Jaunākais izdevums

Šo ceturtdien, 25. februārī, Latvijā trešo gadu notiks konference UX Riga 2016 - Baltijā lielākā konference, kas ir veltīta tīmekļa vietņu, internetveikalu, e-pakalpojumu un IT sistēmu lietojamībai (usability) un lietotāju pieredzes (user experience) veidošanai.

UX Riga 2016 trešo gadu uz Latviju aicinājusi starptautiskus runātājus un autorus, lai palīdzētu vairāk nekā 450 Latvijas un kaimiņu valstu dizaineriem, izstrādātājiem, e-komercijas speciālistiem un digitālo produktu dizaineriem apgūt jaunas metodes un zināšanas lietotāju uzvedības modelēšanā un gala lietotājiem ērtu digitālo produktu radīšanā.

Šī gada konferences fokuss ir - pakalpojumu dizains (service design), inovācijas, bet neizpaliks arī digitālo produktu izstrādes piemēru izpēte (case study).

Marks Stikdorns no Austrijas, grāmatas This is service design autors, savā runā un divu stundu praktiskā darbnīcā mudinās uztvert lietotāju pieredzi kā kopēju klienta attieksmes veidošanos par produktu vai pakalpojumu - arī ārpus digitālās un web vides.

Eriks Reiss - viens no Informācijas arhitektūras pamatlicējiem no Dānijas, praktiķis un vairāku grāmatu autors, pievērsīsies UX Stratēģijai un tās lomai uzņēmuma attīstībā, bet atsevišķā pilnas dienas darbnīcā IT sistēmu izstrādātājus izglītos par lietojamības pamatprincipiem (Usable Usability). Citā pilnas dienas darbnīcā izstrādātājiem un dizainariem būs iespēja apgūt praktiskas iemaņas un pieredzi responsīvā - mobilām ierīcēm pielāgota dizaina izstrādē (Responsive design).

Detalizēta programma atrodama UX Riga 2016 mājas lapā uxriga.lv.

Konferenci rīko biedrība UX Riga un CUBE Systems ar C.T.Co, Accenture un airBaltic atbalstu. Rīkotāju mērķis ir veicināt Latvijā plašāku izpratni par lietojamības pamatprincipiem, lai vairotu uz lietotāju ērtībām orientētu e-risinājumu veidošanu gan privātajā, gan publiskajā sektorā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

25. februārī Latvijā trešo gadu notiks konference UX Riga 2016 - Baltijā lielākā konference, kas ir veltīta tīmekļa vietņu, internetveikalu, e-pakalpojumu un IT sistēmu lietojamībai (usability) un lietotāju pieredzes (user experience) veidošanai.

Šā gada konferences fokuss ir pakalpojumu dizains (service design), inovācijas, bet neizpaliks arī digitālo produktu izstrādes piemēru izpēte (case study).

Marks Stikdorns (Mark Stickdorn) no Austrijas, grāmatas This is service design autors, savā runā un divu stundu praktiskā darbnīcā mudinās uztvert lietotāju pieredzi kā kopēju klienta attieksmes veidošanos par produktu vai pakalpojumu - arī ārpus digitālās un web vides.

Eriks Reiss (Eric Reiss) - viens no Informācijas arhitektūras pamatlicējiem no Dānijas, praktiķis un vairāku grāmatu autors, pievērsīsies UX Stratēģijai un tās lomai uzņēmuma attīstībā, bet atsevišķā pilnas dienas darbnīcā IT sistēmu izstrādātājus izglītos par lietojamības pamatprincipiem (Usable Usability). Citā pilnas dienas darbnīcā izstrādātājiem un dizainariem būs iespēja apgūt praktiskas iemaņas un pieredzi responsīvā - mobilām ierīcēm pielāgota dizaina izstrādē (Responsive design) Vitālija Frīdmana (Vitaly Friedman) vadībā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Digitālo pakalojumu dizaineri un veidotāji pulcēsies trīs dienu konferencē UX Riga 2017. Latviju pārstāvēs pašmāju sociālais pētnieks Agnis Stibe.

Pēc nedēļas, ceturtdien, 23. februārī Latvijā ceturto gadu pēc kārtas notiks konference, kas veltīta tīmekļa vietņu, internetveikalu, e-pakalpojumu un IT sistēmu lietojamībai (usability) un lietotāju pieredzes (user experience) veidošanai.

Vairāk nekā puse apmeklētāju gaidāmi no Igaunijas, Lietuvas, Dānijas, Somijas, arī Polijas, Krievijas, Maltas, Beļģijas, Slovākijas un Čehijas. Ne vien no jaunuzņēmumiem (kā TransferWise, Pipedrive, utml.), bet arī no lielajiem uzņēmumiem, kas nodrošina ikdienas pakalpojumus - bankām, IT izstrādātājiem un citiem.

Īpaši tiek gaidīta lektoru Andy Budd (UK), Alan Klement(US), Andy Moore (DE) un Agņa Stibes (US, MIT) dalība.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

UX Riga 2017 - februārī trīs dienas iedvesmos un izglītos par digitālo produktu dizainu

Dienas Bizness, 23.01.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šogad no 22.- 24. februārim Radisson Blu Hotel Latvija norisināsies konference UX Riga 2017.

Tās ietvaros vienkopus pulcēsies starptautiski runātāji, autori un radoši nozares cilvēki, lai trīs dienas dalītos ar iedvesmu un zināšanām par UX (User Experience), dizaina tendencēm un interneta lietotāju pieredzes veidošanu/ lietojamību.

UX Riga 2017 ietvaros notiks vienas dienas konference un vairākas pilnu dienu padziļinātas darbnīcas. Šā gada konferences fokuss - dizaina un produktu izstrādes stratēģija un inovācijas.

Galvenais uzsvars tiek likts uz 23. februāri, kad būs iespējams dzirdēt iedvesmojošas un izglītojošas runas no pasaules līmeņa lektoriem.

Konferences tēmu vidū- dizaina stratēģija, dizaina komandas kultūra, «Jobs to be done» modelis jaunu produktu izstrādei un efektīvai pozicionēšanai, e- komercijas triki, dizaina pamatprincipi, sociāli ietekmējošas- cilvēku uzvedību mainošas sistēmas un inovāciju tendences turmākajiem gadiem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazais bizness

Atgriežas Latvijā, lai palīdzētu insultu pārcietušajiem dzīvot labāk

Laura Mazbērziņa, 07.02.2019

SIA Vigobot uzņēmuma īpašnieki - pa kreisi Kristaps Krafte, pa labi Jānis Šlēziņš.

Foto: publicitātes

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tehnoloģiju kompānija SIA Vigobot, kas darbojas digitālās veselības jomā, vēlas mainīt insulta rehabilitāciju. Ļaujot cilvēkiem būt vairāk iesaistītiem savā ārstēšanā, labāk saprast savu veselības stāvokli un iegūt praktiskas zināšanas un emocionālu atbalstu ar aplikācijas palīdzību.

SIA Vigobot ar zīmolu Vigo piedāvās informāciju un praktiskas zināšanas par insultu pacientiem un viņu ģimenes locekļiem. Nākotnē šis pakalpojums būs kā bezmaksas aplikācija gan Android, gan iOS viedierīču lietotājiem. Lietotni vēl nevar lejupielādēt, bet šobrīd var pieteikties tās testēšanai, kura ir viena no svarīgākajām aplikācijas radīšanas sastāvdaļām, jo mērķis ir izveidot insultu pārcietušajiem draudzīgāko lietotni. Lai testētu aplikāciju, uzņēmuma īpašnieki šobrīd izmanto digitālo asistentu sociālajā tīklā Facebook.com, Messanger platformā. «Mēs vēlamies aplikāciju piedāvāt bezmaksas, lai Vigo aizsniegtu maksimāli daudz cilvēku. Kamēr Vigo ir izstrādes stadijā, mēs sadarbojamies ar neirologiem, klīniskajiem psihologiem, kā arī viens no uzņēmuma īpašniekiem ir neiroķirurgs, kurš ir daudz strādājis ar insulta pacientiem. Visi šie cilvēki dod aplikācijai zināšanas no medicīniskās puses. Noteikti plānojam sadarbību arī ar ģimenes ārstiem, tāpat kā ar rehabilitācijas centriem un slimnīcām, lai tie varētu saviem pacientiem piedāvāt Vigo. Taču domājam, ka tas nebūs ātrāk par 2019. gada rudeni,» pastāstīja Kristaps Krafte, uzņēmuma īpašnieks.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Bankas turpinās kļūt aizvien digitalizētākas, un klients varēs visus sev nepieciešamos pakalpojumus saņemt visneiedomājamākajos veidos, taču tajā pašā laikā nedrīkst aizmirst par klātbūtnes efektu, norāda kredītiestāžu pārstāvji.

Attīstoties tehnoloģijām bankās, palikuši tikai daži finanšu pakalpojumi, kas tiek sniegti klātienē, banku filiālēs, taču arī to skaits strauji sarūk. Patlaban dažādu ierīču skaits, kas savienotas ar internetu, pasaulē sasniedz 30 miljardus, taču analītiķi paredz, ka līdz 2025.gadam to skaits pārsniegs 75 miljardus. Līdz ar to tiek domāti aizvien jauni veidi, kā veikt maksājumus, un liela loma būs arī mākslīgajam intelektam. Jau tagad neparasts nešķiet maksājums, kas veikts, soļojot; maksājums, kas veikts, automašīnai izbraucot no stāvvietas; kredīts, kas tiek piedāvāts brīdī, kad tas visvairāk nepieciešams, pirms klients paspējis tam pieteikties.

Komentāri

Pievienot komentāru