Banketu nozarē SIA Deal Banquets strādā pirmo gadu. «Mums palīdzēja komandas iepriekšējā pieredze ēdināšanas nozarē, kas deva izpratni par šo jomu, klientiem un nišu, kura Latvijā vēl īsti nav apgūta,» atzīst Kārlis Dēķens, SIA Deal Banquets valdes priekšsēdētājs.

Foto: no personīgā arhīva

Jaunpienācējiem banketu nozarē izaicinājums ir iegūt pirmos klientus 

Jauni spēlētāji banketu nozarē ļauj piedāvāt to apmeklētājiem ko nebijušu, taču vienlaikus potenciālie sadarbības partneri ir piesardzīgi.

Anda Asere, 2018. gada 14. novembris plkst. 10:08
Tevi varētu interesēt

Banketu nozarē SIA Deal Banquets strādā pirmo gadu. «Mums palīdzēja komandas iepriekšējā pieredze ēdināšanas nozarē, kas deva izpratni par šo jomu, klientiem un nišu, kura Latvijā vēl īsti nav apgūta,» atzīst Kārlis Dēķens, SIA Deal Banquets valdes priekšsēdētājs. Savukārt SIA MJS group banketu pakalpojumu jomā darbojas kopš 2004. gada, bet tai nopietnāk pievērsās 2008. gadā, kad izveidoja banketu pakalpojumu zīmolu Cafeteria. «Lai iekļūtu tirgū, lielākais izaicinājums bija iegūt klientu uzticību, darbs ar savu komandu un pieredzes uzkrāšana. Ieguldījām daudz sava darba un laika, lai pierādītu spēju organizēt banketus pēc augstākajiem standartiem un prasībām,» neslēpj Sandijs Maišelis, Cafeteria (SIA MJS group) vadītājs.

Lasi laikraksta Dienas Bizness šīs dienas numuru elektroniski!

K. Dēķens teic, ka lielākais izaicinājums ir jaunu klientu piesaiste, kā arī spēja cilvēkus pārliecināt, ka bankets vai pasūtītas gatavās uzkodas ne vienmēr būs dārgāk par pašu un mājās gatavotu. Tas saistīts ar to, ka cilvēki veikalā vienkārši nopērk daudz lieka. «Privātpersonas vairāk atsaucas uz reklāmām sociālajos tīklos un mājaslapā. Viens no argumentiem, kādēļ izvēlas pakalpojumus, ir cena. Tā kā mums ir mazs uzņēmums un neuzturam noteiktas štata vietas, bet gan paši aktīvi iesaistāmies darbā, varam piedāvāt zemāku cenu,» saka K. Dēķens.

Volkswagen Sabiedrisko attiecību vadītāja Baltijas valstīs Aleksandra Kostjukovica teic: ņemot vērā konkurenci par ielūgto viesu uzmanību, uzņēmums cenšas izvēlēties jaunas vietas, priekšroka ir jauniem tirgus spēlētājiem.

«Izvēloties ēdinātājus lielāka mēroga pasākumiem, tomēr esam piesardzīgi. Proti, ļoti augstu vērtējam savu auditoriju, kas šo ēdinātāju pakalpojumu baudīs, tāpēc nedrīkstam uzņemties papildu riskus, sadarbojoties ar uzņēmumiem, par kuru reputāciju neesam savākuši datus,» piebilst Gundars Margēvičs, Volkswagen mārketinga vadītājs Baltijas valstīs.

«Izvēloties jaunu partneri, vienmēr ir risks, tajā paša laikā ir arī iespēja gūt jaunu pieredzi un pārsteigt savus viesus,» saka A. Kostjukovica.

Visu rakstu Izaicinājums - iegūt pirmos klientus lasiet trešdienas, 14.novembra laikrakstā Dienas Bizness! Lasi laikrakstu Dienas Bizness elektroniski!

Raksta komentāri
Spied šeit, lai lasītu vai pievienotu savu komentāru
Tevi varētu interesēt
2014. gada 30. aprīlis plkst. 7:54

Banketu klāšanu ārvalstīs pašmāju restorānu īpašnieki neuztver kā veiksmīgu...

Nepalaid garām

Dzērienu ražotājs Coca-Cola pirmo reizi atklājis, ka viena gada laikā tas izmanto...

Kontekstā ar pašlaik aktuālajiem Iedzīvotāju ienākuma nodokļa (IIN) parādiem sociālajos tīklos...

Saskaņā ar starptautiska pārtikas atkritumu mazināšanai veltīta projekta Fusions datiem aptuveni...

Grupas Prāta Vētra bundzinieks, mūziķis Kaspars Roga šā gada maija sākumā skatītājiem...

Šā gada pirmajā pusē Ventspilī tiks uzsākta zinātnes un inovāciju centra būvniecība,...

Apakšveļas zīmols Flash You and me piecos gados kļuvis par stabili augošu...

No šīs sadaļas
2018. gada 22. novembris plkst. 10:55

Restorāns MO Liepājā piedzīvojis pārmaiņas – nomainījušies īpašnieki, kuri ar restorāna...

2018. gada 14. novembris plkst. 7:22

Dāvanu iesaiņošanas biznesu ietekmē iepirkšanās stila un vērtību maiņa, tāpēc šo pakalpojumu...

2018. gada 12. novembris plkst. 13:57

Latvijas automātisko degvielas uzpildes staciju tīkls Neste sācis piedāvāt jaunu produktu –...

2018. gada 12. novembris plkst. 11:29

Veselības ministrija (VM) steidzamības kārtā gatavos grozījumus, lai paplašinātu mediķu loku,...

2018. gada 12. novembris plkst. 11:26

Piesaucot nepieciešamību novērst «valsts veselības aprūpes sabrukšanu», Latvijas Veselības...

2018. gada 09. novembris plkst. 16:43

Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienestā (NMPD) pieņemts lēmums izsludināt ārkārtas...

2018. gada 09. novembris plkst. 9:37

Krievijas taksometru tiešsaistes pakalpojumu operators YandexTaxi uzsācis savu darbību Helsinkos...

2018. gada 09. novembris plkst. 8:49

Azartspēļu organizētājs SIA «Olympic Casino Latvia» 8.novembrī reģistrējis jaunu komercķīlu,...

2018. gada 08. novembris plkst. 6:06

SIA Baltic media line ir 12% no vides reklāmas tirgus; tā negrasās...

2018. gada 07. novembris plkst. 16:20

Fitnesa klubu tīkls Baltijā My Fitness pirmdien atvēris savu pirmo fitnesa klubu Lietuvā, ieguldot...