Jaunākais izdevums

SIA "EHR Mediju grupa" investējusi vairākus simtus tūkstošus eiro radiostacijas "Latviešu hiti" FM apraides izveidē, informē "EHR Mediju grupa" līdzīpašnieks un attīstības vadītājs Guntars Traubergs.

Būtiskākās investīcijas veiktas "Latviešu hiti" FM apraides tīkla iegādei septiņās Latvijas pilsētās - Rīgā, Valmierā, Cēsīs, Smiltenē, Limbažos, Liepājā un Jēkabpilī. Radio "Latviešu Hiti" ir dzirdami Rīgā (101.0 FM), Valmierā (103.4 FM), Cēsīs (104.7 FM), Smiltenē (103.1 FM), Limbažos (103.0 FM), Liepājā (93.5 FM) un Jēkabpilī (93.4 FM).

Kopējais veikto investīciju apjoms, atbalstot vietējos mūziķus un pandēmijā cietušo izklaides industriju, ir vairāki simti tūkstoši eiro, bet noslēgto līgumu nosacījumi liedz atklāt precīzas darījumu summas. G.Traubergs pauda pārliecību, ka investīcijas atmaksāsies, jo šādā veidā tiks sniegta atbilde uz sabiedrībā augošo pieprasījumu klausīties dziesmas dzimtajā valodā.

“Dziedāt un klausīties dziesmas latviski mūsdienās ir stilīgi un šādā veidā mēs faktiski sniedzam atbildi uz sabiedrībā augošo pieprasījumu. Tas ir arī zināms Latvijas mūziķu darba novērtējums, jo tikai ar kvalitatīvu saturu un augstvērtīgu mūziku dzimtajā valodā mēs varam konkurēt sāncensībā ar globālo kultūru. Pēc EHR aplikācijas datiem Latviešu hiti jau gadiem ir populārākā radiostacija internetā, tādēļ izlēmām investēt vēl vienā FM tīklā un sniegt iespēju šo formātu izbaudīt visplašākajai auditorijai. Zīmolu Latviešu hiti, toreiz Latviešu Radio, radījām jau 2007. gadā, bet šobrīd no apraides internetā izejam jaunā, daudz augstākā līmenī un nodrošināsim apraidi lielākajā daļā Latvijas. EHR zīmolam šogad aprit 20 gadi un EHR Grupa kopumā jau 30 gadus ir radio biznesā. Nu jau ar pieciem radiostaciju zīmoliem nodrošinām demogrāfiski līdzsvarotu piedāvājumu Latvijas reklāmdevējiem, sasniedzot vairāk nekā 700 tūkstošus plašu auditoriju FM apraidē un digitālajā vidē ik nedēļu,” komentē G.Traubergs

Iepriekš šajās frekvencēs skanēja modernā džeza radiostacija XO FM, kuras apraides tīklu un programmas franšīzi ir iegādājusies EHR Mediju grupa. Turpmāk XO FM skanēs internetā un EHR aplikācijā līdz atgriezīsies FM apraidē Rīgā.

“Radio Latviešu hiti atskaņo tikai rūpīgi atlasītus un populārus hitus latviešu valodā, kas pasniegti mūsdienīgā audio noformējumā. Mēs sadarbojamies ar plašu mūziķu un izpildītāju loku, veicinot Latvijas mūzikas nozares straujāku attīstību un konkurētspēju,” uzsver Mārtiņš Poļakovskis, Radio Latviešu hiti programmas direktors.

Atbilstoši pētījumu kompānijas Kantar apkopotajiem datiem 2021.gada rudens un 2022.gada ziemas pētījuma periodā radio vecumā no 16 līdz 74 gadiem nedēļā vidēji klausījās 87,1% jeb 1 miljons 329 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju šajā vecuma grupā.

EHR Mediju Grupā ietilpst pieci FM staciju zīmoli: trīs latviešu valodā raidošas radiostacijas – Radio Latviešu Hiti, SuperHits Radio, Eiropas Hitu Radio, kā arī divas krievu valodā raidošas radiostacijas EHR Russkie Hiti un Retro FM Latvija, kā arī EHR.fm - mūzikas straumēšanas WEB un APP serviss.

EHR Mediju Grupas uzņēmumu konsolidētais neauditētais 2021. gada apgrozījums ir 1,5 miljoni eiro, bet peļņa – 160 tūkstoši eiro un tā nodarbina ikdienā ap 50 cilvēkiem.

"EHR Mediju grupa" reģistrēta 2009.gadā, un tās pamatkapitāls ir 2800 eiro, liecina "Firmas.lv" informācija. Uzņēmuma 34% daļu pieder Ričardam Zaksam, bet pa 33% daļu - Uģim Polim un SIA "Ralto Mārupe".

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ar mērķi radīt pasaulē, tajā skaitā Latvijā, populāru, bet līdz šim nebijušu hip-hop žanra raidstaciju – radio EHR Mediju Grupa, kopā ar reperi Ozolu, DJ Gustavito un žanra komūnu hiphops.lv, izstrādājuši jaunu EHR HIP-HOP FM mūzikas digitālo radio un iesnieguši projektu Nacionālās elektronisko plašsaziņas līdzekļu padomes (NEPLP) izsludinātajā konkursā Rīgā par FM apraides tiesību piešķiršanu 100,0 MHz frekvencē.

Atbalstu šai iniciatīvai jau paguvuši izteikt daudzi pašmāju iecienīti hip-hop mūziķi un industrijas pārstāvji.

Apzināti izpētot žanru, secināta tā popularitāte un dominance pasaulē, kas plaši atspoguļojas arī Latvijas mērogā gan jauniešu, gan šī stila cienītāju vidū, kuri uzauguši klausāmies tādus žanra pamatlicējus kā Eminem, Jay-Z, 50 Cent kā arī pirmos hip-hop vēstnešus Latvijā – Gustavo, Ozolu, Gacho un citus. Šī ir unikāla iespēja hip-hop žanram un kultūrai izcīnīt savu vietu ēterā.

EHR Latviešu Hiti veiksmes stāsts bija identisks. Sākotnēji tika radīts digitāls mūzikas kanāls, kurš pieejams visos Latvijas digitālā radio servisos, lai izvērtētu klausītāju patiku, tendences, pēc kā tika realizēts FM skanējums desmit Latvijas pilsētās. Tādēļ hip-hop žanra ietvaros darīts tas pats – radīts un notestēts šis muzikālais formāts, ietverot un atbalstot Latvijas izpildītājus, gan šobrīd esošās aktuālās, gan 20-gades zelta fondu dziesmas, kas ārzemju straumēšanas servisos ir ļoti pieprasītas. Tas atspoguļojis labus rezultātus, pēc kā secināts, kas tas apmierina esošo hip-hop mūzikas klausītāju vēlmes.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Izziņo šī gada Ēnu dienas datumu un aicina darba devējus sākt publicēt vakances

Db.lv, 24.01.2024

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šogad, 4. aprīlī, notiks izglītības organizācijas “Junior Achievement Latvia” (JA Latvia) rīkotais karjeras izglītības pasākums skolēniem Ēnu diena.

No šodienas ēnu devēji ir aicināti publicēt savas vakances portālā enudiena.lv, lai skolēni atkal varētu doties ēnot un praktiski izzināt interesējošās profesijas. Otro gadu pēc kārtas Ēnu dienas partneris ir mazumtirdzniecības tīkls “Maxima Latvija”, kā arī atbalsta Rīgas Tehniskā universitāte.

Ēnu devēji aicināti reģistrēt ēnu vietas portālā www.enudiena.lv līdz 1.martam, kad pieteikšanos portālā publicētajām vakancēm uzsāks skolēni.

“Ēnu dienā skolēni ne vien praktiski redz, kā strādā viņa interesējošās profesijas pārstāvis, bet iepazīst darba vidi kopumā – kā notiek darbs, kāda ir kultūra uzņēmumā, kādas prasmes jāapgūst papildus profesionālajām iemaņām. Darba devējiem šī ir lieliska iespēja iepazīstināt ar sevi potenciālos jaunos talantus, kas darba tirgū startēs jau pēc dažiem gadiem. Priecē, ka par mūsu partneri jau atkārtoti kļuvis lielākais privātais darba devējs “Maxima Latvija”, sniedzot jauniešiem padziļināti iepazīt mazumtirdzniecības nozari,” saka “Junior Achievement Latvia” vadītājs Jānis Krievāns.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šodien, 4.aprīlī, visā Latvijā norisinās izglītības organizācijas “Junior Achievement Latvia” (JA Latvia) organizētais karjeras izglītības pasākums skolēniem Ēnu diena. Šogad ar dažādām profesijām skolēnus iepazīstina 2180 ēnu devēji, kopumā piedāvājot 12 753 vakances. Jauniešu vidū jau vairākus gadus populārākā nozare ir medicīna, šogad salīdzinoši daudz skolēnu vēlas ēnot zobārstus.

“Ir gandarījums, ka Ēnu diena ar katru gadu kļūst aizvien populārāka visā Latvijā. Redzam, ka aktivitātes pieaug Rēzeknē, Daugavpilī, Liepājā, Mārupē, kā ierasts, rosīgi ir Jelgavas skolu audzēkņi. Aicinu ikvienu skolu un skolotāju padomāt, kā mudināt jauniešus vairāk iesaistīties šajā karjeras izglītības pasākumā. Ēnu diena ir lieliska iespēja savlaicīgi “pielaikot” iecerēto profesiju, pārbaudīt, vai priekšstati par to atbilst realitātei. Skolēni par uzņēmumos un iestādēs pieredzēto labprāt arī dalās ar saviem vienaudžiem. Izmantosim šo!” aicina Ēnu dienas rīkotājs, “Junior Achievement Latvia” vadītājs Jānis Krievāns.

Pieprasītākās profesijas, ņemot vērā kopējo pieteikumu skaitu, skolēnu vidū ir programmētājs (299 pieteikumi), policijas inspektors (276 pieteikumi), gaisa kuģa stjuarts (232), zobārsts (226), jurists (217), fizioterapeits (213), arhitekts (187) un ķirurgs (185). Savukārt ēnu devēju piedāvātākās profesijas ir policijas inspektors (399 vakances), projektu vadītājs (254), ugunsdzēsējs/glābējs (223), programmētājs (201), bibliotekārs (176), sabiedrisko attiecību speciālists (171), jurists (142) un farmaceits (135).

Komentāri

Pievienot komentāru