CBRE par Gerkena biznesu: Nenosakāma formāta veikaliem ir grūti atrast savu īsto pircēju 

«Aizvēršanās iemesls Nr. 1 ir konkurence,» tā biznesa portālam db.lv, lūgta komentēt Raimonda Gerkena biznesa lejupslīdi, norādīja komercīpašumu pakalpojumu uzņēmuma CBRE Baltijas reģiona direktore Santa Rozenkopfa.

Lelde Petrāne, 04.10.2016

Foto: Rebeka Žeire/LETA

Kā ziņots, savulaik uzņēmumam Gerkens un partneri bija 47 veikali dažādās Latvijas pilsētās, šobrīd ir palikuši tikai trīs veikali.

«Raimonda Gerkena aktivitātēm neesam sekojuši līdzi, arī sortimentam ne. Veikali šajos gados ir tikuši tikai aizvērti, nevis atvērti, un vēlmi atvērt veikalu tirdzniecības centrā arī neesam saņēmuši,» vaicāta, kāda būtu atbilde, ja R. Gerkens izrādītu interesi atvērt veikalu, piemēram, Rīga Plaza, sacīja S. Rozenkopfa.

Viņa piebilst, ka «pirktspēja Latvijā ir salīdzinoši lielāka, ja salīdzina ar Gerkens & Co ziedu laikiem, līdz ar to aizvēršanās iemesls Nr. 1 būs konkurence – gan kvalitātes, gan cenas ziņā. Nenosakāma formāta veikaliem ir grūti atrast savu īsto pircēju».

«Veikali tika aizvērti, jo saruka apgrozījums, telpu uzturēšanas izmaksas pieauga, mans pircējs devās prom no Latvijas,» laikrakstam Dienas Bizness uzņēmējdarbības lejupslīdi skaidroja pats R. Gerkens.

Jau pirms Saeimas vēlēšanām Jaunā Konservatīvā partija solīja, ka visas trīs Latvijas lielās ostas ir jāpaliek zem valsts jumta, tādēļ ASV sankcijas pret Aivaru Lembergu un vairākām juridiskajām personām ir uzlūkojamas kā politisko solījumu pildīšana un vienlaikus politiskās varas pārvēršana ekonomiskajā.