Tirdzniecība un pakalpojumi

Deichmann atvērs vēl vienu veikalu Latvijā, kā arī ieviesīs internetveikalu

Zane Atlāce - Bistere, 04.09.2019

Jaunākais izdevums

Kopš ienākšanas Latvijas tirgū šī gada aprīlī, Vācijas apavu tirgotājs Deichmann ir pārsniedzis plānotos pārdošanas rezultātus, tā nostiprinot plānus par veikalu tīkla paplašināšanu Latvijā, informē uzņēmumā.

«Ienākšana Latvijas tirgū ir pilnībā attaisnojusi un pat pārspējusi mūsu plānus un gaidas. Esam ļoti apmierināti ar pirmā darbības ceturkšņa rezultātiem. Tas vēl vairāk nostiprina mūsu plānus veikalu tīkla paplašināšanas virzienā nākotnē,» atzina uzņēmuma pārstāve, Baltijas reģiona pārdošanas menedžere Živile Bložiene. Savu pirmo un pagaidām vienīgo veikalu Latvijā Deichmann atvēra šā gada 4. aprīlī Rīgā, jaunajā tirdzniecības centrā Akropole. Šis ir lielākais uzņēmuma veikals visā Baltijā – tā platība ir ap 1000 kvadrātmetru un tam ir 37 000 kurpju pāru ietilpība.

Uzņēmuma plānos ietilpst vēl šogad atvērt jaunus veikalus arī Lietuvā un Igaunijā, kā arī nākamgad – Latvijā. Vienlaikus Latvijas un Igaunijas klientu ērtībai uzņēmums plāno ieviest interneta veikalu, kas jau veiksmīgi darbojas Lietuvā.

Atskatoties uz aizvadīto ceturksni Latvijas tirgū, uzņēmums ir novērojis,ka Latvijas patērētājs vēlas augstas kvalitātes apavus par konkurētspējīgu cenu. Populāras ir sportiskās tendences, līdz ar to šādu apavu pieprasījums audzis ne vien Latvijā, bet visās Baltijas valstīs. Tiek prognozēts, ka šī tendence vēl turpinās pieaugt, arvien vairojot pieprasījumu pēc kedu un botu tipa apaviem un tā saucamajām «tūristu sandalēm». Sortiments Latvijas veikalā ir tāds pats kā Vācijā un pārējās Baltijas valstīs, ar dažiem pielāgojumiem vietējai gaumei.

Plānotās investīcijas visas Deichmann grupas mērogā 2019. gadā sasniedz rekordlielu summu – 285 miljonus eiro. Šie līdzekļi tiek ieguldīti esošo veikalu tīkla modernizācijā un jaunu veikalu atvēršanā, kā arī internacionalizācijā un digitalizācijā. 2019. gadā grupa plāno visā pasaulē atvērt 229 jaunus veikalus un modernizēt 256 esošos veikalus.

Deichmann dibināts pirms vairāk nekā 100 gadiem Esenē, Vācijā, kur joprojām atrodas uzņēmumu grupas galvenā mītne. 2018. gada 31. decembrī uzņēmumam piederēja 4 053 veikali, kā arī 40 interneta veikali, un tas nodarbināja 40 698 cilvēkus. Aizvadītajā finanšu gadā Deichmann SE kopējais apgrozījums 25 Eiropas valstīs un ASV sasniedza 5,8 miljardus eiro (neto apgrozījums 5 miljardi eiro).

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācijas apavu tirdzniecības uzņēmums Deichmann šajā gadā grupas ietvaros plāno investēt 285 miljonus eiro, informē uzņēmuma pārstāvji.

Līdzekļi tiks ieguldīti esošo veikalu tīkla modernizācijā un jaunu veikalu atvēršanā, kā arī digitalizācijā. 2019. gadā grupa plāno visā pasaulē atvērt 229 jaunus veikalus un modernizēt 256 esošos veikalus.

Savukārt nākamais tirgus, uz ko lūkojas uzņēmums, ir Tuvie Austrumi. Ja tas izrādīsies veiksmīgs, ir paredzēta paplašināšanās visā Arābijas pussalā un Ziemeļāfrikā. Kompānijas veikalos var iegādāties zīmolu Elefanten, Gallus un Medicus, 5th Avenue, Graceland, Victory Adidas, Nike un Fila apavus.

2018. gada 31. decembrī uzņēmumam piederēja 4053 veikali, kā arī 40 interneta veikali, un tas nodarbināja 40 698 cilvēkus.

Aizvadītajā finanšu gadā Deichmann SE kopējais apgrozījums 25 Eiropas valstīs un ASV sasniedza 5,8 miljardus eiro (neto apgrozījums 5 miljardi eiro).

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunais iepirkšanās un izklaides centrs «Akropole» durvis apmeklētājiem vērs 4. aprīlī. Teju 170 nomnieku vidū būs gan modes un dzīvesstila preču veikali, gan dažādu pakalpojumu sniedzēji, restorāni un kafejnīcas. Tirdzniecības centrā atradīsies «Maxima XXX» veikals. Būs pieejama stāvvieta 2300 automašīnām.

Kā norāda «Akropole Rīga» vadītājs un «Akropolis Group» valdes loceklis Kaspars Beitiņš, jaunākās tendences arhitektūrā un interjerā apvienotas ar bijušās Kuzņecova porcelāna un fajansa fabrikas vēsturisko mantojumu.

«Akropolē» tiks atvērts Baltijā pirmais multizīmolu veikals «Van Graaf», Latvijā pirmais modes preču veikals «Oysho», apavu veikals «Deichmann», kā arī pirmais sporta preču veikals «USC». Tirdzniecības centrā būs plašākie zīmolu «Zara» un «Reserved» veikali Latvijā, kā arī pirmais zīmola «River Island» veikals, kas piedāvās kolekciju arī vīriešiem.

Tirdzniecības centrā būs apmēram 30 restorāni un kafejnīcas, piemēram, Latvijā pirmie restorānu ķēdes «Grill London» un «Paslēptās receptes» restorāni.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ekonomika

TOP 10: lielākās 2019.gada pirmajā pusgadā reģistrētās kapitālsabiedrības

Lelde Petrāne, 23.07.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pirmajos sešos mēnešos šogad reģistrētas vairākas kapitālsabiedrības ar daudzmiljonu kapitālu, starp kurām līderos ir Lipmanu ģimenei piederošā SIA «Liplat Holding», liecina Lursoft dati.

Aprīļa vidū reģistrētajai kapitālsabiedrībai patlaban reģistrētas jau 5 komercķīlas. Šī uzņēmuma pamatkapitālu veido 33,44 milj.EUR, kamēr uzņēmēja Aigara Kesenfelda jaunreģistrētās SIA «100x Ventures» pamatkapitāls ir 4 milj.EUR.

Tikpat liels pamatkapitāls ir arī SIA «Gustava parks projekti» un SIA «Brīvības parks projekti», kuru patiesais labuma guvējs ir lietuviešu miljonārs Nerijus Numavičs, paredzot tuvāko septiņu gadu laikā ieguldīt vairāk nekā 200 miljonus eiro un attīstīt biroju un dzīvojamo ēku kompleksus.

TOP 10: lielākās 2019.gada pirmajā pusgadā reģistrētās kapitālsabiedrības:

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2022. gads ir pirmais pilnais gads, kad “Akropolis Group” finanšu rezultātos iekļauti iepirkšanās centra “AKROPOLE Alfa” finanšu rezultāti, informē uzņēmums.

Tas, kā arī pandēmijas ierobežojumu atcelšana 2022. gada sākumā pozitīvi ietekmēja grupas konsolidētos finanšu rezultātus 2022. gadā. Piecu grupas pārvaldīto iepirkšanās un izklaides centru nomnieku apgrozījums pērn sasniedza 1,11 miljardus eiro, kas ir par 67 % vairāk nekā 2021. gadā. Savukārt grupas nomas ienākumi bija 75,1 miljons eiro, bet tās peļņa pirms procentiem, nodokļiem, nolietojuma un amortizācijas atskaitījumiem (EBITDA) – 71,9 miljoni eiro, kas ir attiecīgi par 31 % un 26 % vairāk, salīdzinot ar 2021. gadu.

“2022. gada sākumā tika atcelti Covid-19 ierobežojumi, kas pozitīvi ietekmēja apmeklētāju plūsmu un nomnieku apgrozījumu iepirkšanās centros, kas pagājušajā gadā pieauga salīdzinājumā ar 2021. gadu. Iepirkšanās centrus “Akropolis”, ieskaitot 2021. gada nogalē iegādāto iepirkšanās centru “AKROPOLE Alfa”, kas pagājušā gada laikā tika pilnībā integrēts grupas struktūrā, pagājušajā gadā apmeklēja vairāk nekā 41 miljons apmeklētāju. Lai gan pirmspandēmijas apmeklētības līmenis vēl netika sasniegts, tomēr grupas nomnieku gada apgrozījums, neieskaitot inflācijas efektu, atgriezās pirmspandēmijas līmenī. “Akropolis” iepirkšanās centru pievilcību gan partneriem, gan apmeklētājiem apliecina aizņemto platību rādītājs, kas pagājušajā gadā saglabājās ļoti augsts – 98 %. Arī “Akropolis Group” finanšu rādītāji pērn uzlabojās – uzņēmums saglabā spēcīgas pozīcijas Baltijas tirgū, lai gan enerģijas cenu radītie izaicinājumi samazināja grupas rentabilitāti, kas nav sasniegusi pirmspandēmijas līmeni,” komentē Manfredas Dargužis, “Akropolis Group” izpilddirektors.

Komentāri

Pievienot komentāru