Auto

Ferrari: Meksika ir nākamā Ķīna

Jānis Rancāns, 06.06.2013

Jaunākais izdevums

Autoražotājiem Meksika ir nākamā Ķīna – vieta, kurā paredzams automašīnu tirdzniecības pieaugums, uzskata Itālijas autobūves kompānijas Ferrari Ziemeļamerikas struktūrvienības izpilddirektors Marko Matiaci (Marco Mattiacci).

«Mēs redzam liecības, ka liela daļa ražošanas pārceļas uz Meksiku. Valstī ir augsts izglītības kvalitātes līmenis, jauna valdība un netālu atrodas ASV,» sacījis M. Matiaci.

Meksikā esot augsts pieprasījums pēc ekskluzīvām automašīnām. «Kad mēs laidām klajā jauno La Ferrari, to vēlējās iegādāties 15 Meksikas miljardieri. Savukārt 2003. gadā, kad tirdzniecībā nonāca Enzo, no Meksikas bagātniekiem nebija pasūtījumu. Tas liecina par daudz ko,» sacīja M. Matiaci.

Paredzamā Meksikas autotirgus izaugsme ir saistāma ar valsts iedzīvotāju bagātības līmeņa pieaugumu, ārvalstu investīcijām un ražošanas palielināšanos. Tajā pašā laikā lielais pieprasījums sagādā Ferrari arī izaicinājums. Aizvadītajā gadā autoražotājs pārdevis 7,3 tūkstotošus automašīnu, kas kompānijas vadītājam licis pavēstīt, ka uzņēmums grib turpināt būt tikai ekskluzīvs transportlīdzekļu ražotājs, un tāpēc šogad ražošanas apjomi tiks samazināti līdz septiņiem tūkstošiem.

Gada pirmajā ceturksnī kompānija Ferrari strādājusi ar rekordaugstu apgrozījumu 551 miljona eiro apmērā. Šajā pašā laikposmā Ferrari peļņa bija 54,7 miljonu eiro apmērā. Salīdzinājumā ar aizvadītā gada pirmo ceturksni Ferrari apgrozījums audzis par astoņiem procentiem, bet peļņa – par 36,5%. Gada pirmajā ceturksnī kompānija pārdevusi 1789 automašīnas.

Galvenais Ferrari tirgus bijis Ziemeļamerikā, kur saimniekus atraduši 27% no visām automašīnām. Otrs labākais tirgus bijis Austrumāzijas un Austrālijas reģionos, kur Ferrari piegādājis 336 automašīnas, kas salīdzinājumā ar aizvadīto gadu ir pieaugums 18% apmērā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Itālijas sporta automašīnu ražotājs Ferrari trešdien Volstrītā veiksmīgi debitējis fondu biržā, akciju cenai pārsniedzot sākotnējā publiskajā piedāvājumā (IPO) noteikto līmeni.

Par godu šim svinīgajam notikumam pie Ņujorkas akciju biržas ēkas garāmgājēji varēja aplūkot astoņus Ferrari superauto, tostarp Sebastjana Fetela vadīto Pirmās formulas (F-1) modeli, 1961.gada modeli, kura vērtība veido 15 miljonus dolāru un vienu no jaunākajiem modeļiem - 1,4 miljonu dolāru vērto hibrīdu LaFerrari.

Uzņēmuma akciju IPO cena tika noteikta 52 dolāru (45,79 eiro) apmērā, taču neilgi pēc tirdzniecības sākšanas tā pārsniedza 60 dolārus par akciju.

Tirdzniecības sesijas noslēgumā Ferrari akciju cena gan bija pieaugusi vien par 5,8% - līdz 55 dolāriem par akciju.

Analītiķi gan norāda, ka šī bijusi cienījama debija tirgū, kas pēdējās nedēļās jaunu akciju kotēšanu sagaidījusi visai atturīgi.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Itālijas sporta automašīnu ražotājs Ferrari pirmdien debitējis Milānas fondu biržā, taču kompānijas akciju vērtība piedzīvojusi kritumu.

Biržas atvēršanas brīdī Ferrari akciju cena veidoja 43 eiro, taču pēc 15 tirdzniecības minūtēm tā nokritās par gandrīz 4% un uz brīdi tika apturēta to tirdzniecība.

Ferrari oktobra beigās Volstrītā veiksmīgi debitēja fondu biržā, akciju cenai pārsniedzot sākotnējā publiskajā piedāvājumā (IPO) noteikto līmeni.

Ferrari īpašnieks - Itālijas un ASV autobūves grupa Fiat Chrysler Automobiles (FCA) - Ņujorkas biržā kotēja 9% struktūrvienības akciju.

Pirms šīs kotēšanas FCA piederēja 90% Ferrari akciju.

Šis IPO bija pirmais solis FCA iecerē atsevišķā uzņēmumā atdalīt struktūrvienību Ferrari.

Lēmums pārdot Ferrari mazākuma akciju daļu skaidrojams ar FCA nepieciešamību iegūt finanšu līdzekļus, lai finansētu ambiciozu attīstības stratēģiju, kas paredz automašīnu pārdošanas apjomu pasaulē līdz 2018.gadam palielināt līdz septiņiem miljoniem vienību.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Itālijas finanšu un ekonomikas nedienas skārušas pat bagātākos itāļus, par ko liecina tas, ka šajā valstī sarukuši luksusa Ferrari un Maserati automašīnu pārdošanas apjomi, ziņo BBC.

Pagājušajā gadā Ferrari pārdošanas apjomi vietējā tirgū samazinājušies par vairāk nekā 56%, bet Maserati pārdošanas apjomi sarukuši par 72%.

Pagājušajā gadā Ferrari iegādājušies vien 248 itāļi, bet Maserati - 115.

Itālija patlaban atrodas recesijā, un valdība turpina īstenot taupības pasākumus, lai mazinātu deficītu. Faktā, ka samazinās Ferrari un Maserati pārdošanas apjomi, auto eksperti vaino nodokļu politiku.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Itālijas autobūves kompānija Ferrari nākusi klajā ar LaFerrari hibrīdautomašīnu, kurai jākļūst par Enzo aizstājēju. Jaunais superauto tapis sadarbībā ar Apple un ir aprīkots ar iPad planšetdatoriem un Siri balss asistentu.

LaFerrari būs pieejama tikai ierobežotā apjomā – 499 vienības, kuru cena noteikta miljons eiro apmērā. Ferrari apgalvo, ka automašīna ir ātrākā pasaulē un 100 kilometru stundā lielu ātrumu spēj sasniegt mazāk nekā trijās sekundēs.

LaFerrari ir Itālijas autobūves kompānijas pirmā hibrīdautomašīna un tajā iekļautas Scuderia Ferrari Formula One sacīkšu automašīnas tehnoloģijas. Automašīna aprīkota ar 6,2 litru V-12 800 zirgspēku benzīna dzinēju un 163 zirgspēku elektromotoru. LaFerrari rāmis izgatavots no oglekļa kompozītmateriāliem, kas ļāvis samazināt automašīnas svaru.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Bridgestone EMEA jauns vadītājs

Žanete Hāka, 19.07.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Par riepu un gumijas produktu ražotāja Bridgestone Eiropas, Tuvo Austrumu un Āfrikas biznesu struktūrvienības (EMEA) prezidentu un vadītāju ievēlēts Paolo Ferrari, informē uzņēmuma pārstāvji.

Ferrari kļūs arī par Bridgestone Europe NV/SA direktoru valdes un izpildkomitejas locekli.

Franko Anunciato, kurš iepriekš bija Bridgestone EMEA vadītājs, 2016. gada janvārī tika iecelts par Bridgestone China Asia Pacific vadītāju.

Itālijas pilsonis Ferrari uzņēmumā Bridgestone ienesīs globālas vadības pieredzes bagātību, viņam iepriekš vadošus amatus ieņemot Ziemeļamerikā, Eiropā un Latīņamerikā. Viņš uz Bridgestone pārnācis no Pirelli, kur pavisam nesen viņš vēl bija Pirelli LATAM struktūrvienības vadītājs, bet iepriekš pārvaldīja Ziemeļamerikas biznesu. Ferrari ieņēmis arī dažādus vadītāja amatus uzņēmumā Telecom Italia Group Itālijā, Vācijā un Lielbritānijā dažādās biznesa struktūrvienībās. Savas karjeras agrīnajā posmā viņš arī strādājis investīciju banku pakalpojumu jomā, ieņemot amatu Credit Suisse First Boston Londonā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Grieķijas vienīgais Ferrari dīleris divos gados nav pārdevis nevienu automašīnu

Jānis Rancāns, 20.08.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Grieķijas vienīgais Ferrari izplatītājs divu gadu laikā nav pārdevis nevienu luksusa klases automašīnu. Tas liecina par ekonomiskās krīzes ievērojamo ietekmi uz šīs valsts autotirgu.

Ekonomiskās krīzes plosītās valsts automašīnu tirgus ir ievērojami cietis. Šā gada pirmajos septiņos mēnešos jaunu automašīnu reģistrācija Grieķijā samazinājusies par vairāk nekā 75%, salīdzinot ar 2008. gadu, kad sākās valsts ekonomiskās nedienas. 2008. gadā Grieķijā tikuši reģistrēti 187 tūkstoši jaunu automašīnu, no kurām 12 bija Ferrari, bet vairāk nekā 300 – Porsche. Šā gada pirmajos septiņos mēnešos Grieķijā reģistrēti tikai 37 tūkstoši jaunu automašīnu un starp tām nav bijis neviens Ferrari un tikai seši Porsche.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Amerikāņiem vai ASV viesiem turpmāk būs iespēja vismaz uz neilgu laiku tikt pie Aston Martin, Bentley, Ferrari vai citu zīmolu luksusa automašīnām - automašīnu nomas uzņēmums Hertz Corporation paziņojis par programmas Hertz Dream Cars uzsākšanu. Tās ietvaros nomai tiks piedāvātas premium klases automašīnas.

«Hertz Dreams Cars sniegs patērētājiem iespēju izbaudīt luksusa klases ceļošanu,» norāda Hertz vadītājs Marks Frisora (Mark Frissora), solot, ka nomai būs pieejami «labākie braucamie, kas uzbūvēti uz planētas».

Hertz piedāvās tādu luksusa automobiļu nomu kā Aston Martin V8 Vantage, Audi R8, Bentley Continental GT, Cadillac CTS-V, Ferrari (California, F430), Lamborghini Gallardo, Land Rover Range Rover Sport, Mercedes-Benz AMG (SLS, C63, E63), Mercedes-Benz SL550, S550 un G550, Porsche (911, Cayenne, Boxster, Panamera), SRT Viper un Tesla Model S, raksta prnewswire.com.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Par pasaules visdārgāko auto kļuvis 1963. gada Ferrari 250 GTO, kurš pārdots par 52 miljoniem ASV dolāru, raksta Bloomberg.

Sarkanais sacīkšu auto, kura īpašnieks bija kolekcionārs Pols Papalardo, tika pārdots pagājušajā mēnesī pircējam, kura vārds netiek atklāts, aģentūru informējuši ar darījumu saistīti tirgotāji.

Šī cena ir par 49% augstāka nekā jebkuras citas 250 GTO automašīnas pārdošanas cena.

Patlaban klasisko automašīnu vērtība, īpaši 1950. un 1960. gadu Ferrari, turpina augt, piesaistot jaunus entuziastus, investorus un spekulatorus, tādējādi veicinot bažas par iespējamo tirgus burbuli.

«Patlaban GTO tiek uzskatīta par labāko automašīnu, kura var būt īpašumā,» sacījis Blackhawk Collection dīleris Dons Viljams. «Tas ir kā Mona Liza, tam ir sava mistika. Ja tev ir GTO, tev ir lieliska kolekcija,» viņš uzsvēris.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Potenciāla iespēja aizbēgt no Dubaijas policijas kļūst arvien sarežģītāka, jo tā savam automašīnu parkam pievienojusi arī Ferrari, vēsta metro.co.uk.

Policijas jaunākā sporta automašīna, kas izmaksājusi robežās no 190 tūkstošiem līdz 350 tūkstošiem latu, seko Lamborghini Aventador, kas Dubaijas policistus sāka vizināt šajā mēnesī.

«Dubaija ir unikāla, un visam, kas tajā atrodas, ir jāatspoguļo šo unikalitāti. Šī iemesla dēļ policija savam patruļmašīnu parkam pievienos Ferrari sporta auto,» stāstījis Dubaijas policijas priekšnieks.

«Mēs esam patīkami pārsteigti par cilvēku reakciju uz Lamborghini, tāpēc izlēmām, ka arī Ferrari varētu būt laba izvēle,» viņš turpinājis.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Itālijas sporta automašīnu ražotāja Ferrari akciju vērtība trešdien piedzīvojusi būtisku kāpumu saistībā ar ziņām, ka amerikāņu miljardieris Džordžs Soross iegādājies kompānijas akciju daļu.

Ferrari akciju cena trešdienas tirdzniecības sesiju noslēdz ar kāpumu par 10,4% - līdz 34,45 eiro.

Ziņojumā, kas iesniegts ASV Vērtspapīru un fondu tirgus komisijai (SEC), Soross norāda, ka viņa fonds pērnā gada nogalē iegādājies 850 000 Ferrari akciju, kas veido 0,45% akciju daļu un ir 40,8 miljonu dolāru vērtas.

Kā ziņots, Ferrari 4.janvārī debitēja Milānas akciju biržā, Itālijas un ASV autobūves grupai Fiat Chrysler Automobiles īstenojot struktūrvienības atdalīšanu atsevišķā uzņēmumā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Itālijas policija konfiscē 20 luksusa automobiļus nodokļu parādniekam

LETA--DPA, 18.07.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Itālijas finansiālo noziegumu policija Finanšu gvarde ir konfiscējusi 20 luksusa un klasiskos automobiļus, tai skaitā vairākus «Ferrari» un «Lamborghini», kādam vīrietim, kurš mēģināja izvairīties no nodokļu parāda samaksāšanas viena miljona eiro apmērā.

Nodokļu parādnieks, kurš ir klasisko automobiļu tirgotājs, bija nodevis savus spēkratus īpašumā līdzzinātājiem Itālijā un Monako, cerot izvairīties no to konfiscēšanas sava nodokļu parāda dzēšanai, teikts Finanšu gvardes paziņojumā.

Starp automobiļiem šī vīrieša kolekcijā bija piecdesmito gadu «Chevrolet Corvette», astoņdesmito gadu «Ferrari Testarossa» un deviņdesmito gadu «Lamborghini Diablo», kā arī «Ferrari 360», «Ferrari 460» un pieticīgākais modelis «Citroen 2CV».

Automobiļi tika konfiscēti pēdējo dienu laikā neilgi pirms tam, kad astoņus no tiem bija paredzēts pārdot izsolē Monako un Lielbritānijas klasisko automobiļu pasākumā «Goodwood Festival of Speed».

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Ferrari peļņa pērn sasniegusi rekordaugstu līmeni

LETA--BBC, 19.02.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Itālijas luksusa klases automašīnu ražotājs Ferrari pērn strādājis ar 264 miljonu eiro tīro peļņu, kas ir par 5,4% vairāk nekā 2012.gadā, teikts trešdien publiskotajā kompānijas paziņojumā.

Tādējādi peļņa sasniegusi visu laiku augstāko līmeni uzņēmuma vēsturē.

Peļņa pieaugusi, neskatoties uz pārdoto automašīnu skaita kritumu par aptuveni 5% - līdz 6922 vienībām.

Ferrari paziņoja, ka nolēmusi samazināt automašīnu tirdzniecības apjomu, lai saglabātu zīmola luksusa statusu un palielinātu automobiļu vērtību.

Uzņēmums norāda, ka tādējādi tā pārdošanas apjoms pērn palielinājies par 5% - līdz 2,3 miljardiem eiro, kas arī ir rekordaugsts līmenis.

Ferrari arī vēsta, ka Lielbritānija ir apsteigusi Vāciju un kļuvusi par kompānijas lielāko tirgu Eiropā, automašīnu tirdzniecības apjomam šajā valstī pagājušajā gadā veidojot 677 vienības.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Itālijas luksusa klases automašīnu ražotāja «Ferrari» tīrā peļņa šā gada trešajā ceturksnī pieaugusi līdz 287 miljoniem eiro, salīdzinot ar 141 miljonu eiro attiecīgajā laika periodā pērn, teikts pirmdien publiskotajā kompānijas paziņojumā.

Peļņas kāpumu veicinājušas vienreizējas nodokļu atlaides.

«Ferrari» piegādāto automobiļu skaits pagājušajā ceturksnī palielinājies par 11% - līdz 2262 vienībām.

Uzņēmuma pārdošanas apjoma kāpuma izaugsme Eiropā un Tuvajos Austrumos bijusi divciparu skaitlī mērāma, bet Ziemeļamerikā un Dienvidamerikā tirdzniecības apjoms pieaudzis par 5%.

«Ferrari» prognozē, ka šogad kopumā tas piegādās vairāk nekā 9000 automobiļu.

«Ferrari» 2016.gadā 4.janvārī debitēja Milānas akciju biržā, Itālijas un ASV autobūves grupai «Fiat Chrysler Automobiles» īstenojot struktūrvienības atdalīšanu atsevišķā uzņēmumā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ārkārtīgi rets auto zīmola Ferrari modelis pārdots izsolē par rekordaugstu summu - 27,5 miljonu ASV dolāriem, raksta Los Angeles Times.

1967. gada izlaiduma Ferrari 275 GTB/4*S N.A.R.T. Spyder ir viena no desmit šī modeļa automašīnām, kas tika radītas. Reto Ferrari izsolīja tās īpašnieka dēls Edijs Smits (Eddie Smith) juniors. «Ferrari automašīnas ir nākušas un gājušas, bet šī, paldies Dievam, nekad nav «gājusi». Šī automašīna 45 gadu garumā bija ģimenes sastāvdaļa,» pauda E. Smits.

Automašīnas nākamajiem īpašniekiem E. Smits novēlēja braukt ar automašīnu un neslēpt to no cilvēku acīm, tāpat rīkojās arī viņa tēvs, kurš, neņemot vērā, ka braucamrīks bija miljonus vērts, uzskatīja, ka tā ir automašīna, ar kuru ir jābrauc.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Ferrari elektrisko automobili tirgū plāno laist tikai pēc 2025.gada

LETA, 13.12.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Itālijas luksusa klases automašīnu ražotājs "Ferrari" savu pirmo elektrisko automobili tirgū, visticamāk, laidīs vien pēc 2025.gada, jo šobrīd ir nepietiekamas akumulatoru tehnoloģijas, ceturtdien paziņoja uzņēmuma vadītājs Luī Kamiljeri.

"Mēs noteikti aplūkojam pilnībā elektrisku automobiļu izstrādi, taču šobrīd paredzamai nākotnei piemērotākais variants ir hibrīdi," žurnālistiem norāda Kamiljeri.

"Es domāju, ka elektriskie automobiļi tirgū nonāks pēc 2025.gada. Akumulatoru tehnoloģijas šobrīd vēl ir nepietiekamas," skaidro "Ferrari" vadītājs.

Viņš jau pagājušajā mēnesī pavēstīja, ka "Ferrari" klienti izrāda ievērojamu interesi par hibrīda modeļiem, taču uzņēmums nesteidzas ar pilnībā elektrisku automobiļu izstrādi, lai nodrošinātu, ka "šādi modeļi pilnībā atspoguļo "Ferrari" DNS."

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Ferrari atvērs 100 miljonus eiro vērtu atrakciju parku Spānijā

Lelde Petrāne, 14.03.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Itālijas luksusa sporta auto ražotājs Ferrari paziņojis, ka Spānijā 2016. gadā atvērs 100 miljonus eiro vērtu atrakciju parku, vēsta thelocal.es.

Parks tiks veidots 75 tūkstošu kvadrātmetru platībā netālu no Barselonas. Ferrari Zemē atradīsies Eiropā augstākais un ātrākais vertikālais šūpuļkrēsls (angliski saukts par «vertical accelerator»), braukšanas simulators, restorāni un piecu zvaigžņu viesnīca ar 250 numuriņiem.

Ferrari, kas ir daļa no Fiat Group Automobiles, jau pieder atrakciju parks Abū Dabī ar nosaukumu Ferrari Pasaule. Tas tika atklāts 2010. gadā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Autoražotājs Ferrari ceturtdien prezentējis jaunu automašīnas modeli - Roma, raksta Business Insider.

Šogad Ferrari tirgū laidis jau četrus jaunus modeļus un šonedēļ paziņojis par jaunu modeli, kas prezentēts Romā. Jaunajam automobilim ir 611 zs, V8 3,9 l dzinējs.

Uzņēmuma pārstāvji skaidrojuši, ka Roma raksturo jaunu pieeju automašīnas dizainam, un 70% detaļu izveidotas no jauna.

Roma sver salīdzinoši maz - vien aptuveni 1,5 tonnas. 100 km/h tā spēj sasniegt 3 sekundēs un maksimālais ātrums ir 320 km/h.

Pagaidām Ferrari nav minējis jaunā modeļa cenu, taču eksperti lēš, ka tā varētu būt ap 250 tūkstošiem dolāru.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pirmdien Ferrari NV akcijas cena pieauga līdz rekordaugstai atzīmei pēc tam, kad Sebastians Vettels vinnēja Austrālijas Grand Prix, raksta Bloomberg.

Tādējādi Itālijas autoražotājs pēc 27 sacensībām atguva līdera titulu Formula 1 sacensībās.

Rezultātā uzņēmuma akcijas cena pieauga par 3,6% līdz 68,5 eiro, kas ir augstākais līmenis kopš superauto ražotāja debijas Milānas biržā 2016.gadā. Pēc tam pieaugums nedaudz atslāba līdz 2%, kompānijas tirgus vērtībai sasniedzot 12,7 miljardus eiro.

Ferrari vadītājs Serdžio Markioni uzsvēris, ka Formula 1 komanda būs viena no kompānijas prioritātēm.

IG Markets stratēģis Vincenco Longo uzsvēris, ka Formula 1 veiksme ir vēl viens pozitīvs katalizators Ferrari akcijām, kuras jau kopš gada sākuma bijušas iecienītas analītiķu vidū, pateicoties S. Markioni paplašināšanās plānam.

Komentāri

Pievienot komentāru
Dzīvesstils

VIDEO: Aizturēts Ferrari vadītājs, kurš brauca ar ātrumu 213 km/h

Ilze Žaime, 06.09.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

1.septembrī Valsts policijas Kurzemes reģiona pārvaldes Kārtības policijas biroja amatpersonām patrulējot Talsu pusē, par ievērojamu atļautā braukšanas ātruma pārsniegšanu aizturēja automašīnas Ferrari vadītāju.

Talsu novada Lībagu pagastā, uz autoceļa Rīga – Ventspils 1980. gadā dzimis vīrietis ar automašīnu Ferrari 488 Spider, brauca ar ātrumu 213 km/h vietā, kur atļautais braukšanas ātrums ir 90 km/h, pārsniedzot atļauto braukšanas ātrumu par 123 km/h.

Ferrari vadītājam noformēts administratīvo pārkāpumu protokols.

Latvijas administratīvo pārkāpumu kodeksa (LAPK) 149. 8 pants paredz, ka par atļautā braukšanas ātruma pārsniegšanu vairāk par 60 kilometriem stundā uzliek naudas sodu transportlīdzekļa vadītājam no 360 - 480 euro un atņem transportlīdzekļu vadīšanas tiesības uz 6 mēnešiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Leģendārais Mustang ir gatavs ar pilnu jaudu iesaistīties Eiropas tirgus apgūšanā. Kā allaž, jaudas un spēka Mustang būs gana daudz .

Mustang ir Ford kompānijas imidžmeikers, kas iepriekšējo piecu paaudžu laikā ir lutinājis kaislīgāko un fanātiskāko Ziemeļamerikas autoentuziastu daļu, kas jūsmo par jaudu, ātrumu un svilstošas gumijas smaržu. Iebraucot sestajā paaudzē, leģendārais modelis ir nolēmis oficiāli iekarot arī Vecā kontinenta fanātiķus, kam vispārējās taupības un minimālisma ērā pietrūkst pirmatnējās izjūtas, ko sniedz tīrasiņu american muscle car ar atmosfērisko lieljaudas motoru priekšgalā un klasisko piedziņu.

Vīrišķie hormoni burtiski spraucas pa visām Mustang vīlēm, tāpēc diezgan neierasti pie Mustang stūres būtu ieraudzīt trauslu skaistuli, ja nu vienīgi tad, ja daiļā dzimuma pārstāve rokdarbus un daudzstundu deguna pūderēšanu būs iemainījusi pret kaislīgu mīlestību pret dzelžiem un benzīna smaržu. Mustang nenoliedzami ir īstu veču auto, ar milzīgu vēlmi pēc brauciena atstāt sava īpašnieka sejā platu smaidu. Nenoniecinot četrcilindru 314 ZS jaudīgā Ecoboost benzīnmotora potenciālu, kas kalpo kā Mustang bāzes spēkstacija, tomēr pareizais motors neapšaubāmi ir tikai viens, proti, piecu litru 418 ZS jaudīgais astoņcilindru motors komplektā ar sešpakāpju manuālo transmisiju. Nomināli abiem motoriem pieejams arī sešpakāpju automāts, taču tas drīzāk ir iesācējiem nevis autoentuziastiem, kas vēlas iegūt emocijas no brauciena ar šāda tipa auto. Vēl lielāku emociju vētru pircēju prātos atstās Mustang cenu lapa. Diezgan neticami, bet askētiskākais Mustang ar 314 ZS jaudīgo Ecoboost motoru maksās, sākot no 36 200 eiro. Savukārt ar V8 motoru – 42 800 eiro. Lielākā daļa visu nepieciešamo ekstru jau ir standartā, bet, pieliekot īpašo Style Pack, kura ietver Recaro sēdekļus, premium navigācijas sistēmu ar 12 skaļruņiem un citus labumus, Mustang cena nepārsniegs 50 tūkst. eiro robežu. Vienīgi jārēķinās ar to, ka, piemēram, pasūtot šodien kādu no Mustang versijām, ieskaitot arī bezjumta Mustang Convertible, auto sagaidīsiet tikai 2016. gada vasarā. Mustang ir Ziemeļamerikā ražots produkts, turklāt pieprasījums pēc auto pašu mājās ir ļoti liels, attiecīgi gaidīšanas svētki eiropiešiem var ievilkties ilgāk nekā parasti. No otras puses, Mustang ir tā vērts, lai to gaidītu tikpat ilgi, kā dažu labu Ferrari vai Lamborghini.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Itālijas autoražotājs "Ferrari" šā gada otrajā ceturksnī strādājis ar deviņu miljonu eiro peļņu, kas bijusi par 95% mazāka nekā pagājušā gada aprīlī-jūnijā.

Uzņēmuma ieņēmumi šajā laika periodā samazinājušies par 42% līdz 571 miljonam eiro.

"Ferrari" skaidro, ka kritums saistīts ar koronavīrusa epidēmijas ierobežošanas pasākumiem.

Ražošanu pilnā apmērā "Ferrari" atsāka 8.maijā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«Mercedes» britu pilots Lūiss Hamiltons svētdien nodrošināja savu ceturto Pirmās formulas (F-1) pasaules čempiona titulu karjerā.

Hamiltons par čempionu tika kronēts arī 2008., 2014. un 2015.gadā.Svētdien notikušajā sezonas 18.posmā - Meksikas «Grand Prix» - Hamiltons finišēja devītais, bet viņa sīvākais konkurents cīņā par titulu, vācietis Sebastjans Fetels no «Ferrari», izcīnīja ceturto vietu, taču ar to nepietika, lai turpinātu pretendēt uz uzvaru kopvērtējumā. Savukārt uzvaru posmā izcīnīja «Red Bull» nīderlandiešu pilots Makss Verstapens, kuram tas bija trešais panākums karjerā.

Tikmēr uz goda pjedestāla otrā un trešā pakāpiena kāpa Hamiltona un Fetela komandas biedri. Otrais bija «Mercedes» somu pilots Valteri Botass, bet trešo vietu izcīnīja «Ferrari» somu braucējs Kimi Reikenens.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pie Saulkrastiem šodien pēcpusdienā ar sporta automašīnu Ferrari avarējis smalko aprindu rallija Gumball 3000 dalībnieks.

Neilgi pēc plkst.16 Tallinas šosejas 32.kilometrā, šosejas līkumā pie Saulkrastiem, iespējams, stiprā lietus dēļ vadītājs zaudēja kontroli pār spēkratu, radās sānslīde, un spēkrats ietriecās ceļa nožogojumā. Cietušo negadījumā nav. Automašīnai ir Zviedrijas valsts numurzīmes.

Kā apstiprināja Valsts policijā, auto bija ceļā uz Rīgu, lai piedalītos rallija Gumball 3000 pasākumā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tūkstošiem absolventu no visas pasaules pieteikušies strādāt Itālijas slavenajā sporta auto ražotājā Ferrari, ziņo thelocal.it.

Autouzņēmums, kas piedāvā piecas darbavietas tā prestižās absolventu mācību programmas ietvaros, piesaistījis 5300 pretendentus no 23 valstīm.

Taču tikai 96 izvēlēti pēdējai atlases kārtai. Arī turpmāk konkurence būs sīva: lielākajai daļai pretendentu esot grādi, kas iegūti pasaules labākajās universitātēs, piemēram, Oksfordas universitātē, Stenforda universitātē.

Laimīgie pieci iegūs sešu mēnešu stažēšanās iespēju un pēc tam pilna laika darba līgumu ar Ferrari, kas tiks slēgts uz nenoteiktu laiku.

Ņemot vērā augsto bezdarba līmeni jauniešu vidū, daudzas darbavietas Itālijā ir uz izķeršanu. Tā, piemēram, pagājušā gada augustā mēbeļu gigantā Ikea uz 200 darbavietām pieteicās 28 000 pretendentu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

Pārtikušas dzīves un nabadzības kontrasti Ķīnā

Gunta Kursiša, 06.09.2013

Iepretim izdemolētai bijušai dzīvojamai ēkai tiek tirgoti grozi. Šī rajona vietā drīzumā plāno uzcelt debesskrāpjus.

Foto: REUTERS/SCANPIX

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pārticība un nabadzība Ķīnā dažkārt novērojama vien pāris kvartālu atstatumā viena no otras. Ķīniešus neizbrīna tas, ka ar pasažieriem pilnu, paplukušu triciklu turpat uz ielas apdzen spožs Ferrari, bet aiz dārga restorāna stūra imigrantu strādnieki ietur lētas maltītes un nosnaužas turpat uz ielas, fotogrāfijās iemūžinot Ķīnas kontrastus, novērojis ziņu aģentūras Reuters fotogrāfs Kims Kiunghūns (Kim Kyung-hoon).

Fotogalerija tapusi Ķīnas galvaspilsētā Pekinā, fotogrāfam sešu mēnešu laikā apmeklējot dažādus «augstākās sabiedrības» pasākumus, piemēram, modes skates, kokteiļballītes, luksusa automašīnu ražotāja rīkotu reklāmas pasākumu, kā arī viesojoties nabadzības skartajās pilsētas daļās. Kā atklāj fotogrāfs, pierunāt pārtikušos ķīniešus fotogrāfam izrādīt savu māju nav bijis viegli.

«Bagātajiem ķīniešiem ir iemesls izvairīties no fotokamerām un intervijām. Valsts jaunais līderis Sji Dzjiņpins (Xi Jinping) aicinājis cilvēkus būt pieticīgākiem, un luksusa precēm valstī piemēroti augsti nodokļi,» raksta fotogrāfs. Piemēram, motociklam Harley Davidson, kas Ķīnā ietilspt luksusa preču sarakstā, piemērotie nodokļi nereti sasniedz paša motocikla cenu. Tāpat pēdējā laikā bagāto ķīniešu naudas tērēšanas paradumi piesaistījuši blogotāju interesi.

Komentāri

Pievienot komentāru