Pakalpojumi

Cer uz biznesa tūrisma attīstību

Kristīne Stepiņa, 22.07.2015

Vlads Korjagins

Foto: Vitālijs Stīpnieks, Dienas Bizness

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tūrismam – gan ienākošajam, gan izejošajam – ir lielas attīstības perspektīvas, SIA Baltijas ceļojumu grupa tuvākajos gados sagaida vēl straujāku izaugsmi

Tā DB saka SIA Baltijas ceļojumu grupa valdes priekšsēdētājs Vlads Korjagins, norādot, ka Baltijas reģions vēl tikai sāk attīstīties.

Viņš uzsver, ka Latvijai valstiskā līmenī būtu nepieciešams izstrādāt un īstenot politiku, kā piesaistīt ārvalstu biznesa tūristus. Latvijā tūristi vidēji dienā tērē 75 eiro, bet Eiropā biznesa tūristi – aptuveni 500 eiro. Pavisam Eiropā gada laikā notiek vairāk nekā divi tūkstoši dažādu starptautisku konferenču un kongresu. Tā kā tūrismam Latvijā ir sezonāls raksturs, pārējā laikā ir jāmeklē iespējas Latvijā organizēt starptautiskus pasākumus. «Tūrisms ir nozare, kas, īstenojot pareizu politiku, var sekmēt Latvijas tautsaimniecības attīstību,» uzsver V.Korjagins. SIA Baltijas ceļojumu grupa šī gada pirmajā pusgadā bija Latvijas prezidentūras ES padomē oficiālā aģentūra, kas palīdzēja organizēt vairāk nekā 20 tūkstošu viesu uzņemšanu un izmitināšanu. Rudenī uzņēmums rīkos Baltijas Neiroloģijas kongresu Balcone 15 un Baltijas galvassāpju konferenci.

Četri virzieni

SIA Baltijas ceļojumu grupa, kas vairāk pazīstama ar savu anglisko nosaukumu – Baltic Travel Group, ir dibināta 2000.gadā un šobrīd strādā visās trijās Baltijas valstīs. Aptuveni pusi apgrozījuma nodrošina ienākošā tūrisma, bet otra puse – izejošā tūrisma pakalpojumi. SIA Baltijas ceļojumu grupa ir vietējā kapitāla uzņēmums, kas pieder divām Latvijas pilsonēm. 2004. gadā SIA Baltijas ceļojumu grupa izveidota meitas uzņēmumu Lietuvā, bet 2005. gadā – Igaunijā. Šobrīd visās trijās Baltijas valstīs strādā 70 darbinieku, 49 – Latvijā, 12 – Lietuvā un 9 - Igaunijā.

Pēdējos piecos gados uzņēmumam ir izdevies pakāpeniski palielināt apgrozījumu – no 6,8 miljoniem eiro 2009. gadā līdz 13,2 miljoniem eiro 2014. gadā, kas ļāvis tam iekļūt DB un Lursoft veidotajā straujāk augošo kompāniju jeb Gazeļu sarakstā.

Visu rakstu Cer uz biznesa tūrisma attīstību lasiet 22. jūlija laikrakstā Dienas Bizness.

Komentāri

Pievienot komentāru