Pasaulē

Londonas Harrods pārdots par vairāk nekā diviem miljardiem

Lelde Petrāne, 10.05.2010

Jaunākais izdevums

Mohameds al-Fajeds ( Mohamed al-Fayed) piekritis pārdot Londonas luksusa veikalu Harrods. Pircējs ir Qatar Holding, vēsta nytimes.com.

77 gadus vecais M. al-Fajeds, kurš vēl nesen solīja nepārdot veikalu, iešot pensijā un kļūšot par Harrods goda priekšsēdētāju.

Qatar Holding, valsts ieguldījumu fonds, kuru vada valsts premjerministrs, samaksājis vairāk nekā divus miljardus ASV dolāru par Harrods, kas ietver arī nekustamā īpašuma un helikopteru biznesus.

Fonds investējis arī dažos debesskrāpjos Londonas finanšu rajonā, Lielbritānijas bankā Barclays, lielveikalu ķēdē J Sainsbury un citviet.

M. al-Fajeds Harrods veikalu iegādājās 1985.gadā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sākot ar 4. maiju, Londonā, luksusa lielveikalā Harrods pieejamas arī Latvijā radītā zīmola Aristocrat Kids kolekcijas.

Līdz ar šīs sadarbības atklāšanu tika radīta īpaša kapsulas kolekcija, kas pieejama ekskluzīvi Harrods klientiem.

Bērnu luksusa zīmola Aristocrat Kids kolekcijas tiek radītas meitenēm vecumā no 9 mēnešiem līdz 12 gadiem. Īpaši Harrods veikalam radītā kapsulas kolekcija nonākusi bērnu nodaļas pop-up stendā.

Katru darinājumu izstrādā viens drēbnieks Aristocrat Kids ateljē, Rīgā.

Zīmola radītāja Dace Zvirbule biznesa portālam db.lv iepriekš stāstīja, ka komunikācija ar Harrods norisinājusies jau ilgāku laiku. Tā iesākusies ar viņas iepriekšējo zīmolu, taču tobrīd nav īstenojusies. Tagad sakritušas abu pušu mērķauditorijas un iespējas. Turklāt kāds no Harrods vadības personīgi iegādājies un novērtējis Aristocrat Kids apģērbu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Papildināts - Latvijas bērnu apģērbu zīmols Aristocrat Kids nonāk Londonas universālveikalā Harrods

Lelde Petrāne, 06.03.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Maijā sāksies Latvijas bērnu apģērbu zīmola Aristocrat Kids sadarbība ar slaveno Londonas universālveikalu Harrods, biznesa portālam db.lv pastāstīja zīmola radītāja Dace Zvirbule.

Sarunas par sadarbību sākušās pirms aptuveni pusgada, bet oktobra tikšanās laikā tapusi ideja par speciāli Harrods izstrādātu kolekciju. Trīs mēnešus Latvijas meiteņu apģērba zīmolam universālveikalā būs piešķirts pop-up stends, lai ar to iepazīstinātu apmeklētājus.

Harrods jau veicis arī zīmola nākamās kolekcijas pasūtījumu.

Aristocrat Kids apģērbi tiek ražoti Latvijā - zīmolam ir sava darbnīca, un katru vienību darina viens darbinieks, kurš pēc tam to paraksta. Zīmola piedāvājumā ietilpst meiteņu apģērbi no 0 līdz 12 gadiem.

Komunikācija ar Harrods D. Zvirbulei risinājusies jau ilgāku laiku. Tā iesākusies ar viņas iepriekšējo zīmolu, taču tobrīd nav īstenojusies. Tagad sakritušas abu pušu mērķauditorijas un iespējas. Turklāt kāds no Harrods vadības personīgi iegādājies un novērtējis Aristocrat Kids apģērbu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Latvijas zīmola Pompidoo fotosomas īstajā brīdī nonāk Harrods plauktos

Anda Asere, 09.11.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas fotosomu zīmola Pompidoo produkcija nonākusi pazīstamā Londonas universālveikala Harrods plauktos; tas palīdz veicināt zīmola atpazīstamību gan Lielbritānijā, gan ārpus tās

«Harrods ir globāli pazīstams universālveikals un mums tas, protams, ir ārkārtīgs sasniegums! Plauktos Pompidoo produkcija parādījās septembra beigās un lielas cerības, protams, saistās ar Ziemassvētku dāvanu pirkšanas periodu, jo veikalu apmeklē tūkstošiem klientu no visas pasaules, pirmām kārtām no Tuvajiem Austrumiem, Ķīnas, Krievijas, Vācijas un Francijas. Tas nozīmē, ka Harrods palīdz ne tikai pārdot Pompidoo fotosomas, bet arī aktīvi veicināt zīmola atpazīstamību arī ārpus Lielbritānijas,» saka Irina Kuzmina, Pompidoo vadītāja.

Strādājot pie Pompidoo zīmola ieviešanas stratēģijas Lielbritānijas tirgū, uzņēmums secināja, ka Harrods un Selfridges varētu būt ideāli kandidāti uzņēmuma mērķauditorijas sasniegšanā. «Mēs diezgan ilgi strādājām, meklējot piemērotu partneri Lielbritānijā, jo tas mums ir milzīgs un interesants tirgus,» saka I. Kuzmina. Viņa norāda, ka distributora meklēšana ir tikpat svarīga, kā dzīves partnera izvēle, jo, lai pilnvērtīgi sadarbotos un augtu kopā, mērķiem un vērtībām jābūt vienādiem vai līdzīgiem. Uzņēmumam esot paveicies, jo izdevies atrast kompāniju ar ilgu pieredzi foto industrijā. «Pateicoties distributora aktīvām darbībām un kontaktiem, uzzinājām, ka stilīgas fotosomas no dabīgas ādas ir tieši tas, ko viņi jau kādu laiku meklēja,» atklāj I. Kuzmina.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Latvijas zīmola Aristocrat Kids kolekcija nonākusi pasaulē lielākajā luksusa preču lielveikalā

Lelde Petrāne, 25.08.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šā gada 20.septembrī Aristocrat Kids prezentēs īpaši izlasītus kolekciju modeļus kopā ar Rudens/Ziemas 2017 kolekciju Karaliskie Dārgumi pasaulē lielākajā luksusa preču tirdzniecības centrā ISETAN Shinjuku - Tokijā, Japānā. Zīmolam atvēlēta īpaša Pop-up stenda vieta veikala bērnu nodaļā no 20.septembra līdz 3.oktobrim.

Šī kolekcija īpaši atlasīta un radīta, ņemot vērā ISETAN Shinjuku klientu gaumi.

Harrods sāk tirgot Latvijas zīmola Aristocrat Kids apģērbus

Rudens/Ziemas 2017/18 kolekcijā Karaliskie Dārgumi Aristocrat Kids apvieno zīdu, mohēru, angoru un zelta mežģīņu izšuvumus. Kolekcijā iekļauti trīs ar roku gleznoti raksti - košas ziedu buķetes, karaliskie Versaļas un purpursārtie Vīnes putni. Karaliskie Dārgumi ir stāsts par to, ka katram bērnam ir kāds talants, kuru jāpamana, jāizceļ un jāsvin.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai gan iemanījušies iztikt bez «ļa-ļa-ļa», vadītāji kļūdās, nemitīgi dzēšot ugunsgrēkus un aizmirstot par stratēģiskām lietām. Nepelnīti novārtā palikusi arī darba neformālā puse.

Gada laikā darbinieku skaits augļu un dārzeņu pārstrādātājam Spilva sarucis par aptuveni 50, izmaksas samazinātas par 600 tūkstošiem latu un krīze nav atstājusi bez izmaiņām arī tās vadītājas, Lolitas Bemhenas dienas rutīnu. Konstruktīvākas sapulces, garākas stundas darbā, tikšanos un pusdienu efektivizēšana – tās ir tikai dažas no pārmaiņām, kuras piedzīvojis Spilvas vadītājas plānotājs, piektdien raksta Lietišķā Diena.

Būšot kā Harrods

Par spīti pirktspējas kritumam Rīgā plāno atklāt vēl vienu tirdzniecības centru; sola atvest jaunus veikalu zīmolus. Marmora grīdas, strūklakas un interjers ar jugendstila elementiem – topošā tirdzniecības centra Galleria Rīga īpašniekiem ambīciju netrūkst.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Īpašnieki: Rīgas centrā pašiem savs Harrods

Anna Novicka, 23.04.2010

Galleria Riga direktors Arnis Veisbārdis un Galleria Riga īpašnieku pārstāvis Pīters Junsens

Kristaps Kalns, Dienas Mediji

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Septembrī Rīgā, kvartālā starp Dzirnavu, Tērbatas un Blaumaņa ielu plānots atklāt jaunu tirdzniecības centru Galleria Riga, kura investēti ap 100 milj. eiro. Piektdien žurnālā Lietišķā Diena publicētajā intervijā Galleria Riga īpašnieku pārstāvis Pīters Junsens stāsta, ka iepirkšanās centra koncepts būs «unikāls priekš visas Eiropas» un salīdzina to ar Londonas Harrods.

Kā sola Galleria Riga īpašnieki, vismaz puse no centrā esošiem veikaliem pārstāvēs jaunus zīmolus, kas līdz šim Latvijā nav bijuši. «Apģērbos mums būs divi ļoti pazīstami lieliski koncepti, kas tiešām ietekmēs tirgu. Būs arī daži ļoti labi apavu veikali. Patlaban jau esam parakstījuši līgumus par 70% telpu,» saka P. Junsens.

Galleria Riga direktors Arnis Veisbārdis savukārt žurnālam stāsta, ka saskaņā ar nesen veikto pētījumu, patērētāju lojalitāte noteiktiem tirdzniecības centriem samazinās, kas paver iespējas jauniem spēlētājiem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Papildināta - Publicē, iespējams, Līgas Lembergas kontu izrakstus; lapu uzlauž

Dienas Bizness, 16.08.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Interneta vietnerokasgrāmatas.com publicējusi, iespējams, Ventspils mēra Aivara Lemberga meitas Līgas Lembergas Hansabankas kontu izdrukas no 01.01.2000. gada līdz 03.03.2006. gadam, taču drīz pēc tam lapas darbība tika pārtraukta.

«Šorīt serverim, uz kura atrodas mājas lapa www.rokasgramata.com, sākās datoruzbrukumi (tā sauktie DDOS) ar mērķi panākt, lai informācija, kas atrodama mājaslapā, nebūtu pieejama interneta lietotājiem Latvijā,» paziņojuši interneta vietnes pārstāvji.

«Mums ir zināmas IP adreses, no kurām šie uzbrukumi notikuši, un mums ir nopietnas aizdomas, ka šīm IP adresēm ir vistiešākais sakars ar personām, kas minētas līdz šim publiskotajos dokumentos, un viņu pietiekami ietekmīgo tētuku, kuram noziedzīga rīcība, spriežot pēc izvirzītajām apsūdzībām un tiem dokumentiem, kas tiks publiskoti nākamajās nedēļās, nav nekas neierasts,» teikts paziņojumā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Interneta vietne rokasgrāmatas.com publicējusi, iespējams, Ventspils mēra Aivara Lemberga konta izdruku, kurā norādīts, ka viņš 2004. un 2005. gadā pārskaitījis Avi Rossini Ltd, kas ir ekskluzīvs apģērbu veikals Londonā, 118 tūkst. Ls.

www.rokasgrāmatas.com arī norādīts, ka izdrukā minētais Avi Rossini vīriešu apģērbu veikals Londonas centrālajā daļā skatlogos izlicis Holivudas zvaigžņu Džonija Depa un Nikolasa Keidža, kā arī mazpazīstamāku arābu šeihu portretus, taču piemirsis kāda nelielas Kurzemes pilsētas mēra ģīmetni. Kā arī irnorādīts, ka portāla rīcībā esot vēl 465 citas izdrukas, kuras tās varēs skatīt un lasīt rīt.

Jāatgādina, ka iepriekš portāls bija publicējis A.Lemberga dēla Anrija Lemberga un meitas Līgas Lembergas kontu izdrukas.

Iespējamās L.Lembergas konta izdrukas lielākoties atainoja depozītnoguldījumu operācijas, kā arī parāda vairākas «šopinga» tūres - iepirkumus pazīstamāko zīmolu Londonas un Milānas veikalos - Harrods, Prada, Donna Karan un citos. Konta izdruka uzrāda arī vērā ņemamas darba algas apjomus - jau 2002. gadā, piemēram, alga par jūliju Līgai Lembergai bijusi 7500 latu, novembrī a/s VB holdings darba algā viņai izmaksājusi vairāk nekā 7500 latu. Uzmanību piesaista arī pārskaitījumi no privātpersonām ar norādi, «konta papildināšana», «iemaksa kontā» par dažiem simtiem latu, kā arī izmaksa privātpersonai vairāku tūkstošu latu apmērā ar norādi «saskaņā ar vienošanos». 2005. gadā Līga lemberga aizdevusi t/c Tobago Ventspilī 250 tūkstošus latu, SIA Ala - 50 tūkstošus latu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

FOTO: Latvijas bērnu modes zīmols šuj kleitas, kuru cenas sasniedz vairākus tūkstošus

Monta Glumane, 26.10.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«Gan Krievijā, gan Tuvajos Austrumos cilvēkiem patīk ekskluzīvas lietas, kas ir pieejamas un radītas tikai viņiem. Viņi augstu vērtē kvalitāti un īpašas detaļas, augstvērtīgus materiālus un par to ir gatavi maksāt vairāk,» stāsta bērnu apģērbu zīmola Aristocrat Kids radītāja Dace Zvirbule.

Tērpu radīšanai pamatā tiek izmantoti dabīgie materiāli, piemēram, kokvilna, daudz un dažādu veidu zīds, kašmirs, vilna un citi. Arī tad, ja apģērbā tiek izmantoti dekoratīvie materiāli kā, piemēram, mežģīnes vai fliteri, audums, kas būs tiešā saskarē ar miesu, vienmēr būs 100% dabīgs. Savukārt auduma apdrukas ir īpašas ar to, ka ir unikāli veidotas sadarbībā ar mākslinieci Kristiānu Kalniņu. Apdrukas sākotnēji tiek gleznotas ar roku un tad kombinētas digitālajā vidē. Zīmējumi pēc tam tiek drukāti uz dažādām audumu bāzēm, tādām kā kokvilnas satīns un dažādu veidu zīdiem. Apģērbu audumi tiek iepirkti no Eiropas – Francijas, Itālijas, Portugāles, Spānijas, izņemot zīdu, kas ir no Ķīnas.

Komentāri

Pievienot komentāru