Mazais bizness

Mana pieredze: Ausmeņa kebabs pierāda sevi arī Rīgā

Anda Asere, 26.11.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēc veiksmīga starta Rēzeknē Ausmeņa kebabs ir ieguvis savus cienītājus arī Rīgā un nākamā gada sākumā plāno atvērt vēl vienu kebabnīcu, kas vairāk fokusēsies uz piegādi.

Ausmeņa kebabs Rīgā ir kopš pagājušā gada pavasara. «Šajā laikā ir gājis diezgan labi, bet arī grūti, jo klientu un darba ir tiešām daudz,» saka Valters Murāns, SIA Ausmeņa īpašnieks. Rīgas un Rēzeknes kebabnīcu šī gada apgrozījums varētu būt 800 tūkstoši eiro. Pērn uzņēmuma apgrozījums sasniedza 543,6 tūkstošus eiro.

Lasi laikraksta Dienas Bizness šīs dienas numuru elektroniski!

Pirmo ēstuvi Ausmeņa kebabs Valters Rēzeknē atvēra 2013. gadā. Iepriekš viņš bija dizainers arhitektu birojā Rīgā, bet pēc dažiem gadiem galvaspilsētā saprata, ka vēlas atgriezties atpakaļ dzimtajā Rēzeknē. «Man pašam ļoti garšo kebabi un tāda veida ēdiens. Pats neesmu pavārs, bet ļoti gribēju radīt vietu, kur tos baudīt. Vienlaikus man bija svarīgi, lai Rēzeknes Ausmeņā varētu organizēt arī pasākumus. Joprojām tur rīkojam koncertus, bet Rīgā vairāk koncentrējamies uz ēdināšanu,» stāsta Valters. Viņam pašam kebabi garšo joprojām, un pats visbiežāk izvēlas porciju, kas izkārtota uz šķīvja, nevis ietīta lavašā vai maizītē. Uzņēmējam paraugs ir Berlīnes ēstuves Rüyam un Mustafa’s. «Tur ir daudz kebabnīcu, kas man patīk. Arī ar darbiniekiem šad tad aizbraucam uz Berlīni, lai paskatītos, kā tur strādā. Man šķiet, ka tur ir labi piemēri, no kā var mācīties profesionālajā ziņā,» teic Valters.

Tagad ir sanācis, ka viņš atkal diezgan bieži ir Rīgā. «Manas domas nav mainījušās – ar ģimeni vēlos dzīvot Rēzeknē. Ceru, ka drīzumā tas izdosies,» viņš uzsver. Šobrīd uzņēmējam jābūt Rīgā pēc iespējas biežāk, tāpēc galvaspilsētā viņš ir vairākas dienas nedēļā. Tomēr pēdējā laikā viņam izdodas Rīgā būt retāk nekā iepriekš, jo šī struktūrvienība ir nostabilizējusies un nevajag pašam katru dienu būt klāt.

Īsu brīdi Valteram bija kebabnīca arī Jēkabpilī. Viņš vēlējās atvērt kādu vietu ārpus Rēzeknes, tas bija pirmais mēģinājums attīstīties citā pilsētā. «Gribējās pierādīt sevi ārpus Rēzeknes, bet dažas lietas Jēkabpilī neizdevās. Tas varbūt ir labi, jo no kļūdām var mācīties. No Jēkabpils laika iemācījos saprast detaļu nozīmību. Tām ir nozīme ir visā, jo īpaši ēdināšanā,» viņš teic. Uzņēmējs atzīst, ka slēgt šo struktūrvienību nebija viegli, taču viņš apzinājās, ka ir svarīgi pēc iespējas labāk attīstīt Rēzeknes kebabnīcu.

Runājot par to, kā izlēmis attīstīties Rīgā, Valters teic, ka vēlējies pārbaudīt savus spēkus tādā vietā, kur ir vislielākā konkurence visā Latvijā – galvaspilsētā, pašā centrā.

Visu rakstu Pierāda sevi arī Rīgā lasiet pirmdienas, 26.novembra laikrakstā Dienas Bizness! Lasi laikrakstu Dienas Bizness elektroniski!

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēdējos trijos mēnešos ēdienu piegādes kompānijas «Wolt» lietotāji Rīgā pasūtījuši 16 tūkstošus burgeru, 12,5 tūkstošus kebabu, 7600 porcijas nūdeļu, 6700 salātus, 4000 suši un 1900 picas.

Pēdējos mēnešos cilvēki visbiežāk ēdienu pasūtījuši no «Wok to Walk», «Reigys Ausmeņa Kebabs», «RestBar MO», «B – Burgers», «Vairāk saules», «The Beginnings», «Vest», «Sushi Express», «Balts» un «Singh's».

«Cilvēki Rīgā vienmēr bijuši ļoti atbalstoši – kopš pirmā mēneša mēs augam par 10 līdz 20% katru nedēļu. Šobrīd esam aktīvi 39 nedēļas un piedāvājam ēdienu no 110 restorāniem un sadarbojamies ar 225 kurjeriem. Šī ir bijusi lieliska pieredze un mūsu komanda ir pateicīga Rīgas cilvēkiem,» saka Līsa Ristala (Liis Ristal), «Wolt» vadītāja Baltijā. Viņa norāda, ka no Baltijas valstīm Rīgā uzņēmumam veicas vislabāk un «Wolt» turpinās strādāt, lai palīdzētu cilvēkiem atklāt dažādus ēdienus.

Komentāri

Pievienot komentāru