Finanses

Coface audzējis klientu skaitu un prēmiju apjomu

Žanete Hāka, 27.05.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kredītrisku apdrošināšanas sabiedrības Coface SA Latvijas filiāle pagājušajā gadā prēmijās piesaistījusi miljonu eiro (700 tūkstošus latu), informēja uzņēmuma pārstāvji.

Kopumā Coface SA Latvija apgrozījums pērn ir palielinājies par 13% salīdzinājumā ar 2011. gadu.

Atšķirībā no iepriekšējiem gadiem, kad lielākās atlīdzības maksātas pārtikas un meža apstrādes uzņēmumiem, pērn Coface SA Latvija apdrošināšanas izmaksas veiktas IT vairumtirdzniecības un metālapstrādes nozares kompānijām.Kopsummā 2012.gadā Coface SA Latvija atlīdzībās izmaksājusi 371,4 tūkstošus eiro (259,7 tūkstošus latu).

Līdzīgu tendenci apdrošināšanas eksperti prognozē arī šogad, pamatojot to ar biznesa lejupslīdi minētajās nozarēs ne vien Latvijā, bet visās Eiropas Savienības valstīs.

«Kritums atsevišķās nozarēs nav ietekmējuši grupas kopējos darbības rezultātus, arī Latvijā mēs redzam, ka arvien vairāk uzņēmumu izvēlas sevi pasargāt no negaidītiem finanšu riskiem, izmantojot apdrošināšanas pakalpojumu. Klientu skaits Latvijā pērn ir pieaudzis par 23%,» skaidro Coface SA Latvijas filiāles pārdošanas un mārketinga direktore. Sandra Smiltniece.

Coface Grupas apdrošināšanas prēmijas 2012.gadā augušas par 3,1%, bet Āzijas, Latīņamerikas un centrālās Eiropas tirgos – pat par 18%. Salīdzinājumā ar 2011.gadu grupas peļņa no pamatdarbības augusi par 62%, bet neto peļņa par 80% sasniedzot 129 miljonus eiro.

Coface Grupas kopējais apgrozījums 2012.gadā sasniedza 1,571 miljardu eiro, kas ir par 1,4% vairāk nekā 2011.gadā.

Komentāri

Pievienot komentāru