Konferencē uzstāsies pasaules prestižākās reklāmas skolas Miami AD school Eiropas filiāles dibinātājs Niklas Frings-Rupp 

Šī būs jau ceturtā radošo industriju konference Subject: Creativity, kura 16. februārī koncertzālē Lielais dzintars pulcēs radošos prātus no visas Latvijas. Arī šogad konferences galvenā tēma būs radošums, tā veicināšana un attīstīšana gan organizāciju, gan personību attīstībā.

, 02.2.2018

Šogad konferences īpašais viesis būs Niklas Frings-Rupp, kurš ir pasaules prestižākās reklāmas skolas Miami AD school Eiropas filiāles dibinātājs un viena no lielākajām autoritātēm relāmistu vidū visā Eiropā. Pirms skolas dibināšanas strādājis ar neskaitāmiem pasaules līmeņa zīmoliem, tostarp, BMW, Mini Cooper, Apple, Der Spiegel, Unicef un daudziem citiem. Jau otrajā pastāvēšanas gadā Miami AD School studenti saņēma pasaules līmeņa apbalvojumus reklāmā, tostarp, 8 Cannes Lions International Festival of Creativity.

Šajā skolā pie Niklasa mācījies arī viens no vadošajiem radošajiem prātiem Latvijā, Apple Latvija un žurnāla Ir radošais direktors – Voldemārs Dūdums: “...Man personīgi Niklas joprojām ir lielākā autoritāte reklāmā, jo viens ir būt lielam māksliniekam, bet pavisam kas cits ir mācēt lielos māksliniekus nolikt uz strīpas kā vācu zaldātiņus, sapurināt un radīt nepārvaramu vēlēšanos iet un darīt lielas lietas. Ar smaidu. Ar keep on rocking parakstu.”

Lektoru vidū dzirdēsiet arī Gustavu Terzenu (TV raidījumu vadītājs, mūziķis, ceļotājs), Daini Grūbi (aktieris), Baibu Sipenieci-Gavari (TV un raidījumu vadītāja), Tomu Kokinu (arhitekts), Andreju Mediņu (priesteris), Miķeli Baštiku (grafikas dizainers), Ievu Kalvi (ekonomikas zinātņu doktore), Uvi Helmani (titulēts basketbolists, treneris), Mariku Latsoni (grafikas dizainere, ceļotāja), Uģi Balmaku (Iphone photography school līdzīpašnieks), Imanta Ziedoņa fonda Viegli komandu un citus.

Reģistrācija konferencei noris mājaslapā: www.subjectcreativity.lv