Jaunākais izdevums

Ātrais ēdinātājs KFC izmēģinās «vistas nagetus», kas gatavoti uz augu bāzes. Uzņēmums cenšas sekot arvien augošajai tendencei pārtikai izvēlēties gaļas aizvietotājus, ziņo BBC.

KFC apvienojis spēkus ar vegānu pārtikas ražotāju Beyond Meat, lai klientiem piedāvātu «nagetus» un «spārniņus» bez gaļas. Šis gan pagaidām būs izmēģinājuma solis - produktu testēšana tiks veikta ierobežotā apjomā un tikai ASV.

KFC ir viena no daudzajām ātrās ēdināšanas ķēdēm, kas eksperimentē ar bezgaļas pārtiku. Tā, piemēram, Burger King šogad pavēstīja, ka ievieš burgerus ar gaļas aizstājēju, bet Subway testēs uz augu bāzes darinātas kotletes.

KFC produkts Beyond Fried Chicken (tulkojumā - Vairāk nekā cepts cālis) tiks piedāvāta vienā restorānā Atlantā 27. augustā.

KFC izskatīs klientu atsauksmes, lai izlemtu, vai šo piedāvājumu vērst plašumā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šā gada jūlijā iepirkšanās un izklaides centrā «Akropole» durvis vērs jaunā koncepta KFC («Kentucky Fried Chicken») restorāns, kas būs jau otrā šī tīkla filiāle Rīgā.

Franšīzes jaunie īpašnieki, Igaunijas kompānija «Apollo Grupa», kam pieder arī vairāki citi zīmoli Baltijā, restorāna apmeklētājiem sola jaunu klientu servisa pieredzi, un tuvāko gadu laikā KFC restorānu skaitu Latvijā plānots trīskāršot. Šobrīd uzņēmums aktīvi meklē jaunus darbiniekus, kuri pēc profesionālu apmācību iziešanas drīzumā aizpildīs kādu no daudzajām darba vietām.

Jaunā restorāna interjers tiks ieturēts modernā stilā un gaišos toņos. Tajā paredzētas 75 sēdvietas, ko papildinās digitālās ēdienkartes, pašapkalpošanās kases un bezmaksas atkārtotās dzērienu uzpildes stacijas. Papildus KFC vistu spārniņiem restorāna ēdienkartē būs pieejami arī dažādi citi ēdieni, sākot no uzkodām un sviestmaizēm līdz cāļa gaļas maltīšu groziem un desertiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tuvāko trīs gadu laikā Kentucky Fried Chicken (KFC) restorānu skaitu Baltijā plānots paplašināt līdz vismaz 20. Latvijā primāri jaunie restorāni atradīsies Rīgā (gan centrā, gan arī mikrorajonos), taču franšīzes turētājs, uzņēmums Apollo Group, neizslēdz iespēju ar laiku ieiet arī citās Latvijas lielākajās pilsētās atkarībā no tā, cik liels būs iedzīvotāju pieprasījums, informē uzņēmumā.

Pagaidām konkrētākas restorānu atvēršanas vietas un laiki vēl nav zināmi un notiek pārrunas ar potenciālo KFC lokācijas vietu īpašniekiem. «Šobrīd visi resursi tiek koncentrēti uz abu esošo restorānu pilnveidošanu un darbinieku apmācībām, lai nodrošinātu labāko klientu servisa kvalitāti un pēcāk arī uzsāktu aizvien straujāku paplašināšanos,» komentēja uzņēmuma pārstāve Daiga Zīmele.

Līdz ar to konkrētas nākotnē plānoto investīciju summas šobrīd netiek atklātas, bet plānots, ka tie būs vairāki miljoni eiro. «Uz šo brīdi abu esošo restorānu izveidē un pilnveidošanā jau ir investēts teju miljons,» sacīja D.Zīmele.

Pavisam nesen iepirkšanās un izklaides centrā «Akropole» atvērts jauna koncepta KFC restorāns, kurā tiek nodarbināti 25 darbinieki. Savukārt, KFC restorānā Audēju ielā strādā 23 darbinieki.

Komentāri

Pievienot komentāru
Biznesa tehnoloģijas

Sejas atpazīšanas kompānija Megvii plāno akciju pārdošanu

Lelde Petrāne, 27.08.2019

Megvii gan saskaras ar faktu, ka sejas atpazīšana kļūst par arvien pretrunīgāku tēmu. Tā, piemēram, Honkongā protestētāji ir izvirzījuši prasību noņemt tā dēvētos viedos apgaismes stabus, baidoties, ka tos varētu izmantot seju atpazīšanai.

Foto: AP/SCANPIX/LETA

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ķīnas vadošais sejas atpazīšanas pakalpojumu sniedzējs iesniedzis dokumentus iekļaušanai Honkongas biržā, ziņo BBC.

Megvii - Face ++ sistēmas veidotājs - ir viens no valsts pazīstamākajiem mākslīgā intelekta uzņēmumiem.

Šā gada sākumā tika atzīts, ka tā sejas pārbaudes tehnoloģija ir precīzāka nekā Amazon un IBM konkurējošās sistēmas, taču vienlaikus tiek paustas bažas par sejas atpazīšanas izmantošanu spiegošanai. Tiek ziņots arī par to, ka Baltais nams ir apsvēris iespēju pievienot Megvii melnajam sarakstam.

Face ++ sistēma tiek izmantota, piemēram, Huawei un Xiaomi viedtālruņos, Lenovo datoros, KFC restorānos un pat iepazīšanās pakalpojumos.

Kompānija gan apgalvo, ka lielākā daļa tās ienākumu tiek gūta no «viedās pilsētas» lietojumprogrammām, kas ietver sejas atpazīšanu un citus «drošības pārvaldības» uzdevumus darbavietās, izglītības iestādēs un pasākumos.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Krīzes ir labākais tests gan attiecībās ar cilvēkiem, gan attiecībās ar zīmoliem. Tieši šajā laikā, kad cilvēki ir apjukuši, zīmoliem ir iespēja demonstrēt savu cilvēcību, padarot produktus vai pakalpojumus pieejamākus, palīdzot grūtībās nonākušajiem, uzmundrinot un iedrošinot risināt situāciju tā vietā, lai uz krīzes laiku vienkārši pazustu no redzesloka.

Un, kā labi zinām no iepriekšējām krīzēm, "ko sēsi - to pļausi" - ieguldīšana zīmolā krīzes laikā, ietekmēs tavu biznesu pēc tam. Svarigi nepalikt klusiem.

Lai šo testu veiksmīgi izietu, "NORD DDB Riga" stratēģu komanda apkopojusi 10 principus, kā zīmolam veiksmīgi pārdzīvot krīzi. Tie ir balstīti ne tikai pašu pieredzē un datos, bet arī svaigos un praktiskos piemēros no Latvijas un pasaules.

- Attiecības nevis attiecību krīze. Šobrīd ir pateicīgs laiks zīmola stiprināšanai un attiecību dibināšanai, mazāk piemērots pārdošanas akcijām. "Kantar Global" dati parāda - 92% cilvēku vēlas, ka zīmoli nepārstāj komunicēt pandēmijas laikā. Turklāt, ja tev kā biznesam veicas labi un sabiedrība to redz, tev ir zināms pienākums dot atpakaļ un būt pamanāmākam sociālās atbildības lauciņā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Nekustamais īpašums

FOTO: Atvērts viens no vērienīgākajiem investīciju projektiem

Lelde Petrāne, 14.05.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunajā "Origo" ēkā, kas atrodas Rīgā, Satekles ielā 2b, apmeklētājiem atvērta tirdzniecības centra "Origo" paplašinātās daļas pirmā kārta, kā arī biznesa centrs "Origo One".

Projekts esošā t/c "Origo" platību palielinās vairāk nekā divas reizes, jaunās ēkas pirmajos trīs stāvos izvietojot tirdzniecības un pakalpojumu sniedzēju telpas, savukārt ēkas augšējos trīs stāvos – A klases birojus. Projektā kopumā plānots investēt 75 miljonus eiro. T/c "Origo" A ēkas rekonstrukciju plānots pilnībā noslēgt līdz 2020. gada rudenim.

Projekta ietvaros t/c "Origo" kopējā platība pieaugusi no 35.5 līdz 81.8 tūkstošiem kvadrātmetru. 35.7 tūkstoši kvadrātmetru tiks atvēlēti tirdzniecības telpām, savukārt 11.1 tūkstotis kvadrātmetru aizņems ar jaunākās paaudzes tehnoloģijām aprīkoti A klases biroji un darījumu telpas – biznesa centrs "Origo One".

Komentāri

Pievienot komentāru
Eksperti

Mazumtirdzniecība piedzīvo pārmaiņas, platības pieaug

Iveta Ardava, CBRE Baltics nomas projektu vadītāja, 08.07.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Covid-19 mazumtirdzniecībā izraisīja globālu patērētāju plūsmas pārrāvumu uz fiziskajām tirdzniecības vietām. Arī pircēju tēriņi kļuva piesardzīgāki un pirkumi atlikti uz vēlāku laiku.

Pārmaiņas, ar kurām saskārās mazumtirdzniecība vēl pirms Covid-19, bija ļoti izaicinošas, galvenokārt pieaugošās tiešsaistes tirdzniecības popularitātes dēļ. Viedokļi par fizisko veikalu un tirdzniecības centru lomu nākotnē bieži mēdz būt pesimistiski. Vispopulārākie ir virsraksti par tirdzniecības centru apokalipsi un norietu. Tehnoloģiju attīstības un Covid-19 dēļ līdzīgi norieta scenāriji tiek paredzēti ne tikai tirdzniecības, bet arī biroju telpām - mēs strādāsim mājās, bet preces un pakalpojumus iegādāsimies internetā. Nenoliedzot acīmredzamās iepirkšanās paradumu un telpu lietošanas pārmaiņas, kas aizsākās jau labu laiku atpakaļ, ir būtiski esošās norises analizēt ar lielāku laika distanci, ņemot vērā nozares datus un tirgu ietekmējošo dalībnieku plāniem.

Komentāri

Pievienot komentāru