Jaunākais izdevums

Latvijā dibinātais kafijas ražotājs "Rocket Bean Roastery" uzvarējis prestižās izstādes "World of Coffee 2022" rīkotajā konkursā nominācijā "Best New Product" Open Class, ar savu jaunāko produktu "Cold brew Coffee Kombucha" (Auksti brūvētas kafijas kombuča), kas radīta sadarbībā ar pašmāju kombučas dzērienu ražotāju "Rudy’s Kombucha".

Šajā konkursā ik gadu piedalās simtiem ražotāju no visas pasaules.

"Lepojamies ar šo starptautisko atzinību, kas ļauj Latvijas vārdu nest pasaulē. Mums kā kafijas ražotājam šis ir milzīgs sasniegums uzvarēt konkursā starp tik daudziem kafijas industrijas profesionāļiem. Šī gada laikā jau otro reizi esam uzvarējuši starptautiska līmeņa konkursā, kas tikai apliecina, ka Latvijas ražotāji ir līdzvērtīgi spēlētāji starptautiskajā biznesa vidē. Bet šī uzvara nebūtu iespējama bez tik pieredzējuša un inovatīva mūsu partnera un drauga kā "Rudy’s Kombucha", ar ko kopā arī tapis šis produkts," uzsver Ancis Romanovskis, "Rocket Bean Roastery" vadītājs.

"Cold brew Coffee Kombucha" ir radīta no auksti brūvētas specialty kafijas, ražošanā ir izmantojot inovatīvo Hard Tank tehnoloģija, ko 2020.gadā Speciality Coffee Asociācija atzina par Labāko Inovāciju globālajā kafijas industrijā. Tradicionāli kombučas dzērieni tiek ražoti no fermentētās tējas sēnes. Savukārt "Rocket Bean Roastery" un "Rudy’s Kombucha" piedāvā kombuču, dabīgi raudzētu no auksti brūvētas kafijas, kas nesatur cukuru.

Fermentācijas process norit uz kafijas dabīgo cukuru bāzes. Tādējādi šī kombučas versija ir unikāla ar to, ka tā nesatur alkoholu, cukuru, kā arī ir 100% dabīga un 100% keto. "

Komentāri

Pievienot komentāru
Pārtika

Pasaulē pieprasītākajā izstādē Gulfood 2022 piedalās 14 Latvijas ražotāji

Db.lv, 14.02.2022

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Dubaijas Pasaules tirdzniecības centrā (AAE) 13.februārī durvis vērusi pasaulē pieprasītākā izstāde Gulfood 2022, kur Agroresursu un Ekonomikas institūta organizētais un Zemkopības ministrijas līdzfinansētais Latvija nacionālais kopstends piedalās jau 9 gadu pēc kārtas.

174m2 lielais Latvijas stends atrodas starp lielvalstu kopstendiem- Meksikas, Brazīlijas, Spānijas, Argentīnas, Francijas, Lielbritānijas, Itālijas, ASV, Vācijas, Indijas, Portugāles, u.c.

Šogad, spītējot COVID19 ierobežojumiem, Latvijas kopstendā strādā 14 pārtikas uzņēmumi: SIA Markol, SIA Felici, SIA King Coffe Service, SIA Cannelle Bakery, SIA GPU Nākotne, SIA Pernes L, SIA Premium Chocolate, AS Tukuma piens, AS Smiltenes piens, AS Jaunpils pienotava, AS Dobeles dzirnavnieks, AS Balticovo, SIA Rāmkalni Nordeco, SIA Serenes piens.

Pusei uzņēmumu dalību kopstendā līdzfinansē lauksaimniecības nacionālā atbalsta programma “Atbalsts tirgus veicināšanai”, otrai pusei- Eiropas Savienības programmas “Eiropas Savienībā ražotu pārtikas produktu veicināšana trešajās valstīs” MEG Promo projekts kooperatīvās sabiedrības "Latvijas Piensaimnieku Centrālā Savienība" vadībā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pārtika

15 Latvijas uzņēmumi startē pārtikas izstādē Gulfood 2023 Dubaijā

Db.lv, 20.02.2023

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Dubaijas Pasaules tirdzniecības centrā (AAE) 20.februārī 28. reizi veras durvis pasaulē nozīmīgākajai starptautiskai pārtikas izstādei Gulfood 2023, kurā Latvijas nacionālajā kopstendā piedalās 15 pārtikas uzņēmumi.

Latviju izstādē pārstāv SIA Markol (“Zaķumuižas minerālūdens”), SIA Felici, SIA Kārumu fabrika, SIA Cannelle Bakery, SIA GPU Nākotne, SIA Pernes L, SIA Stelpes minerālūdens, AS Tukuma piens, AS Dobeles dzirnavnieks, AS Balticovo, SIA Rāmkalni Nordeco, SIA Orkla Latvija, SIA Skrīveru saldumi, SIA Lat Eko Food (“Rūdolfs”), SIA Smartfoody (“Beginnings”).

174 m2 plašais Latvijas nacionālais kopstends atrodas Sheikh Saeed hallē starp Argentīnas, Japānas, Dienvidāfrikas un Ukrainas nacionālajiem kopstendiem.

Izstādes 24 hallēs piedalās vairāk nekā 5000 dalībnieki no 125 valstīm. Paralēli izstādei notiek starptautiskā konference “Gulfood Inspire”, ekspertu darba grupas un diskusiju vakari.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Vendon izstrādājis telemetrijas risinājumus arī tradicionālajiem kafijas aparātiem

Db.lv, 09.10.2023

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Draugiem Group partneruzņēmums Vendon ir izstrādājis jaunu attālinātas uzraudzības risinājumu, kas ļauj izmantot telemetrijas priekšrocības arī tiem, kas ikdienā darbojas ar tradicionālajiem kafijas aparātiem.

Jaunais risinājums atvieglos darbu kafijas grauzdētājiem, aparātu ražotājiem, kafejnīcu ķēžu īpašniekiem un aparātu apkalpes uzņēmumiem visā pasaulē.

Tradicionālos kafijas aparātus visbiežāk izmanto profesionāli baristas dažādās kafijas dzērienu iegādes vietās. Līdz šim telemetrijas risinājumu izmantošana darbā ar šiem kafijas aparātiem bijusi ierobežota, taču pateicoties Vendon jaunajam risinājumam, operatori tagad var piekļūt reāllaika datiem. Piekļuve precīziem datiem un kritisko parametru mērīšana tieši ietekmē saražotās kafijas dzērienu kvalitāti, palīdzot operatoriem veikt datos balstītus lēmumus un nodrošināt, ka katra tasīte atbilst vēlamajiem standartiem. Turklāt, ja rodas tehniskas novirzes, jaunais Vendon risinājums ļauj attālināti regulēt iekārtas iestatījumus optimālai dzērienu pagatavošanai.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazais bizness

Rudy´s Kombucha pārspēj amerikāņus

Monta Šķupele, 01.11.2023

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kombučas ražotājs "Rudy"s Kombucha" ieguvis pirmo vietu starptautiskā kombučas konkursā "World Kombucha Awards 2023", kā arī plāno iekarot Āzijas tirgu.

Tējas sēnes dzērienu, kas pazīstams arī kā kombuča, gatavo jau izsenis visā pasaulē.

"Rudy"s Kombucha" ir ģimenes uzņēmums, kuru dibināja Darja un Egors Grabari, kā arī ģimenes mīlulis, suns - Rudys, kam par godu ir arī nosaukts uzņēmums. Uzņēmums darbība aizsākās 2019. gadā no tējas sēnes trīs litru burkā Ādažos uz palodzes, bet ar laiku Darja ar Egoru saprata, ka vēlas radīt unikālas garšas un piedāvāt kombučas cienītājiem garšas, kuras tirgū nemaz nav pieejamas. Tajā pašā laikā uzņēmums līdz pat šai dienai ir saglabājis savas pamatvērtības, izmantojot dabīgas izcelsmes produktus bez krāsvielām un citām pārtikas piedevām. Darjas pieredze mārketingā un sociālajā komunikācijā un Egora alus brūvēšanas zināšanas, ļāva uzņēmumam attīstīties diezgan ātri, kā arī atrast atbilstošu mērķauditoriju un produkta nišu.

Komentāri

Pievienot komentāru