Jaunpienācējiem banketu nozarē izaicinājums ir iegūt pirmos klientus

2018. gada 14. novembris plkst. 10:08
Autors: Anda Asere
Sadaļa: Pakalpojumi
Dalies ar šo rakstu

Jauni spēlētāji banketu nozarē ļauj piedāvāt to apmeklētājiem ko nebijušu, taču vienlaikus potenciālie sadarbības partneri ir piesardzīgi.

Banketu nozarē SIA Deal Banquets strādā pirmo gadu. «Mums palīdzēja komandas iepriekšējā pieredze ēdināšanas nozarē, kas deva izpratni par šo jomu, klientiem un nišu, kura Latvijā vēl īsti nav apgūta,» atzīst Kārlis Dēķens, SIA Deal Banquets valdes priekšsēdētājs. Savukārt SIA MJS group banketu pakalpojumu jomā darbojas kopš 2004. gada, bet tai nopietnāk pievērsās 2008. gadā, kad izveidoja banketu pakalpojumu zīmolu Cafeteria. «Lai iekļūtu tirgū, lielākais izaicinājums bija iegūt klientu uzticību, darbs ar savu komandu un pieredzes uzkrāšana. Ieguldījām daudz sava darba un laika, lai pierādītu spēju organizēt banketus pēc augstākajiem standartiem un prasībām,» neslēpj Sandijs Maišelis, Cafeteria (SIA MJS group) vadītājs.

Lasi laikraksta Dienas Bizness šīs dienas numuru elektroniski!

K. Dēķens teic, ka lielākais izaicinājums ir jaunu klientu piesaiste, kā arī spēja cilvēkus pārliecināt, ka bankets vai pasūtītas gatavās uzkodas ne vienmēr būs dārgāk par pašu un mājās gatavotu. Tas saistīts ar to, ka cilvēki veikalā vienkārši nopērk daudz lieka. «Privātpersonas vairāk atsaucas uz reklāmām sociālajos tīklos un mājaslapā. Viens no argumentiem, kādēļ izvēlas pakalpojumus, ir cena. Tā kā mums ir mazs uzņēmums un neuzturam noteiktas štata vietas, bet gan paši aktīvi iesaistāmies darbā, varam piedāvāt zemāku cenu,» saka K. Dēķens.

Volkswagen Sabiedrisko attiecību vadītāja Baltijas valstīs Aleksandra Kostjukovica teic: ņemot vērā konkurenci par ielūgto viesu uzmanību, uzņēmums cenšas izvēlēties jaunas vietas, priekšroka ir jauniem tirgus spēlētājiem.

«Izvēloties ēdinātājus lielāka mēroga pasākumiem, tomēr esam piesardzīgi. Proti, ļoti augstu vērtējam savu auditoriju, kas šo ēdinātāju pakalpojumu baudīs, tāpēc nedrīkstam uzņemties papildu riskus, sadarbojoties ar uzņēmumiem, par kuru reputāciju neesam savākuši datus,» piebilst Gundars Margēvičs, Volkswagen mārketinga vadītājs Baltijas valstīs.

«Izvēloties jaunu partneri, vienmēr ir risks, tajā paša laikā ir arī iespēja gūt jaunu pieredzi un pārsteigt savus viesus,» saka A. Kostjukovica.

Visu rakstu Izaicinājums - iegūt pirmos klientus lasiet trešdienas, 14.novembra laikrakstā Dienas Bizness! Lasi laikrakstu Dienas Bizness elektroniski!

Dalies ar šo rakstu