Pakalpojumi

FOTO: Arī nākamgad izstādē Tallinn FoodFest plāno veidot Latvijas uzņēmumu kopstendu

Žanete Hāka, 14.11.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šobrīd Tallinn FoodFest izstādes organizatori jau ir apkopojuši informāciju par šī gada apmeklētāju un dalībnieku skaitu, trīs izstāžu dienu laikā to apmeklēja 7040 nozares profesionāļi, pastāstīja Kristīne Korpilahti, SIA Floriance valdes locekle un oficiālā Tallinn FoodFest pārstāve Latvijā.

Izstādes FoodFest mērķauditorija ir, galvenokārt, B2B apmeklētāji. Izstādes organizatori pievērš uzmanību un strādā pie tā, lai izstādes Tallinn FoodFest apmeklētu veikalu ķēzu menedžeri, HoReCa nozaru pārstāvji, izplatītāji un citi B2B profesionāļi. Tas dalībniekiem sniedz iespēju meklēt sadarbības partnerus, izplatītājus un jaunas tirdzniecības vietas.

Tallinn FoodFest izstādē piedalījās 198 dalībnieki, kuru vidū bija 35 dalībnieki no ārvalstīm: Latvijas, Lietuvas, Somijas, Zviedrijas, Itālijas, Dānijas un Lielbritānijas. Jau otro gadu Tallinas pārtikas nozares izstādē uzņēmums SIA «Floriance» - Tallinn FoodFest un FoodFest oficiālais pārstāvis Latvijā, organizēja Latvijas uzņēmumu kopstendu.

Latvijas kopstenā piedalījās 7 uzņēmumi no Latvijas: SIA «Rāmkalni Nordeco», A/S «Jaunpils pienotava», SIA «Cannelle bakery», SIA «Sweet Deco», SIA «LKOM», SIA «Karavela» un SIA «Akhtamar». Katram no dalībniekiem bija sava doma par mēķi, ko viņi vēlas sasniegt piedaloties izstādē.

K.Korpilahti uzsver, ka dalība ir veiksmīgāka, ja dalībnieki nedaudz sagatavojas jau pirms izstādes: «Viņiem ir iespēja pirms izstādes izsūtīt ielūgumus potenciālajiem partneriem, izplatītājiem, tirgotājiem ar kuriem viņi vēlētos sadarboties. Sava loma ir arī veiksmes faktoram, jo ne vienmēr tikšanās sniedz vēlamo rezultātu. Pat lielāki un zināmi uzņēmumi piedaloties šādās salīdzinoši nelielās izstādēs var atrast jaunus sadarbības partnerus un tirdzniecības iespējas. Līdz ar to mazākiem un aktīviem uzņēmumiem, kuri vēlas paplašināt savu darbību dalība izstādē var sniegt mazāku vai lielāku pienesumu. Lai gan vienmēr vērts atgādināt, ka jābūt aktīviem un apņēmīgiem arī pašiem dalībniekiem, jāpapēta tirgus un jāsazinās ar potenciālajiem sadarbības partneriem, uzaicinot apmeklēt dalībnieku izstādē. Apkopojot Latvijas kopstenda dalībnieku atsauksmes un komentārus pēc izstādes varu teikt, ka ar stenda novietojumu, iekārtojumu visi bija apmierināti. Lielajiem un jau starptautiski atpazīstamiem uzņēmumiem šajā izstādē pietrūka vairāk lielo veikalu ķēžu menedžeru. Lai gan bija uzņēmumi, kuri bija iepriekš ielūguši potenciālos sadarbības partneus, veikalu menedžereus un bija apmierināti, jo ar visiem varēja tikties vienuviet, izteikt piedāvājumus, parādīt produktus un pārrunāt sadarības nosacījumus. Dalībniekiem bija iespēja meklēt potenciālās sadarbības iespējas arī starp citiem izstādes dalībniekiem- vairum/ mazum tirgotājiem u.c.».

2020. gada izstāde Tallinn FoodFest tiek plānota no 29.- 31. oktobrim. Arī šajā izstādē ir plānots organizēt Latvijas uzņēmumu kopstendu.

Komentāri

Pievienot komentāru