Carlson Rezidor Hotel Group maina zīmolu

2018. gada 07. marts plkst. 12:34
Sadaļa: Pakalpojumi
Dalies ar šo rakstu

Carlson Rezidor Hotel Group, kurā ietilpst visas Latvijas Radisson Blu zīmola viesnīcas, paziņojis par zīmola maiņu – sākot ar šī gada 5. martu kompānijas jaunais nosaukums ir Radisson Hotel Group, kas tika izsludināts Starptautiskajā viesnīcu investīciju forumā (IHIF) Berlīnē.

«Šis ir aizraujošas ēras sākums, ko vieno mūsu jaunais zīmols un ilgtermiņa vīzija, kuras mērķis ir izvirzīt kompāniju pasaules viesnīcu pirmajā trijniekā,» norāda Rezidor Hotel Group prezidents un ģenerāldirektors, Radisson Hotel Group direktoru padomes priekšsēdētājs Federiko Dž. Gonsaless. «Mūsu piecu gadu operatīvais plāns ietver iniciatīvas, kuras ir vērstas uz mūsu vērtību pārformulēšanu, portfolio optimizēšanu, operatīvo procesu sakārtošanu, līdzekļu investēšanu jaunajās tehnoloģijās un darbinieku saliedēšanu».

«Radisson Hotel Group izveidošana ir mūsu ilgtermiņa sadarbības ar Rezidor Hotel Group attīstības rezultāts. Mēs kopā strādājam pie jaunā zīmola arhitektūras, lai radītu vēl lielāku vērtību mūsu viesiem un īpašniekiem,» atzīmēja Radisson Hospitality, Inc. galvenais izpilddirektors Džons M. Kids (John M. Kidd). «Šobrīd ir piemērots brīdis saskaņot mūsu stratēģiskos un operatīvos plānus, lai ienāktu tirgū kā vienots un saliedēts spēlētājs.»

Pašlaik Radisson Hotel Group ir 11. lielākā viesnīcu ķēde pasaulē, kas ietver astoņus dažādus zīmolus un vairāk nekā 1400 viesnīcas, kas jau darbojas vai vēl tiek būvētas. Jaunā identitāte ir nozīmīgs pagrieziena punkts kompānijas turpmāko piecu gadu biznesa attīstības plānā, kas vērsts uz to, lai uzņēmums kļūtu par prioritāro izvēli arī investoriem.

Dalies ar šo rakstu