Citas ziņas

Baltic PR Awards Latvija demonstrē pārliecinošu pārākumu

Dienas Bizness, 20.05.2011

Kategorijā Patērētāju attiecības sabiedrisko attiecību gada balvu ieguva Igaunijas aģentūras Corpore Public Relations kampaņa sadzīves tehnikas ražotājam Electrolux.

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ar pārliecinošu Latvijas komunikācijas speciālistu sniegumu noslēdzies Ziemeļeiropas vadošais ikgadējais komunikācijas vadības forums Baltic PR Awards, kura ietvaros apbalvoti labākie pērnā gada sabiedrisko attiecību projekti. Šogad galvenās balvas ieguvuši 8 darbi no Latvijas, viens no Lietuvas un viens no Igaunijas.

Konkursā darbi iesniegti desmit kategorijās, no tām starptautiska žūrija finālam izvirzīja kopumā 30 darbus. Vissīvākā konkurence finālistu atlasē bijusi patērētāju attiecību, digitālās komunikācijas un korporatīvās sociālās atbildības kategorijās, kā arī krīžu un problēmjautājumu vadības kategorijā.

Kategorijā Patērētāju attiecības sabiedrisko attiecību gada balvu ieguva Igaunijas aģentūras Corpore Public Relations kampaņa sadzīves tehnikas ražotājam Electrolux.

Korporatīvās komunikācijas kategorijā par veiksmīgāko atzīts Lietuvas aģentūras Pro Group darbs stiprā alkoholiskā dzēriena Žalgiriui 600 popularizēšanai.

Kategorijā korporatīvā ilgtspēja un atbildība galveno balvu ieguva Deep White koku sēšanas un stādīšanas akcija Skābeklis.

Kā labāko Digitālās komunikācijas kampaņu žūrija novērtējusi Nordea bankas izstrādāto sociālo mediju stratēģiju.

Iekšējās komunikācijas kategorijā galveno balvu ieguva SEB bankas kampaņa, savukārt kategorijā Starptautiskā komunikācija - airBaltic īstenotā lidsabiedrības popularizēšanas kampaņa.

Krīžu un problēmjautājumu vadības kategorijā par labāko atzīta Deep White kampaņa Skābeklis.

Kategorijā Sociālpolitiskās attiecības par uzvarētāju atzīta A.W.Olsen & Partners/Scholz & Friends Riga realizētā farmācijas likuma lobēšanas kampaņa.

Publiskā sektora komunikācijas kategorijā galveno balvu ieguva Hauska & Partner kampaņa Pārmaiņu iespējas skolām klientam Sorosa fonds Latvija.

Par labāko sponsorēšanas darbu atzīta Deep White kampaņa ZZ čempionāts klientam Tele2.

Savukārt skatītāju simpātijas balva, ko pasniedza Rīgas zīmola Live Rīga veidotāji Rīgas Tūrisma attīstības birojs, piešķirta aģentūras AD Hunters Latvia kampaņai zīmola Olialia atpazīstamības veicināšanai

Komentāri

Pievienot komentāru