FOTO: Lakto ražošanas attīstībā investē 1,12 miljonus eiro

2018. gada 15. novembris plkst. 13:27
Autors: Db.lv
Sadaļa: Ražošana
Dalies ar šo rakstu

Uzņēmums Food Union ir veicis kompleksas investīcijas 1,12 miljonu eiro apmērā raudzēta piena produktu zīmola Lakto attīstībā, informē uzņēmuma pārstāvji.

Veicot ieguldījumus, pilnveidota Lakto receptūra, ieviesta jauna vizuālā identitāte un iegādāta jauna produktu ražošanas līnija. Balstoties uz Nielsen datiem, kopumā Food Union ražotā jogurtu produkcija aizņem aptuveni 25% no tirgus daļas. Savukārt dzeramo jogurtu kategorijā raudzēta piena produktu zīmols Lakto aizņem aptuveni 22% no tirgus daļas, stāsta Food Union piena produktu zīmolu vadītāja Ilona Jaroša.

970 tūkstoši eiro izmaksājusi jaunā dzeramo jogurtu līnija. Uz tās ražotie produkti tiks pildīti jaunu iepakojumu risinājumos – PET pudelēs, kas būs ne tikai patērētājiem parocīgāki, bet arī pilnībā pārstrādājami, tādēļ videi draudzīgāki. Iekārta izgatavota pēc īpašā «Food Union» pasūtījuma Eiropas Savienībā.

Patērētājiem raudzētā piena produkti «Lakto» ir pieejami trīs dažādos veidos un tilpumos – biezākas konsistences «Lakto» 220 g glāzītē, dabīga piena proteīna dzēriens «Lakto Pro» 280 g iepakojumā un «Lakto» līdzi paņemamā un pilnīgi pārstrādājamā 450g iepakojumā, kam par 30% samazināts cukura daudzums.

Līdz šim patērētāju iecienītākais bija dabīgais «Lakto» bez piedevām, kas tiek plaši izmantots ne tikai kā veselīga uzkoda, bet arī kā dažādu recepšu sastāvdaļa. Starp zīmola populārākajām garšām ilgu laiku nemainīgs līderis bija smiltsērkšķu «Lakto». Taču veikalos diezgan strauji pieaug pieprasījums arī pēc meža zemeņu un zaļo ābolu «Lakto» produktiem.

Lakto pirms 25 gadiem izveidots sadarbībā ar Latvijas zinātniekiem, kas ir pierādījuši L. acidophilus LA un Bifidobacterium BB pienskābes baktēriju labās īpašības.

Galerijā augstāk iespējams ielūkoties jaunā veida Lakto ražošanas procesā!

Dalies ar šo rakstu
Atslēgvārds