Foto: no personīgā arhīva

Coca-Cola atzinīgi vērtē konkurentus Green Cola 

«Amber Distribution Latvia», izplatot «Green Cola», izmanto veselīga dzīvesstila vilni, «Coca-Cola» no konkurences nebaidās.

Laura Mazbērziņa, 2018. gada 03. maijs plkst. 13:59

Vairumtirgotājs «Amber Distribution Latvia», kurš ir daļa no «Amber Beverage Group» holdinga, pērn vēstīja, ka ieguvis tiesības Latvijā izplatīt bezalkoholisko dzērienu Green Cola. Pašlaik pārdošanas apjomi atbilstot prognozēm, noskaidroja biznesa portāls db.lv.

Cilvēki arvien pārdomātāk attiecas pret savu dzīvesveidu un izvēlas veselīgu uzturu, visbiežāk ierobežojot cukura un mākslīgo saldinātāju patēriņu. Tas ietekmē arī pārtikas ražošanas biznesu – piedāvājums seko pieprasījumam. Dzērienu (gan bezalkoholisko, gan alkoholisko) ražotāji arvien biežāk sāk piedāvāt dzērienus ar zemāku cukura, ogļhidrātu un konservantu saturu.

Kolas garša ir ļoti iecienīta – tā ir aptuveni puse no pasaules bezalkoholisko dzērienu tirgus. Taču visbiežāk sastopamajiem kolas garšas produktiem ir viens kopīgs mīnuss – liela pievienotā cukura deva. «Šis ir ļoti izdevīgs brīdis «Amber Distribution Latvia» pārstāvētajam «Green Cola» zīmolam, jo tas piedāvā patērētājiem jaunu veidu, kā iegūt kolas garšu bez satraukuma par milzīgo cukura daudzumu, mākslīgiem garšas pastiprinātājiem un saldinātājiem,» atbildot uz portāla interesi par jauno produktu, norāda Pāvels Fiļipovs, «Amber Distribution Latvia» izpilddirektors.

Kopš «Green Cola» ražošanas sākšanas 2012. gadā tā tiek tirgota Grieķijā, Kiprā, Vācijā, Apvienotajā Karalistē, Honkongā, Jordānā, Šveicē, Spānijā, Austrijā, Polijā, Baltijas valstīs un citviet. «Green Cola» Latvijā ir pieejama no pagājušā gada jūnija.

«Amber Distribution Latvia» Latvijas pircējiem tuvākajās nedēļās piedāvās jaunu dzērienu «Pure Cola».

Db.lv vēlējās noskaidrot arī «Coca-Cola» viedokli par konkurējošo produktu.

«Mēs atzinīgi novērtējam konkurenci, jo tā veicina ieguvumu kopumā nozarei, tirgum un patērētājiem. Kopumā bezalkoholisko dzērienu tirgus Baltijā ir samērā stabils, ar salīdzinoši nelielu samazinājumu pēdējos divos gados, kas saistāms ar vēso vasaru - vasaras sezona šim tirgum ir ļoti būtiska. Skatot pa valstīm, vērojama neliela izaugsme Latvijā, ļoti stabili pārdošanas apjomi Igaunijā un neliels kritums Lietuvā pēdējo 3 gadu laikā,» stāsta Radomir Paunic, «Coca-Cola HBC» Baltijas Tirdzniecības vadītājs par konkurenci ar «Amber Distribution Latvia».

Raksta komentāri
Spied šeit, lai lasītu vai pievienotu savu komentāru
Tevi varētu interesēt

Veiksmīgākais jaunais produkts Latvijā pērn bija atspirdzinošais dzēriens ar laimu «Coca-Cola...

Uzņēmums atbalstīs visa veida izlietotā iepakojuma savākšanu, tostarp arī citu uzņēmumu ražotās pudeles un bundžas.

Līdz ar Fuzetea ienākšanu Eiropas tirgū, no tā pazudīs līdz šim labi pazīstamais ledus tēju zīmols Nestea, jo Coca-Cola to vairs neražos.

Pasaules lielākais bezalkoholisko dzērienu ražotājs Coca-Cola Co. šā gada pirmajā ceturksnī...

Mazumtirdzniecības uzņēmuma SIA Rimi Latvia veikalos iespējams dzērienu ražotāja Coca-Cola Co....

Nepalaid garām

Rīgā plānots ieviest jaunu aplikāciju Flipix, kas apmaiņā pret reklāmu noskatīšanos sniegs...

Akciju tirgus galvenā ziņa janvārī – pasaules gals nav iestājies. Tie, kas neseko...

Kamēr lielajiem uzņēmumiem uzrādīt strauju izaugsmi ir salīdzinoši grūti, mazāki uzņēmumi,...

Vēl pirms diviem gadiem Pārdaugavā, Robežu ielas koka namā, čakli strādāja vietējais...

Norvēģijas kāzu tērpu zīmols Sadoni par vietu, kur šūt savas kleitas, izvēlējies...

Janvāra mēnesis vērtspapīru tirgos ne tikai pasaulē, bet arī Latvijā uzrādīja...

No šīs sadaļas

Atzīmējot valsts simtgadi, Latvijas ražotāji izstrādājuši dažādus produktus. Tam esam veltījuši...

Z/s Lēpes ievieš netradicionālus augus, pieradinot tos Latvijas apstākļiem...

Šajā ceturtdienā biznesa portāls db.lv viesojas AS «Liepājas papīrs», vērojot, kā poligrāfijas...

Latvijas uzņēmēji ir ieinteresēti eksportēt savu produkciju uz Apvienotajiem Arābu Emirātiem (AAE),...

Slaveno «Gibson» zīmola ģitāru ražotājs - ASV uzņēmums «Gibson Brands Inc.» -...

AS Brīvais vilnis 2017.gadā ir strādājusi ar zaudējumiem 1,122 miljonu eiro apmērā, liecina kompānijas...

AS Madara Cosmetics konsolidētais (neauditētais) apgrozījums 2018. gada pirmajā ceturksnī veido...

AS «Olainfarm» revidētais konsolidētais gada pārskats par 2017. gadu liecina, ka koncerns realizējis...

Konservēšanas uzņēmumam «O Rika» nesen kā uzbūvēts jauns pakošanas cehs. «Pakot produkciju...

Ātrās ēdināšanas ķēde «McDonald’s» vasaras sezonai izsludinājusi līdz 100 vakancēm dažādās...