Ražošana

Coca-Cola atzinīgi vērtē konkurentus Green Cola

Laura Mazbērziņa, 03.05.2018

Foto: no personīgā arhīva

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«Amber Distribution Latvia», izplatot «Green Cola», izmanto veselīga dzīvesstila vilni, «Coca-Cola» no konkurences nebaidās.

Vairumtirgotājs «Amber Distribution Latvia», kurš ir daļa no «Amber Beverage Group» holdinga, pērn vēstīja, ka ieguvis tiesības Latvijā izplatīt bezalkoholisko dzērienu Green Cola. Pašlaik pārdošanas apjomi atbilstot prognozēm, noskaidroja biznesa portāls db.lv.

Cilvēki arvien pārdomātāk attiecas pret savu dzīvesveidu un izvēlas veselīgu uzturu, visbiežāk ierobežojot cukura un mākslīgo saldinātāju patēriņu. Tas ietekmē arī pārtikas ražošanas biznesu – piedāvājums seko pieprasījumam. Dzērienu (gan bezalkoholisko, gan alkoholisko) ražotāji arvien biežāk sāk piedāvāt dzērienus ar zemāku cukura, ogļhidrātu un konservantu saturu.

Kolas garša ir ļoti iecienīta – tā ir aptuveni puse no pasaules bezalkoholisko dzērienu tirgus. Taču visbiežāk sastopamajiem kolas garšas produktiem ir viens kopīgs mīnuss – liela pievienotā cukura deva. «Šis ir ļoti izdevīgs brīdis «Amber Distribution Latvia» pārstāvētajam «Green Cola» zīmolam, jo tas piedāvā patērētājiem jaunu veidu, kā iegūt kolas garšu bez satraukuma par milzīgo cukura daudzumu, mākslīgiem garšas pastiprinātājiem un saldinātājiem,» atbildot uz portāla interesi par jauno produktu, norāda Pāvels Fiļipovs, «Amber Distribution Latvia» izpilddirektors.

Kopš «Green Cola» ražošanas sākšanas 2012. gadā tā tiek tirgota Grieķijā, Kiprā, Vācijā, Apvienotajā Karalistē, Honkongā, Jordānā, Šveicē, Spānijā, Austrijā, Polijā, Baltijas valstīs un citviet. «Green Cola» Latvijā ir pieejama no pagājušā gada jūnija.

«Amber Distribution Latvia» Latvijas pircējiem tuvākajās nedēļās piedāvās jaunu dzērienu «Pure Cola».

Db.lv vēlējās noskaidrot arī «Coca-Cola» viedokli par konkurējošo produktu.

«Mēs atzinīgi novērtējam konkurenci, jo tā veicina ieguvumu kopumā nozarei, tirgum un patērētājiem. Kopumā bezalkoholisko dzērienu tirgus Baltijā ir samērā stabils, ar salīdzinoši nelielu samazinājumu pēdējos divos gados, kas saistāms ar vēso vasaru - vasaras sezona šim tirgum ir ļoti būtiska. Skatot pa valstīm, vērojama neliela izaugsme Latvijā, ļoti stabili pārdošanas apjomi Igaunijā un neliels kritums Lietuvā pēdējo 3 gadu laikā,» stāsta Radomir Paunic, «Coca-Cola HBC» Baltijas Tirdzniecības vadītājs par konkurenci ar «Amber Distribution Latvia».

Komentāri

Pievienot komentāru