Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Īstenojot visaptverošu biznesa izaugsmes stratēģiju, AS “A-Birojs” maina nosaukumu un kļūst par “Hestio”, savā darbībā arī nākotnē orientējoties uz mūsdienīgu un ilgtspējīgu darba vides risinājumu nodrošināšanu.

Uzņēmuma zīmola maiņa ir likumsakarīgs solis pēc iepriekš mērķtiecīgi veiktajām investīcijām biznesa un jaunu pakalpojumu attīstībā, iegādājoties SIA “Baltijas Biroju Servisu” un tā printeru kārtridžu ražotni. Lai stiprinātu tirgus pozīcijas, uzņēmums šogad uzsācis kafijas ražošanu, izveidojot vienu no vismodernāk aprīkotajām kafijas grauzdētavām Latvijā.

“Hestio” klientu bāzi veido vairāk nekā 8500 juridiskie klienti visās Baltijas valstīs, no kuriem vairāk nekā puse ir Latvijas vadošie uzņēmumi, kā arī valsts un pašvaldību, tai skaitā izglītības un veselības aprūpes iestādes. Uzņēmuma galvenie darbības virzieni, kurus plānots nākotnē attīstīt arvien plašākā mērogā, ir biroja preču tirdzniecība, iekārtu noma, piemēram, kafijas automātu, ūdens filtrācijas iekārtu un printeru noma, kā arī printeru kārtridžu un kafijas ražošana.

“2022. gads ir uzņēmuma pārmaiņu gads, kad soli pa solim paplašinām darbības virzienus, lai palīdzētu mūsu klientiem nodrošināt visu nepieciešamo uzņēmējdarbības norisei un darbinieku labsajūtai. Jāatzīst, ka darba vides risinājumu segments aizvadītajos gados ir piedzīvojis būtiskas pārmaiņas, kas noticis, pateicoties tehnoloģiju attīstībai un jaunās darba ņēmēju paaudzes ienākšanai darba tirgū. Reaģējot uz šīm pārmaiņām un stiprinot tirgus pozīcijas ar jauniem darbības virzieniem, likumsakarīga ir arī uzņēmuma zīmola identitātes maiņa. Jāuzsver, ka mūsu absolūtā prioritāte ir attīstīt “vienas pieturas” principu, nodrošinot visu darbam nepieciešamo vienuviet, lai tādā veidā sniegtu ekonomiski izdevīgākus nosacījumus šajā ekonomiskās krīzes fonā,” norāda Artūrs Dombrovskis, “Hestio” vadītājs.

A.Dombrovskis arī norāda, ka šodien darba vidē augstāk par visu tiek vērtēts cilvēku resurss un bieži vien lielākā cīņa ir tieši par to.

“Tāpēc man ir liels gandarījums, ka aizvien vairāk uzņēmumu Latvijā apzinās labiekārtotas darba vides sasaisti ar darbinieku labbūtību, kam ir neatsverama ietekme gan uz darbinieku apmierinātību un produktivitāti ilgtermiņā, gan arī uz biznesa rezultātiem,” piebilst A. Dombrovskis.

A.Dombrovskis informē, ka 2023.gada mērķis ir palielināt “Hestio” apgrozījumu par 18%, sasniedzot 15 miljonus eiro. Viņš atklāj, ka arī turpmāk liels uzsvars tiks likts jau uz esošo pamata pakalpojumu attīstību, kā arī plānots attīstīt jaunu pakalpojumu ieviešanu, piemēram, telpu uzkopšanas servisu, kā arī kāpināt SIA “Auron Coffee Roastery” kafijas ražošanas apjomus, kas ir “Hestio” meitas uzņēmums.

Vienlaikus uzņēmums ir iecerējis stiprināt savas tirgus pozīcijas, investējot uzņēmuma digitalizācijas un e-komercijas segmentā, uzsākot tiešsaistes veikala attīstību un pilnveidi.

Līdz ar biznesa izaugsmes stratēģiju “Hestio” investējis arī ilgtspējas stratēģijā, saņemot kvalitātes un vides vadības sistēmu sertifikāciju, kā arī veicot CO2 izmešu aprēķinu, tā virzoties uz klimata neitralitātes mērķu sasniegšanu.

Kompānija "A-birojs" reģistrēta 2007.gadā, un tās pamatkapitāls ir 860 000 eiro. Uzņēmuma īpašnieki ir finanšu investīciju kompānija AS "Bastions ZS" (66,69%), kuras patiesais labuma guvējs ir Ivars Muzikants, un SIA "Uzņēmumu vadība" (33,31%), kuras īpašnieki ir Dombrovskis (50%), Mārtiņš Muzikants (12,5%), Guntis Rozenbahs (12,5%), Vika Lamberta (12,5%) un Rūdolfs Krūmiņš (12,5%).

Komentāri

Pievienot komentāru