Konkurenti apvieno spēkus 

Silmachy Remedies īpašniece Marta Šulce un Captain’s beard radītājs Miķelis Visockis nolēma darīt latviešiem netipisko un strādāt kopīgi, lai sasniegtu vairāk

Anda Asere, 24.7.2019
1/2

Foto: Ritvars Skuja,Dienas Bizness

Marta 2015. gadā sāka nodarboties ar vīriešu kosmētikas ražošanu un visu darīja viena pati – no idejas radīšanas līdz pašu produktu izgatavošanai, mārketingam un lietvedībai. Arī Miķelis ražoja un tirgoja bārdas un ūsu kopšanas produktus, kas līdz ar specializēto vīriešu frizētavu uzplaukumu tolaik bija visai populārs nišas produkts. Tirdziņos viņu ceļi krustojās, un viņi nolēma apvienot spēkus. «Miķelis piezvanīja un uzaicināja uz kafiju, un uzreiz bija sajūta, ka viņš būs īstais cilvēks, ar ko viegli sadarboties. Jau iepriekš bija piedāvājumi strādāt kopā, bet ne ar vienu citu nebija sajūtas, ka tas varētu izdoties. Šoreiz likās, ka mums ir līdzīgs redzējums un vīzija, kādu vēlamies šo zīmolu izveidot. Bieži tā nenotiek, ka konkurenti kļūst par kolēģiem. Patiesībā Miķelim vienam pašam bija grūti tikt galā – tāpat kā man. Forši ir sanācis tas, ka es vairāk esmu atbildīga par idejām un produktu ražošanu, savukārt Miķelim labi padodas viss, kas saistīts ar mārketingu, produktu realizēšanu, sadarbību, kontaktu meklēšanu,» stāsta Marta. Miķelis piebilst, ka viņam sākumā šķitis, ka abi uzņēmumi ir konkurenti, bet, padomājot vēlreiz, viņš sapratis, ka tā nav un sadarbība paver plašākas iespējas. «Mēs laikam esam netipiski latvieši,» tā viņš.

Vaicāti, kā izlēmuši, kurš zīmols paliks, Marta teic, ka Miķeļa produkti nekur nav pazuduši. Viņam joprojām ir Captain’s beard līnija ar produktiem bārdai un ūsām, kā arī Miķeļa ūsu vasks un Miķeļa smērīte. «Tajā brīdī mans zīmols bija nedaudz zināmāks, līdz ar to palikām pie šī varianta. Tāpat tas bija juridiski izdevīgāk, jo Miķelim arī ir savs mikrouzņēmums, kas nodarbojas ar citām lietām,» viņa teic. Pagaidām Martas un Miķeļa uzņēmumus vieno sadarbības līgums, bet, kad apgrozījums pāraugs mikrouzņēmuma apjomu un notiks pāreja uz klasisko SIA, tiek plānots veidot jaunu kopīgu uzņēmumu.

Visu rakstu lasiet 24. jūlija laikrakstā Dienas Bizness, vai meklējot tirdzniecības vietās.

Abonē (zvani 67063333) vai lasi laikrakstu Dienas Bizness elektroniski!

Tevi varētu interesēt

Šonedēļ rubrikā «Kā top?» portāls Db.lv piedāvā ielūkoties, kā top kosmētikas uzņēmuma...

No šā gada sākuma Latvijas tirgū pieejama skaistumkopšanas kaste Bette Box....

Austrāļu traģiskā līderība saslimstībā ar melanomu tiek skaidrota ar dabas apstākļiem, bet...

Jau vairākus gadus kosmētikas industrijā strauji attīstās dabiskās kosmētikas segments, un šobrīd...

Dzintarā atzīst, ka šobrīd tam nav nepieciešams izskatīt iespēju ievest darbaspēku no ārzemēm.

Nepalaid garām

LR Ģenerālprokuratūra, izmeklējot lietu par it kā 50 miljonu eiro naudas atmazgāšanas...

Eiropas Savienības prioritātes ir mainījušās. Tuvākajā laikā var sākt mainīties Eiropas ekonomiskie...

"Dienas Bizness" sadarbībā ar "Lursoft" ik gadu izdod zīmola izdevumu "TOP 500",...

No šīs sadaļas

Šajā piektdienā biznesa portāls Db.lv saviem lasītājiem piedāvā iespēju ielūkoties Lietuvas...

Sekojot līdzi plastmasas patēriņa tendencēm, kurām šobrīd tiek pievērsta liela vērība, pašmāju...

SIA Sport revolution ražotajam inovatīvajam un patentētajam produktam florbolā konkurences tikpat...

Latvijas Finieris vēlas būt kopā ar globālajiem bioekonomikas līderiem, pirmie soļi šajā...

Pārtikas un veterinārais dienests (PVD) atkārtoti konstatējis salmonellas piesārņojumu Ukrainas...

Pārtikas produktu ražotājs «Ilgezeem» («Iļģuciema kvass», «Veselība» «Iļģuciema alus»)...

Latvijas Republikas ārlietu ministra Edgara Rinkēviča (JV) oficiālās vizītes laikā Vjetnamā notika...

Eiropas Savienības (ES) atbalsts dalībai starptautiskās izstādēs būtu jāpiešķir arī lielajiem...

Maizes ražotāja SIA «Lāči» apgrozījums 2018.gadā pieaudzis par 2,1% jeb 173,89 tūkstošiem...

Lauksaimniecības nozares ietekmīgākās nevalstiskās organizācijas (NVO) finansējuma saņemšanā...