Ražošana

Kellogs brokastu pārslu ražošanā plāno atteikties no mākslīgajām piedevām

Žanete Hāka, 05.08.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Brokastu pārslu ražotāja Kellogs Co produktu Corn Flakes un Rice Krispies ražošanā nākotnē varētu tikt izmantotas dabīgas piedevas, raksta Reuters.

109 gadus vecā kompānija, kuras ražotās brokastu pārslas jau desmitiem gadu ir populārs brokastu produkts, paziņojusi, ka līdz 2018. gada beigām savu brokastu pārslu un batoniņu ražošanā vairs neizmantos mākslīgās garšas piedevas un krāsvielas.

Kompānija norāda, ka 75% no Ziemeļamerikā tirgotajiem produktiem tiek ražoti bez mākslīgajām krāsvielām, bet vairāk nekā puse – bez mākslīgajiem garšas pastiprinātājiem.

Arī Cheerios pārslu ražotājs General Mills jūnijā ziņoja, ka līdz 2016.gadam plāno 90% pārslu ražot bez mākslīgajām piedevām, salīdzinot ar aptuveni 60% patlaban.

Līdz šim Kellogs ir mainījis ražošanu – no veselīgāku produktu ražošanas uz izmaksu samazināšanu. 2013.gadā kompānija sāka daudzgadu izmaksu griešanas plānu, un ietaupījumus izmanto, lai atsvaidzinātu savu Special K zīmolu un laistu tirdzniecībā veselīgākus produktus jaunos tirgos.

Kellogs ziņo, ka Special K graudu pārdošanas apjomi pēc zīmola pozicionēšanas maiņas no diētiska uz veselīgu, ir audzis, tāpat tirgus iepazīstināts ar šī produkta bezglutēna versiju un ieviestas jaunas garšas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

ASV pārtikas gigants «Kraft Heinz Company» paziņojis par apņemšanos līdz 2025.gadam pilnībā atteikties no sprostos dētu olu izmantošanas savos produktos visā pasaulē.

Kompānija norāda, ka šī politika attieksies uz visām valstīm, kurās ir uzņēmuma filiāles, ieskaitot tās, kurās līdz šim nav bijusi ieviesta progresīva dzīvnieku labturības politika.

«Kraft Heinz» jaunā globālā politika palīdzēs reformēt dažas no viscietsirdīgākajām industriālās lopkopības praksēm. Lielākā daļa dējējvistu ir iesprostotas A4 izmēra lapas būra platībā, kur pavada gandrīz visu savu mūžu. Šīs vistas nevar pat izplest savus spārnus un cieš no ievainojumiem un izkropļojumiem, kas rodas no būtiskajiem dzīves telpas ierobežojumiem sprostu sistēmās, uzsver uzņēmums.

«Apņemoties izskaust sprostus no saviem olu piegādes tīkliem, «Kraft Heinz» pievienojas aizvien augošam uzņēmumu pulkam, kas publiski iestājas pret šo cietsirdīgo praksi,» norāda koalīcijas dējējvistu atbrīvošanas no sprostiem «Open Wing Alliance» dalīborganizācijas «Dzīvnieku brīvība» vadītājs Aivars Andersons. «Kraft Heinz» lēmums iezīmē būtisku soli sprostu ēras norietā, aicinot citus pārtikas uzņēmumus, restorānus un mazumtirgotājus veikt līdzīgas apņemšanās.»

Komentāri

Pievienot komentāru