Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latviešu dizainere Laura Kazberaviča radījusi dizaina trauku PlayPlate, no kura našķoties un kurā spēlēties, teikts paziņojumā medijiem.

Dizaina trauks PlayPlate pilda vairākas funkcijas – tas ir gan šķīvis, gan radošs spēles laukums, un var pārvērsties pat par ečturi. Tāpat PlayPlate var kalpot arī kā nelielu lietu organizators, piemēram, pērlītēm, monētām, atslēgām.

PlayPlate ir veidots no apstrādāta bērza saplākšņa, lai izceltu koka īpašības un struktūru. Šobrīd PlayPlate tiek ražots ierobežotā skaitā, un to var iegādāties dažos veikalos Rīgā un Liepājā. Dizainere cer arī atrast risinājumu, kā traukus pilnībā varētu izgatavot ar rokām, tādējādi nodrošinot darbu cilvēkiem, nevis mašīnām.

Šo un citus dizaina jaunumus varēs aplūkot šajā nedēļas nogalē Ķīpsalā, kur notiks Rīgas starptautiskā dizaina izstāde Design Isle 2015.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Studio Vulgaris dizaineri iepriekš vairāk strādājuši ar biznesa klientiem un šī mēneša tirdzniecības pieredze t/p Alfa ir pirmā reize piekļūrt tik tuvu pircējiem

Studio Vulgaris (SIA Produktu attīstītājs) t/p Alfa šomēnes iepazīstina ar savu jaunāko produktu – jaunrades spēli Spatti un dizaina trauku PlayPlate, kas nesen konkursā Gada balva dizainā 2015 ieguva Simpātiju balvu.

Dizaineri, ne tirgotāji

Pārsvarā uzņēmums nodarbojas ar industriālo un grafisko dizainu, izstrādā rūpniecisko dizainu kā pasūtījuma darbus. Pirms kāda laika uzņēmums izstrādāja un izgatavoja izstāžu stendu SIA Ērenpreiss, kas bija saliekams un modulārs. Šis projekts iesāka jaunu produktu sēriju, kurā pirmais produkts ir spēle Spatti. Ar šo produktu uzņēmums strādā aptuveni četrus mēnešus. Ar pārdošanas rezultātiem t/p Alfa Studio Vulgaris dizainers Kaspars Endols ir apmierināts. «Mums nebija ilūziju un lielu cerību, ka cilvēki stāvēs rindā pēc jauna, nezināma produkta. Biju nolēmis, ka tad, ja pārdosim desmit komplektus, jau būs labi. Tas arī ir izdevies. Viss notiek soli pa solim. Produkts vēl ir pavisam jauns un svaigs, varētu pat teikt – anonīms, jo reti kurš par to kaut ko zina. Vēl daudz ko varam uzlabot – ne pašā produktā, bet pasniegšanas veidā, pārdošanā. Lai gan mums ir priekšstats par pārdošanu un mārketingu, mēs visi esam dizaineri,» viņš saka.

Komentāri

Pievienot komentāru