būs pieejams lietotājiem jaunajā platformā, kurā skatītājs ziņas varēs patērēt sev ērtā laikā, vietā un vidē. Esam jau veikuši ievērojamas investīcijas jaunā digitālā produkta izveidē, un prognozēju, ka skatītājus ar to varēsim iepazīstināt nākamā gada vidū,» informē K. Antings.

«All Media Baltics» paplašinās arī kanāla TV3 piedāvāto ziņu apjomu, pārnesot lielāko daļu no LNT ziņu dienesta radītā satura. Mediju grupa arīdzan veidos vienotu ziņu dienestu, kura uzdevums būs radīt kvalitatīvu ziņu saturu dažādiem mediju formātiem.

«Mēs redzam, ka mediju patēriņš Latvijā, īpaši ziņu saturs, ir cieši saistīts ar auditorijas vecumu. Jo jaunāka auditorija, jo retāk skatās televīziju, bet ievērojami biežāk ziņas un informāciju patērē interneta vidē. Lai nezaudētu auditoriju, kas ir vecumā līdz 30 gadiem, un spētu pielāgoties tās paradumiem, kas šobrīd ir izaicinājums visiem medijiem, mēs veiksim nopietnas investīcijas digitālajos produktos. Tas mazinās gados jaunāku cilvēku uzticību viltus vai maldinošām ziņām, tā vietā sniedzot iespēju šai auditorijai izvēlēties kvalitatīvu ziņu saturu viņiem ērtā formā un veidā,» paskaidro K. Antings.

«All Media Baltics» pieder starptautiskam aktīvu pārvaldīšanas uzņēmumam «Providence Equity Partners». Mediju grupā ietilpst televīzijas kanāli TV3, LNT, TV6, Kanāls 2, Radio Star FM, video portāls TVPlay, ziņu un izklaides portāls Skaties.lv, TVPlay Home satelīttelevīzija un SmartAD Baltijas valstīs.

Dalies ar šo rakstu!
Raksta komentāri
Spied šeit, lai lasītu vai pievienotu savu komentāru
Nepalaid garām

Norisinājusies ikgadējā Dienas Biznesa rīkotā TOP 500 apbalvošanas ceremonija, kurā tiek atvērts...

Izdevniecība Dienas bizness ar 12.novembri izdod iknedēļas biznesa žurnālu, kas aizstās laikrakstu...

«Man šķiet, ka šobrīd Baltija ir pats caurspīdīgākais finanšu tirgus dalībnieks visā...

Savu eko māju no salmu paneļiem Raiskuma pagastā būvē arī latviešu modele...

100 straujāk augošie uzņēmumi Latvijā pagājušajā gadā apgrozījuši 335,92 milj. eiro, un...

Viena kleita Andele Mandele kustības piekritēju rokās mēdz nomainīt pat piecas saimnieces...

No šīs sadaļas
2019. gada 08. novembris plkst. 10:07

3D kartes, sākot ar magnētiņu pie ledusskapja līdz A0 formāta Alpu kalnu...

2019. gada 06. novembris plkst. 12:52

«Euroaptieka» aptieku tīkla paplašināšanā un esošo aptieku rekonstrukcijā šogad investēti...

2019. gada 05. novembris plkst. 15:35

Auto nomas nodrošinātājs SIXT ir parakstījis sadarbības līgumu ar lidsabiedrību Wizz Air....

2019. gada 05. novembris plkst. 14:09

Pirmajā mēnesī CityBee auto koplietošanas pakalpojumu Latvijā ir izmēģinājuši astoņi tūkstoši...

2019. gada 05. novembris plkst. 12:43

Igaunijas valsts pasta un loģistikas kompānijas «Eesti Post», kas strādā ar zīmolu...

2019. gada 05. novembris plkst. 10:30

Latvijas lidsabiedrība «airBaltic» pabeigusi pirmo lidmašīnai «Airbus A220-300» ieplānoto C...

2019. gada 05. novembris plkst. 10:14

Vietējais uzņēmums «KOOL Latvija», kas pieteicis sevi Latvijas mazumtirdzniecības tirgū, divu...

2019. gada 04. novembris plkst. 18:58

Kāds ārsts, strādājot gan publiskajā, gan privātajā sektorā, mēnesī pelna aptuveni 39...

2019. gada 31. oktobris plkst. 9:45

ASV aviobūves uzņēmums «Boeing» ceturtdien paziņoja, ka pasaulē apturēti lidojumi ar līdz...

2019. gada 30. oktobris plkst. 14:15

Viena no Lietuvā lielākajiem tūroperatoriem «Tez Tour» vadītājs Aleksandrs Sukovs, kā arī...