Mana pieredze: Lētapģērbu ietekme ir šausminoša 

Latviešu Adriana Silenieka un Danas Pūkaines Nīderlandē veidotā e-komercijas modes platforma Asadra dod iespēju pircējiem atklāt vēl nezināmus zīmolus, produktus ar spēcīgu stāstu

Anda Asere, 2016. gada 30. novembris plkst. 9:42

Adrians Silenieks un Dana Pūkaine

Foto: no personīgā

Asadra ir e-komercijas platforma modes dizaineriem un zīmoliem. «Meklējam dizainerus, kam ir unikāls, kvalitatīvs produkts un stāsts, kā tas ticis veidots vai kas ir tā iedvesmas avots. Izceļot produkta izstrādes procesa stāstu, palīdzam pircējam saprast iegādātā produkta ietekmi uz planētu. Ja paskatāmies, ko nodara planētai lielo «lētapģērbu» zīmolu produkcija, tas ir šausminoši. Piemēram, ik dienu pasaulē tiek izliets aptuveni viens miljons ķīmisko krāsvielu, izmestas 1500 tonnas tekstila izstrādājumu, bet, lai tas viens džemperis par 15 eiro sadalītos, vajadzīgi pat 40 gadi. Tas ir novedis pie tā, ka modes industrija ir otrs lielākais dabas piesārņotājs pēc naftas industrijas. Asadra ir veidota, lai piedāvātu pircējiem alternatīvu un dotu iespēju iegādāties kvalitatīvus un modernus apģērbus, kas nenodara tādu ļaunumu mūsu planētai,» klāsta Adrians Silenieks, Asadra vadītājs.

Kompānija no dizaineriem neprasa maksu par to, ka to tērpi nopērkami platformā, un nauda tiek iekasēta tikai tad, ja kāds produkts tiek pārdots. Tāpat platformas apmeklētājiem tiek piedāvāta iespēja nopelnīt, iesakot dizaineru produktu sociālajos medijos. Ja kāds no šī cilvēka paziņu loka to nopērk, viņš iegūst 5% no summas un var to saņemt savā bankas kontā vai arī iztērēt platformā.

Visu rakstu Mudina novērsties no bezpersoniska apģērba lasiet 30. novembra laikrakstā Dienas Bizness.

 

Dalies ar šo rakstu!
Nepalaid garām

Restorānu nedēļas projekts lielu peļņu nenes, toties izvelk cilvēkus no mājām iepazīt...

Šodien Dienas Bizness rīkotajā preses konferencē par jaunāko izdevumu Miljonārs tika atklāti Latvijas...

No stacionāro fotoradaru sodiem valsts budžetā patlaban tiek iegūts mazāks finansējums nekā...

Vecie dēļi iegūst otro dzīvi SIA AW Latvia ražotajās mēbelēs un sienu...

Reizi mēnesī pie veikala «Preces no Vācijas» vērojama mūsdienām netipiska aina -...

«Mēs pārejam uz iknedēļas drukātā izdevuma formātu. Izmaiņas Dienas Biznesā ir vajadzīgas....

No šīs sadaļas
2016. gada 29. novembris plkst. 12:14

Restorāni un bāri Rīgā tiek atklāti un slēgti ar zināmu regularitāti. Taujāts,...

2016. gada 29. novembris plkst. 7:58

iPhone telefonu īpašniekiem iPhone Photography School piedāvā fotografēšanas apmācības;...

2016. gada 28. novembris plkst. 6:59

Cerībā lauzt latviešu sporta līdzjutēju iesīkstējušās tradīcijas, Marsels Vapne...

2016. gada 23. novembris plkst. 9:26

Apģērba galvenais uzdevums ir izcelt personību, tāpēc Linden Leaf orientējas uz apģērbiem,...

2016. gada 22. novembris plkst. 8:59

Lai gan daudzi pierakstus un atzīmes kalendārā veic telefonā, Puuka piedāvā papīra...

2016. gada 17. novembris plkst. 8:54

Claudia papīra lelles piedāvā dažādas papīra lelles un ļauj vecmāmiņām uzdāvināt mazbērniem...

2016. gada 15. novembris plkst. 8:18

SIA Alier ievelk jaunu elpu, pārceļot savu kafijas un vīna galeriju uz...

2016. gada 08. novembris plkst. 7:45

Smilšu kino (SIA Deserto) radītāja Zane Pumpure-Prāmniece pievērsusies jaunam projektam,...

2016. gada 07. novembris plkst. 10:02

Interešu izglītības iestādes Robo Hub veidotajās nodarbībās bērni mācās konstruēt,...

2016. gada 02. novembris plkst. 9:09

Rotu dizainere Rasma Pušpure turpina attīstīt savu zīmolu...