Jaunākais izdevums

ASV atspirdzinošo dzērienu ražotājs «PepsiCo» pirmdien paziņoja, ka no amata atkāpjas vadītāja Indra Nūji, kura šajā amatā bija pavadījusi 12 gadus.

Viņu 3.oktobrī nomainīs kompānijas prezidents Ramons Lagarta, taču Nūji direktoru padomi vadīs līdz 2019.gada sākumam.

Nūji, kura kopumā «PepsiCo» nostrādājusi 24 gadus, pēdējos 12 gados vadītājas amatā pārraudzīja uzņēmuma stratēģiju, lai vairāk uzmanību koncentrētu nevis uz neveselīgiem produktiem, bet gan veselīgākiem piedāvājumiem.

Indijā dzimusī 62 gadus vecā Nūji pēdējos gados vairākkārt nonākusi dažādos pasaulē ietekmīgāko cilvēku sarakstos.

Viņas vadībā «PepsiCo» ienākumi palielinājušies no 35 miljardiem dolāru 2016.gadā līdz 63,5 miljardiem dolāru pērn.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

ASV atspirdzinošo dzērienu ražotājs «PepsiCo» trešdien paziņoja, ka pabeidzis darījumu, kurā par 3,2 miljardiem dolāru (2,8 miljardiem eiro) tas iegādājies Izraēlas gāzēto dzērienu pagatavošanas iekārtu ražošanas uzņēmumu «SodaStream».

«PepsiCo» par ieceri iegādāties «SodaStream» pavēstīja augustā.

«PepsiCo» vadītāja Indra Nūji norāda, ka «SodaStream» piedāvā patērētājiem iespēju pagatavot dzērienus, vienlaikus samazinot radīto atkritumu apjomu.

Nūji uzsver, ka šis fakts lieliski saskan ar «PepsiCo» filozofiju attiecībā uz vides ietekmes samazināšanu.

«PepsiCo» vēsta, ka saglabās «SodaStream» galveno pārvaldi Izraēlā 15 gadus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

ASV atspirdzinošo dzērienu ražotājs «PepsiCo» pirmdien paziņoja par plāniem iegādāties Izraēlas gāzēto dzērienu pagatavošanas iekārtu ražošanas uzņēmumu «SodaStream», par to samaksājot 3,2 miljardus dolāru (2,8 miljardus eiro).

«PepsiCo» vadītāja Indra Nūji norāda, ka «SodaStream» piedāvā patērētājiem iespēju pagatavot garšīgus dzērienus, vienlaikus samazinot radīto atkritumu apjomu.

Nūji uzsver, ka šis fakts lieliski saskan ar «PepsiCo» filozofiju attiecībā uz vides ietekmes samazināšanu.

Lai arī abu uzņēmumu direktoru padomes šo darījumu jau apstiprinājušas, to vēl nepieciešams paveikt «SodaStream» akcionāriem un regulatoriem.

«PepsiCo» paredz, ka šis darījums tiks pabeigts līdz 2019.gada janvārim.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Dzērienu ražotājs Baltijā SIA «Cido Grupa» aizvadīto gadu noslēdza gadu ar 66,4 miljonu eiro apgrozījumu, savukārt neto peļņa sasniedza 5 miljonus eiro. 2018. gadā «Cido Grupa» attīstībā investēja 0,5 miljonus eiro.

«Aizvadītajā gadā spējām panākt izaugsmi un sasniedzām līdz šim labākos finanšu rezultātus, neraugoties uz sīvo konkurenci un īpaši alus kategoriju ietekmējošiem valdības lēmumiem. Tam pamatā bija veiksmīgi izvēlēta portfeļa diversifikācijas stratēģija, patērētāju mīlētāko zīmolu produktu attīstīšana, kā arī mērķtiecīgs komandas darbs. Lielākie investīciju projekti bija saistīti ar ražošanas efektivitātes celšanu un ražotnes pielāgošanu visaugstākajām kvalitātes un drošības prasībām «PepsiCo» produktu licencētai ražošanai,» saka SIA «CIDO Grupa» valdes priekšsēdētājs Marijus Valdas Kirstukas, uzsverot, ka «patlaban «PepsiCo» dzērienu klāsts visam Baltijas tirgum tiek ražots tieši Latvijā.»

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Alus tirgus krituma un patērētāju paradumu maiņas dēļ SIA "Cido Grupa" pieņēmusi lēmumu Latvijā visus resursus novirzīt craft un ekskluzīvu augstākās kvalitātes alus šķirņu ražošanai, informē uzņēmumā.

Pastāvīga akcīzes nodokļa pieauguma, reklāmas un pārdošanas ierobežojumu, kā arī valsts demogrāfiskās situācijas dēļ, pēdējo 10 gadu laikā Latvijas alus tirgus ir sarucis par aptuveni 25%. Tāpēc uzņēmums nonācis pie lēmuma patlaban Latvijā ražot un īpaši attīstīt tā portfelī ietilpstošās craft un ekskluzīvās augstākās kvalitātes alus šķirnes, savukārt pārējās turpināt ražot pēc tradicionālām receptēm un pastāvīgi augstā kvalitātē uzņēmuma grupas citās ražotnēs Lietuvā, Somijā un Dānijā.

"Lēmums uz laiku apturēt ražošanu "Līvu alus darītavā" neietekmēs mūsu augstākās kvalitātes alus zīmolu piegādi tirgū. Mēs esam pārliecināti, ka mūsu pieredzējusī aldaru komanda nodrošinās augstākos ražošanas kvalitātes standartus un precīzu tradicionālo alus darīšanas recepšu ievērošanu. Vadošajām alusdarītavām šī ir ierasta prakse - stingrā uzraudzībā un pēc tradicionālām receptēm ražot produkciju savās alusdarītavās visā pasaulē," saka SIA "Cido Grupa" valdes priekšsēdētājs Marijus Valdas Kirstukas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Bauskas alus pārdošanas darījumu paredzēts noslēgt pāris mēnešu laikā

Žanete Hāka, 20.09.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Konkurences padome ir apstiprinājusi SIA «Bauskas alus» 100% kapitāldaļu pārdošanu «CIDO Grupai» bez īpašiem nosacījumiem, informē uzņēmumu pārstāvji. Darījumu paredzēts pilnībā noslēgt pāris mēnešu laikā.

Kā iepriekš minēts, «Bauskas alus» turpinās darbu kā neatkarīga alus darītava, ražojot, virzot un pārdodot produktus tirgū. Tajā pašā laikā tai būs iespēja izmantot «CIDO Grupas» tirdzniecības un izplatīšanas tīklu, kas ievērojami sekmēs produkta pieejamību patērētājiem un veicinās «Bauskas alus» attīstību.

Līdzšinējais «Bauskas alus» īpašnieks Vladimirs Barskovs turpinās darbu uzņēmumā līdz darījuma pilnīgai pabeigšanai, savukārt pēc tam konsultēs uzņēmumu pēc nepieciešamības, tādējādi nodrošinot pēctecību – tradicionālās receptūras ievērošanu un turpmāku produktu ražošanu.

SIA «CIDO Grupa» valdes priekšsēdētājs Marijus Valdas Kirstukas saka: «Konkurences padomes lēmums ir devis zaļo gaismu iespējai apvienoties ar Latvijā ļoti mīlēta alus zīmola saimi, un mēs esam apņēmības pilni sniegt ieguldījumu tā attīstībā. Lai darījums tiktu pilnībā pabeigts, patlaban norit juridisko jautājumu sakārtošana, taču «Bauskas alus» ikdienas ritms nav mainījies, ražošana turpinās un pats būtiskākais ir gatavoties nākamajai «alus sezonai».»

Komentāri

Pievienot komentāru
Investors

Akciju cenas Eiropā pieaug, valstīm mīkstinot Covid-19 ierobežojumus

LETA--AFP, 29.04.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Akciju cenas Eiropā otrdien pieauga, valstīm mīkstinot Covid-19 dēļ noteiktos ierobežojumus, bet Volstrītas akciju cenas saruka pēc datiem par patērētāju pārliecības samazināšanos.

Francija kļuva par kārtējo Eiropas valsti, kas sāka mīkstināt pašizolācijas pasākumus. Francijas veikali un tirgi varēs atsākt darbu ar 11.maiju, tomēr mācības skolās atsāksies pakāpeniski, bet maskas sabiedriskajā transportā būs obligātas, otrdien pavēstīja premjerministrs Eduārs Filips.

"Ir augoša optimisma sajūta, ka pašizolācijas ir palīdzējušas ierobežot Covid-19," sacīja "CMC Markets UK" tirgus analītiķis Deivids Madens.

ASV akciju cenas sākumā pieauga, bet tirdzniecības sesiju noslēdza ar kritumu pēc ziņas, ka ASV patērētāju pārliecība kritusies no 118,8 punktiem martā līdz 86,9 punktiem aprīlī.

Patērētāji gan pauda optimismu par situācijas uzlabošanos, un 40% uzskatīja, ka uzlabošanās notiks nākamajos sešos mēnešos.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pasaules biržu indeksu dinamikā piektdien bija dažādas tendences, turpinoties bažām par tirdzniecības karu, bet ASV biržu indeksi pieauga, pateicoties tehnoloģiju firmu akciju cenu kāpumam.

Frankfurtes un Parīzes biržu indeksi nedaudz kritās, savukārt britu mārciņas vērtības krišanās nodrošināja nelielu Londonas biržas indeksa pieaugumu.

«Apple» un «Amazon» bija starp kompānijām, kuru akciju cenas pirmdien pieauga. «Facebook» akcijas cena kāpa par 4,5% pēc ziņām, ka šis uzņēmums lūdzis lielās ASV bankas dalīties ar klientu datiem, lai «Facebook» varētu izstrādāt jaunus pakalpojumus sociālā tīkla īsziņu platformā «Messenger», potenciāli veicinot lietotāju aktivitāti.

ASV atspirdzinošo dzērienu ražotāja «PepsiCo» akcijas cena pieauga par 0,9% pēc paziņojuma, ka kompānijas vadītāja Indra Nūji atkāpjas no amata, kurā viņu 3.oktobrī nomainīs kompānijas prezidents Ramons Lagarta.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pasaules lielākais bezalkoholisko dzērienu ražotājs «Coca-Cola Co.» piektdien paziņoja, ka tas panācis vienošanos, lai iegādātos Lielbritānijas kafejnīcu tīklu «Costa Coffee».

Uzņēmums norāda, ka «Costa Coffee» no tā Lielbritānijas īpašniekiem «Whitbread» tiks iegādāts par 3,9 miljardiem sterliņu mārciņu (4,3 miljardiem eiro).

«Karstie dzērieni ir viens no retajiem atlikušajiem segmentiem, kurā «Coca-Cola» nav globāla zīmola. «Costa Coffee» sniedz mums piekļuvi šim tirgum ar spēcīgu kafejnīcu tīklu platformu,» vēsta «Coca-Cola».

Šāds lēmums pieņemts laikā, kad «Coca-Cola» un konkurents «PepsiCo» saskaras ar grūtībām palielināt atspirdzinošo dzērienu tirdzniecības apjomu, ņemot vērā satraukumu par aptaukošanos un mākslīgajiem saldinātājiem.

«Whitbread» iegādājās «Costa Coffee» 1995.gadā, un šobrīd uzņēmumam pieder aptuveni 2400 kafejnīcas Lielbritānijā un vēl apmēram 1400 visā pasaulē.

Komentāri

Pievienot komentāru