Pārtika

Mīlētākie produkti – rupjmaize, biezpiens un Sniega bumbas

Sandra Dieziņa, 17.09.2010

Jaunākais izdevums

Tevi varētu interesēt

Dalies ar šo rakstu

Šā gada vismīlētākie Zaļās karotītes pārtikas produkti – SIA Lāči ražotā Īstā rupjmaize, a/s Smiltenes piens ražotais Lauku biezpiens 9% un a/s Trikātas siers gatavotās Sniega bumbas.

Savukārt par draudzīgāko karotītes produktu tirgotāju atzīts SIA Stockmann, liecina Mārketinga padomes veiktā aptauja, kuras rezultāti paziņoti piektdien Zaļā Karotīte pastāvēšanas devītajā gadadienas pasākumā, ko apmeklēja arī preču zīmes Kvalitatīvs produkts. Latvija patrons Latvijas Valsts prezidents Valdis Zatlers.

«Patēriņa veicināšana un konkurētspējas stiprināšana ES iekšējā un ārējā tirgū ir lauksaimnieku superlatīvs kopš savienības dibināšanas. Man, praktiski diendienā strādājot ar šo problēmu, ir skaidrs, ka jāpalielina produktu veicināšanas programmu budžets un aktīvāk jāsekmē produkcijas noiets ar modernām ES mārketinga programmām. Tām jāpiesaista ES līdzekļus. Tad arī ārzemēs nonāktu vairāk Latvijas produktu ar pievienoto vērtību,» skaidro Mārketinga padomes vadītāja Ingūna Gulbe, piebilstot, ka pasniegtās balvas ir tiem pārtikas ražotājiem, kuru veikums ir izlauzies cauri Latvijas valsts neizpratnes un vienaldzības ledājam.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

Desmit ASV mīlētākie zīmoli

Gunta Kursiša, 12.07.2013

10. Cheerios. Šis ir pārtikas preču zīmols brokastu pārslām, un šā gada sākumā Cheerios sāka piedāvāt arī jaunus produktus, tostarp zemesriekstu sviestu. Cheerios nesen atzinību izpelnījās par savu reklāmu, kurā attēlota dažādu rasu pārstāvju ģimene. Lai arī sociālajos medijos daži klienti pauda neapmierinātību, kompānija General Mills, zīmola īpašniece, pavēstīja, ka reklāma atspoguļo to, kā mainās ASV sabiedrība.

Foto: AFP/LETA

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Divi ASV tehnoloģiju milži – Apple un Google – zaudējuši savas pozīcijas ASV desmit labāko zīmolu topā, liecina tirgus izpētes firmas YouGov BrandIndex apkopotie dati.

Abu kompāniju kritumu zīmolu izvērtējumā var uzskatīt par pārsteigumu, ņemot vērā, ka Apple produkti vēl aizvien ir labi novērtēti patērētāju apmierinātības kontekstā, savukārt Google Android pārliecinoši dominē operētājsistēmu segmentā, vēsta Business Insider.

Tikmēr kompānija Amazon topā atrodama pat divas reizes – saistībā ar uzņēmuma zīmolu kopumā, kā arī atsevišķi – ar e-grāmatas un planšetdatoru Kindle zīmolu.

YouGov BrandIndex novērtējis zīmolus, ik dienas aptaujājot aptuveni piecus tūkstošus cilvēku, kas pārstāv atšķirīgus ASV iedzīvotāju sociālos slāņus. Kopuma gadā tika veikti aptuveni 1,2 miljoni interviju.

Komentāri

Pievienot komentāru