Jaunākais izdevums

Investējot 900 tūkstošus eiro, «Omniva» uzsāk pakomātu tīkla paplašināšanu ar 45 jauniem pakomātiem, izvietojot tos 14 jaunās apdzīvotās vietās Latvijā.

Līdz ar šo paplašināšanos Latvijas «Omniva» tīklā tagad būs 207 pakomāti, kas izvietoti 93 apdzīvotās vietās Latvijā.

Jaunie «Omniva» pakomāti tiks uzstādīti gan pilsētās, kurās līdz šim tie jau bijuši pieejami – Rīgā, Jelgavā, Dobelē, Bauskā, Daugavpilī un citur, gan arī jaunās vietās kā Augšlīgatnē, Babītē, Engurē, Garkalnē, Jaunjelgavā, Jaunpilī, Lapmežciemā, Neretā, Pāvilostā, Skaistkalnē, Skrīveros, Straupē, Ugālē un Vecāķos.

Paplašinot pakomātu tīklu un izvēloties to atrašanās vietas, priekšroka tika dota iespējai «Omniva» pakomātus izvietot ārpusē pie veikaliem, lai sūtītāji vai saņēmēji tos viegli var izmantot savās ikdienas gaitās un tie būtu pieejami 24h diennaktī, tādējādi nodrošinot iedzīvotājiem iespēju tos izmantot sev ērtā laikā.

«Omniva» pakomātu tīkla paplašināšana vienlaikus tiek uzsākta visās Baltijas valstīs, Lietuvā pat dubultojot esošā tīkla apjomu, pievienojot papildu 150 jaunus pakomātus, savukārt Igaunijā – uzstādot pakomātus 10 jaunās vietās. Pēc tīkla paplašināšanas «Omniva» piedāvās piegāžu tīklu Baltijā ar kopumā 764 pakomātiem.

«Mums ir svarīgi nodrošināt draudzīgu un ērtu pakalpojumu pēc iespējas tuvāk mājām visiem Latvijas iedzīvotājiem. Nereti redzam, ka pēc mūsu jauno pakomātu uzstādīšanas attiecīgajās pilsētās vai ciemos palielinās ekonomiskā aktivitāte – mājražotāji var nosūtīt savus ražojumus uz citām pilsētām, turklāt ne tikai Latvijā, bet visā Baltijā. Iedzīvotāji ir sasniedzamāki, un viņiem ir pieejamāki tie pakalpojumi, kuru saņemšana iepriekš ir bijusi sarežģītāka, jo bijis jāmēro ceļš līdz lielajām pilsētām,» stāsta «Omniva» vadītāja Beāte Krauze-Čebotare.

Šogad «Omniva» līdz augusta beigām Latvijā bija piegādājusi 1,7 milj. pakomātu sūtījumus (+49% pret 2018. gadu), veidojot 4,6 milj. eiro apgrozījumu. Uzņēmums plāno līdz gada beigām sasniegt 7,5 milj. eiro apgrozījumu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

Omniva apgrozījums pērn pieaudzis par 2%

Db.lv, 01.03.2023

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Loģistikas uzņēmuma SIA "Omniva" apgrozījums pagājušajā gadā bija 18,4 miljoni eiro, kas ir par 2% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt uzņēmuma peļņa samazinājās četras reizes un bija 640 000 eiro, informē "Omniva" pārstāvji.

"Omniva" vadītāja Latvijā Beāte Krauze-Čebotare norāda, ka 2022.gadā uzņēmums turpināja strādāt pie iekšējo procesu uzlabojumiem, digitālo kanālu attīstīšanas, kā arī pakomātu tīkla paplašināšanas.

"Vērienīgo investīciju uzņēmuma attīstībā, uz "Omniva Group" attiecināmo izmaksu pieauguma par vienu miljonu eiro un klientu piesardzības patēriņa paradumos kara dēļ "Omniva" peļņa Latvijā salīdzinājumā ar 2021.gadu ir kritusies. Tomēr vienlaikus jau gada otrajā pusē varējām identificēt pozitīvas tendences patērētāju noskaņojumā, kas nākotnē ļauj raudzīties optimistiski," pauž Krauze-Čebotare.

Viņa min, ka Latvijā infrastruktūras attīstībā 2022.gadā "Omniva" ieguldīja vairāk nekā divus miljonus eiro. Tostarp tika īstenota kārtējā pakomātu tīkla paplašināšanas kārta, kopumā uzstādot 60 jaunus pakomātus un papildinot 150 esošos ar vidēja un liela izmēra skapīšiem. Tāpat tika veiktas aktivitātes, lai ieviestu jaunus pakalpojumus, piemēram, sūtījumu atgriešanas pakalpojumu, kā arī uzlabotu esošos pakalpojumus un izstrādātu jaunus digitālos risinājumus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Omniva šogad plāno ieguldīt vairāk nekā vienu miljonu eiro pakomātu tīkla attīstībā Latvijā

LETA, 12.02.2024

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SIA "Omniva" šogad plāno ieguldīt vairāk nekā vienu miljonu eiro tieši pakomātu tīkla attīstībā Latvijā, gan veidojot jaunas vietas, gan aizvietojot vecākus pakomātu modeļus ar jaunākiem, intervijā aģentūrai LETA sacīja "Omniva" valdes loceklis Gusts Muzikants.

Muzikants skaidroja, ka "Omniva" vēlas palielināt pakomātu tīklu, lai vēl vairāk iedzīvotāju būtu tuvāk vai nu "Omniva" pakomātam, vai jebkuram citam sūtījumu saņemšanas un nodošanas punktam. "Par konkrētām vietām gan es pagaidām nerunāšu," minēja Muzikants.

Vienlaikus viņš norādīja, ka "Omniva" patlaban ir vadošās pozīcijas Baltijā pakomātu tīklā, papildinot, ka Latvijā vairāk nekā 80% iedzīvotāju "Omniva" pakomāts ir ne vairāk kā piecu kilometru attālumā un "Omniva" tirgus daļa tieši pakomātu tirgū ir virs 60%.

Savukārt, saliekot kopā visus sūtījumu veidus, "Omniva" tirgus daļa Latvijā ir virs 30%, norādīja Muzikants.

"Mūsu mērķis nākotnē ir izvērtēt, kā būt vēl tuvāk klientiem. Tāpat mēs strādājam pie tā, lai piedāvātu jaunus pakalpojumus. Es nedomāju, ka mums izdosies vēl būtiski palielināt tirgus daļu pakomātu segmentā, bet ir citi segmenti, kur "Omniva" noteikti darīs vairāk. Piemēram, tās ir gan kurjeru piegādes, gan sadarbība ar citiem uzņēmumiem, kas var būt mūsu partneri sūtījumu piegādē. Tā ir perspektīva, pie kuras mēs šodien strādājam," papildināja Muzikants.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

"Omniva" apgrozījums Latvijā 2019. gadā audzis par 30 %, sasniedzot 7,5 miljonus eiro, informē sūtījumu piegādes uzņēmums.

Būtiskākā ietekme uz pozitīvajiem pērnā gada rādītājiem bijusi pakomātu sūtījumu ieņēmumiem, kas pieauguši par 46 % salīdzinājumā ar 2018. gadu.

""Omniva" biznesa attīstību lielā mērā sekmēja arī straujā e-komercijas izaugsme Latvijā. Cilvēki arvien vairāk izvēlas iepirkties internetā, turklāt mēs redzam, ka pieaugums vērojams pilnīgi visos segmentos – gan sūtījumos starp privātpersonām, gan piegādē no Latvijas un ārvalstu internetveikaliem, gan arī sūtījumos no Ķīnas e-komercijas platformām "Wish" un "AliExpress"," skaidro "Omniva Latvija" vadītāja Beāte Krauze-Čebotare.

Kopumā pagājušajā gadā "Omniva" piegādāja 2,78 miljonus pakomātu sūtījumu, kas ir pieaugums par 54 % pret 2018. gadu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pakomātu tirgus Latvijā vēl nav piepildīts, un piegāžu uzņēmums SIA "Omniva" no savas puses vēl redz šī tirgus potenciālu un iespējas tajā, norādīja kompānijas vadītāja Beāte Krauze-Čebotare.

Viņa atklāja, ka tieši tādēļ "Omniva" padome nesen devusi apstiprinājumu vēl 92 pakomātu izvietošanai Latvijā.

"Protams, to redz ne tikai "Omniva", to redz arī citi uzņēmumi Latvijā, jo gan DPD, gan "Venipak" ir paziņojuši par savu pakomātu tīklu audzēšanu Latvijā," atzina "Omniva" vadītāja.

Krauze-Čebotare pauda, ka Latvijā ir arī ļoti daudzas tādas apdzīvotas vietas, kur nav pakomātu, - piemēram, Mazsalaca, Ape, Nīca, Cesvaine. Tādēļ uzņēmumam ir plāni ne tikai tādās jau apgūtās vietās kā Rīga, Jelgava, Liepāja un citas lielās pilsētas, bet arī mazākās apdzīvotās vietās, jo tur patiesībā cilvēkiem ir vēl ierobežotākas iespējas iepirkties un viņiem ir vēl svarīgāk, lai būtu iespēja ātri saņemt sūtījumus no interneta veikaliem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Loģistikas kompānijas "Omniva" rīcībā nonākusi informācija par krāpnieciskiem gadījumiem, kur tiek izmantotas viltus īsziņas (SMS) ar aicinājumu norēķināties pirms preces saņemšanas. Krāpnieki it kā "Omniva" vārdā privātu sūtījumu saņēmējiem izsūta viltus SMS, kur saistībā ar ārkārtas situāciju aicina klientus veikt pārskaitījumu uz SMS norādīto bankas kontu, informē uzņēmums.

Uzņēmums norāda, ka drošu pēcapmaksu par preci vai sūtījumu ar "Omniva" iespējams veikt vien sūtījuma saņemšanas brīdī, ar bankas karti norēķinoties "Omniva" pakomātā vai pie kurjera, kurš veic sūtījuma piegādi uz klienta izvēlēto adresi.

"Omniva" norāda, ka minētais gadījums noticis, klientam izvietojot sludinājumu portālā ss.com, ka vēlas iegādāties konkrētu preci. Uz sludinājumu atsaucās kāds krāpnieks, solot izsūtīt šo konkrēto preci ar "Omniva" starpniecību un par preci norēķināties pie preces saņemšanas, taču piegādes procesā izsūtījis SMS it kā "Omniva" vārdā, aicinot maksājumu veikt pirms sūtījuma saņemšanas.

Uzņēmums aicina ikvienu sūtījuma saņēmējus ņemt vērā, ka "Omniva" nekad savus klientus neaicina veikt pārskaitījumu uz bankas kontu par gaidāmo sūtījumu, un nekavējoties par aizdomīgām īsziņām vai e-pastiem ziņot uzņēmuma atbalsta centram pa tālruni 27042424 vai rakstot uz [email protected], kā arī ziņot Valsts policijai.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Covid-19 laiks ir mainījis cilvēku paradumus e-komercijā, un pieaugošajam pieprasījumam un klientu prasībām pretī ir jāliek efektīvs piegādes ātrums un pēc iespējas plašāks preču sortiments.

Tāds ir kopīgais secinājums pēc radošās konferences “Loģistika e-komercijā”, kuru izdevniecība Dienas Bizness organizēja sadarbībā ar VAS Latvijas Pasts, SIA Omniva, SIA Rimi Latvia, tirdzniecības centru internetā 220.lv un SIA SSI Schaefer.

Pasts e-komercijas laikmetā

Vēl aizvien Latvijas Pasta īpašumā ir pasta nodaļas, kuras izveidotas pirms 100 gadiem, kad valdīja zirgu transports un telegrāfs, tomēr šīs aizpagājušā gadsimta liecības uzņēmumā mudinājušas VAS Latvijas Pasts valdes priekšsēdētāju Mārci Vilcānu domāt par nākotni.

Patlaban vairs tikai daži sūta vēstules papīra formātā, toties teju katrs ir iegādājies preci internetā, un nereti to piegādā Latvijas Pasts. Uzņēmums pēdējos gados ir atdzimis jaunā veidolā kā e-komercijas loģistikas realizētājs, un šī joma ik dienu piedāvā jaunus izaicinājumus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Omniva sūtījumu izņemšanā sadarbosies ar Narvesen

Db.lv, 08.09.2021

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Loģistikas nozares uzņēmums Omniva vienojies ar SIA Narvesen Baltija (Narvesen) par sadarbību sūtījumu izņemšanas pakalpojuma nodrošināšanā.

Līdztekus norit darbs pie 92 jaunu pakomātu uzstādīšanas, ko plānots realizēt līdz šī gada nogalei, tādējādi kopumā nodrošinot 500 Omniva sūtījumu izņemšanas vietas visā Latvijā.

Starp uzņēmumiem panāktā vienošanās paredz palielināt Omniva sūtījumu izņemšanas vietu skaitu līdz 200 jaunām lokācijām, piedāvājot izmantot šo pakalpojumu arī Narvesen tirdzniecības vietās visā Latvijā.

"Straujā e-komercijas attīstība pandēmijas laikā un nemainīgi augstais sūtījumu pakalpojuma pieprasījums arī šobrīd liek mums meklēt jaunus risinājumus un sadarbības formas. Neraugoties uz to, ka šogad investējam 2,8 miljonus eiro pakomātu tīkla paplašināšanā, uzstādot 92 jaunus pakomātus un palielinot Omniva pakomātu skaitu Latvijā līdz 300, esam gandarīti, ka mums ir izdevies izveidot sadarbību ar uzticamu partneri, un tādējādi kļūsim vēl pieejamāki mūsu klientiem," stāsta Omniva vadītāja Latvijā Beāte Krauze-Čebotare.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Loģistikas uzņēmums "Omniva grupa" noslēdzis stratēģiskās partnerības līgumu ar Francijas un Šveices nacionālo pasta pakalpojumu sniedzēju kopuzņēemumu "Asendia", informē "Omniva" pārstāvji.

Tādējādi Baltijas tiešsaistes mazumtirgotājiem būs iespēja sākt un paplašināt pārdošanu jaunos ārvalstu tirgos Centrālāzijā un Kaukāza reģionā. Vienlaikus noslēgtā vienošanās patērētājiem nodrošinās piekļuvi virknei globālo interneta veikalu plašajam sortimentam. Tādējādi ikvienam Baltijas iedzīvotājam būs iespējas saņemt pasūtītās preces ātrāk un ērtāk.

"Omniva grupas" valdes priekšsēdētājs Marts Megi norāda, ka šī vienošanās ir uzticības apliecinājums "Omniva" zīmolam un tās nodrošinātajiem starptautisko sūtījumu risinājumiem.

Noslēgtā partnerība nozīmē, ka "Omniva" būs atbildīga par klientu sūtījumu piegādi ne tikai trīs Baltijas, bet arī 20 citās valstīs. Ar savu plašo tīklu, loģistikas iespējām, ciešām saiknēm dažādos reģionos un bagātīgo pieredzi e-komercijas jomā, "Omniva" savienos arī "Asendia" ar Baltijas valstīm, Somiju, Austrumeiropu, kā arī Centrālāziju un Kaukāzu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

Omniva šogad prognozē apgrozījuma pieaugumu par 54%

LETA, 27.12.2021

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Piegādes loģistikas uzņēmums SIA "Omniva Latvija" šogad prognozē apgrozījuma pieaugumu par 54%, pastāstīja "Omniva" vadītāja Latvijā Beāte Krauze-Čebotare.

Viņa norādīja, ka pandēmijas sekas arī šogad turpināja izjust visa pasaules ekonomika, tomēr, ja daudzās nozarēs šis laiks lielākoties iezīmējies ar izaicinājumiem, kas saistīti ar apgrozījuma kritumu un tamlīdzīgi, tad sūtījumu piegādes loģistikas nozarē bijis krasi pretēji.

"Šogad esam turpinājuši piedzīvot neiedomājami strauju izaugsmi - kopējais sūtījumu apjoms gada pirmajos vienpadsmit mēnešos salīdzinājumā ar tādu pašu periodu pērn ir pieaudzis par 73%, līdztekus par 25% audzis arī "Omniva" aktīvo biznesa klientu skaits," pauda Krauze-Čebotare.

Tas, pēc viņas teiktā, liecina, ka e-komercija attīstās arvien straujāk un aizvien lielāka sabiedrības daļa novērtē attālinātās tirdzniecības sniegtās priekšrocības.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

Omniva investē 2,8 miljonus eiro jaunu pakomātu ierīkošanā

Db.lv, 30.11.2021

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Piegādes loģistikas uzņēmums Omniva 2021.gada nogalē uzsācis vērienīgu pakomātu tīkla paplašināšanu.

Kopumā investējot 2,8 miljonus eiro, uzņēmums visā Latvijā līdz februāra beigām uzstādīs 92 jaunus pakomātus.

“Pieprasījums pēc preču piegādes pakalpojumiem 2021. gadā ir gandrīz dubultojies. Līdz ar to esam uzsākuši strauju savu pakomātu tīkla paplašināšanu,” norāda Omniva vadītāja Latvijā Beāte Krauze-Čebotare.

Jauno pakomātu atrašanās vietas plānots izziņot pakāpeniski, tiklīdz jaunie pakomāti tiek nodoti ekspluatācijā. Šobrīd iecerēts, ka pakomāti tiks uzstādīti arī vismaz 25 tādās apdzīvotās vietās, kur to iepriekš nav bijis. Tāpat paplašināšanās ietvaros tiks palielināta ietilpība virknei jau esošo pakomātu ar augstāko noslodzes līmeni.

B.Krauze-Čebotare uzsver: “Mēs ļoti labi apzināmies, cik mūsu pakalpojumi ir nozīmīgi lielai Latvijas sabiedrības daļai, it īpaši turpinoties ārkārtas situācijai un tuvojoties svētkiem. Tādēļ līdztekus pakomātu paplašināšanai esam ieviesuši būtiskas izmaiņas arī mūsu darbā, pārejot uz darba režīmu 24/7 – tas nozīmē klientu atbalsta centrs atbildēs uz tālruņa zvaniem un apkalpos iesūtītos iesniegumus 24 stundas diennaktī. Arī šķirošanas un noliktavas darbinieki strādās visu diennakti, bet kurjeri sūtījumus uz pakomātiem nogādās biežāk nekā reizi diennaktī un darbu turpinās arī svētdienās.”

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Igaunijas valstij piederošā pasta pakalpojumu un loģistikas kompānija "Omniva" Igaunijā likvidēs 75 darbavietas, taču atlaišana var skart arī darbiniekus Latvijā un Lietuvā, paziņoja uzņēmums.

Kolektīvā atlaišana ietekmēs cilvēkus dažādos amatos un nodaļās, turklāt daudzi no pašlaik vakantajiem amatiem netiks aizpildīti. Kompānija prognozē, ka lielākā daļa pārmaiņu notiks šā gada pirmajos četros mēnešos.

"Omniva" valdes priekšsēdētājs Marts Megi skaidro, ka loģistikas kompānijām pagājušā gada otrā puse bija ārkārtīgi sarežģīta, jo ekonomikas un ģeopolitisko sarežģījumu dēļ samazinājās sūtījumu skaits un piegāžu ķēdes kļuva ilgākas, kas palielināja "Omniva" izmaksas.

Lai saglabātu konkurētspēju, "Omniva" izmaksas jāsamazina par vismaz 2,5 miljoniem eiro, teica Megi.

Viņš arī uzsvēra, ka procesu automatizācija vairos efektivitāti, tomēr ir jāveic arī citi taupības pasākumi.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Loģistikas kompānija "Omniva" turpina pagājušā gadā uzsākto pakomātu tīklu paplašināšanu, uzstādot pakomātus 18 jaunās apdzīvotās vietās Latvijā, informē uzņēmumā.

Pagājušā gada oktobrī uzsāktajā pakomātu tīkla attīstībā investēti 900 tūkst. eiro, un līdz ar šo paplašināšanos Latvijas "Omniva" tīklā ir 206 pakomāti, kas izvietoti 96 apdzīvotās vietās Latvijā.

Jaunie "Omniva" pakomāti uzstādīti gan pilsētās, kurās līdz šim tie jau bijuši pieejami - Rīgā, Jelgavā, Dobelē, Bauskā, Daugavpilī u.c., gan arī jaunās apdzīvotās vietās: Aknīstē, Engurē, Jaunjelgavā, Lapmežciemā, Madlienā, Neretā, Skaistkalnē, Ugālē un citviet Latvijā.

"Mums ir svarīgi nodrošināt drošu bezkontakta piegādes iespēju pēc iespējas tuvāk mājām visiem Latvijas iedzīvotājiem. Visi Omniva pakomāti tiek apkalpoti vismaz vienu reizi dienā, ieskaitot sestdienas. Turklāt "Omniva" katrā pakomātu apkalpošanas reizē dezinficē to ekrānus un maksājumu karšu zonu, un arī kurjeri ievēro visas noteiktās piesardzības prasības," uzsver "Omniva" vadītāja Beāte Krauze-Čebotare.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pakomātu un kurjerpakalpojumu uzņēmums Omniva Kauņā atvēris papildu starptautisko tranzītsūtījumu šķirošanas centru.

Centrs šķiros starptautiskos e-komercijas sūtījumus, kas pārsvarā nāk no Ķīnas, un tiks sūtīti tālāk uz dažādām pasaules valstīm.

Omniva starptautiskā tranzīta segments darbojas piecos nozīmīgos punktos: Tallinā, Londonā, Amsterdamā, Hahenburgā un tagad arī Kauņā.

Starptautiskā tranzīta un e-komercijas klientu kontaktcentrs atrodas Bangladešā.

Jaunais šķirošanas centrs Kauņā apkalpos vairāk nekā desmit miljonus sūtījumu gadā un radīs 55 jaunas darbvietas Lietuvā.

“Baltija ir Omniva vietējais tirgus. Mēs aplūkojām arī Latviju un Rīgu kā vienu no iespējamām jaunā šķirošanas centra vietām, jo patlaban lielākā starptautiskā tranzītkravu satiksme notiek caur Rīgas lidostu. Bet dažādu vietējo varas iestāžu noteikto ierobežojumu dēļ tika nolemts izvēlēties Kauņu,” sacīja Omniva Starptautiskā tranzīta nodaļas vadītājs Svens Kukemelks (Sven Kukemelk).

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Omniva norāda uz būtiskām problēmām, izmantojot elektroauto

Lelde Petrāne, 26.07.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sūtījumu pakalpojumu sniedzējs Omniva līdz 2025.gadam gatavs pilnībā aizstāt esošo dīzeļa dzinēju autoparku ar elektroauto, tomēr sācis cita transportlīdzekļa testēšanu.

Pērnā gada nogalē piegādēm Rīgas centrā tas uzsāka pirmos elektroauto testus ar Nissan E-NV200. Neskatoties uz kopumā pozitīvo pieredzi, šī auto kravas telpas ierobežotā ietilpība nebija piemērota, lai iekļautu to Omniva pastāvīgajā autoparkā. Šogad, turpinot iesākto, Omniva aizvadījusi pirmo dienu kurjerpiegādēm, izmēģinot elektrisko kravas mikroautobusu – VW eCrafter.

Omniva ilgtermiņa mērķis ir piegādes auto radīto izmešu samazināšana un pāreja uz arvien ekoloģiskākiem risinājumiem gan autoparka, gan pārējo ikdienas operāciju ietvaros. Lai iekļautu elektroauto Omniva pamata autoparkā, būtu jāizpildās vairākiem būtiskiem nosacījumiem:

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai nodrošinātu preču piegādi un sūtījumu loģistiku arvien pieaugoša pieprasījuma apstākļos, Omniva Latvija 2021. gada laikā plānojusi vērienīgas investīcijas sava pakomātu tīkla paplašināšanā - ieguldot 1,8 miljonus eiro, uzņēmums līdz gada beigām uzstādīs 51 jaunu pakomātu.

Tādējādi kopējās investīcijas attīstībā, loģistikas kapacitātes paaugstināšanā un jaunu darbavietu radīšanā 2020. gada nogalē un 2021. gadā kopumā sasniegs 2,5 miljonus eiro.

“Pieprasījums pēc Omniva Latvija pakalpojumiem 2021. gada sākumā pieaudzis par 163 %, kas, protams, radījis virkni izaicinājumu loģistikas un citiem procesiem. Tādēļ jau šobrīd esam veikuši vērienīgas investīcijas savas kapacitātes paaugstināšanā, kā arī esam sākuši saskaņošanas procesus par vēl 51 jauna pakomāta izvietošanu visā Latvijas teritorijā,” norāda Omniva Latvija vadītāja Beāte Krauze-Čebotare.

Pakomātu skaita palielināšanas projekts papildinās jau decembrī un janvārī veiktās investīcijas uzņēmuma turpmākajā attīstībā, kad 42 pakomāti visā Latvijā papildināti ar 1744 skapīšiem. Šobrīd Omniva Latvija kopējo skapīšu skaits sasniedz 26 133, kas ir plašākais pakomātu tīkls Latvijā skapīšu skaita ziņā. Pēc paplašināšanās projekta noslēgšanas, Omniva nodrošinās plašāko pakomātu ģeogrāfisko pārklājumu ne tikai Latvijā, bet arī visā Baltijā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Omniva Grupa noslēgusi jaunā Kauņas loģistikas centra būvniecības pirmo kārtu – pabeigta biroja telpu iekārtošana.

Kopējās investīcijas projekta īstenošanā sasniedz 42 miljonus eiro un 2400 kvadrātmetru plašajās administratīvajās telpās izvietotas ne tikai mūsdienīgas un iekļaujošas darba vietas, bet arī atpūtas telpas darbiniekiem.

Kauņas SEZ izvietotais loģistikas centrs būs modernākais Baltijas valstīs un tajā tiks ieviesta virkne inovatīvu tehnoloģisko risinājumu, kas nodrošinās augstu efektivitāti sūtījumu šķirošanas un piegādes procesos.

«Mūsu mērķis ir strādāt arvien efektīvāk. Tādēļ, projektējot un būvējot loģistikas centru, tika ņemti vērā ne tikai apsvērumi, kas saistīti ar loģistikas procesu uzlabošanu. Proti, lielu uzmanību pievērsām labas un produktīvas darba atmosfēras radīšanai. Piemēram, telpās ir divas pirtis, trenažieru zāle, pieejami galda futbola un tenisa galdi, basketbola laukums, īpaši masāžas krēsli, grila zona un citi risinājumi darbinieku labbūtības nodrošināšanai,” norāda Omniva Grupas valdes loceklis un komercdirektors Gusts Muzikants.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sūtījumu piegādes loģistikas uzņēmums Omniva investēs vairāk nekā 40 miljonus eiro Baltijas valstīs modernākā paku šķirošanas termināļa būvniecībā un tajā uzstādītajās tehnoloģijās Kauņas Brīvajā ekonomiskajā zonā (Lietuvā).

Šis būs līdz šim lielākais Baltijas valstīs strādājošās Omniva grupas ieguldījums un jaunais terminālis apstrādās ne tikai Lietuvā piegādājamos, bet arī starptautiskos sūtījumus uz visām trim Baltijas valstīm.

“Ņemot vērā e-komercijas un ar to saistītās sūtījumu loģistikas nozares nākotnes perspektīvas, uzskatām šo ieguldījumu par ļoti savlaicīgu. Pirmkārt, jaunā šķirošanas līnija palīdzēs optimizēt biznesa procesus, tādējādi vēl vairāk uzlabojot mūsu sniegto pakalpojumu kvalitāti un paplašinot to pieejamību. Otrkārt, jaunais terminālis stiprinās Omniva grupas kā prioritārā loģistikas partnera pozīcijas visā Baltijā, kā arī uzlabos darba apstākļus darbiniekiem un būs paraugs ilgtspējīgai dabas resursu izmantošanai,” uzsver Omniva valdes priekšsēdētājs Marts Mägi.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sūtījumu piegādes loģistikas uzņēmuma Omniva apgrozījums Latvijā 2021.gadā palielinājies par 47 %, sasniedzot 18 miljonus eiro, bet uzņēmuma peļņa pieaugusi līdz 2,54 miljoniem eiro.

Līdztekus uzņēmums veicis arī būtiskus ieguldījumus pakomātu tīkla paplašināšanā, investējot tajā 2,8 miljonus eiro, uzstādot 92 jaunu pakomātu, kā arī paplašinot vairāk nekā 100 esošās iekārtas.

“2021. gadā ieguldījām lielas pūles pakalpojumu spektra diversifikācijā un to kvalitātes latiņas celšanā. Ar sasniegto esam apmierināti – lai arī veiktas lielas investīcijas, joprojām spējām nodrošināt ļoti strauju izaugsmi visos pakalpojumu segmentos. Arī šogad plānojam turpināt strādāt ar ievērojamu pieaugumu un īstenot nākamo pakomātu tīkla paplašināšanas kārtu, uzstādot papildus 75 vienības” norāda Omniva vadītāja Latvijā Beāte Krauze-Čebotare.

B.Krauze-Čebotare uzsver, ka 2022.gada uzņēmums plānojis ambiciozu apgrozījuma pieaugumu (+23%). Mērķi plānots sasniegt gan audzējot pakomātu sūtījumu apjomu, gan arī stiprinot savas pozīcijas e-komercijas biznesa pakalpojumu segmentā, arvien lielākam skaitam klientu nodrošinot pilna loģistikas cikla pakalpojumus – vienotu tiešsaistes norēķinu un piegādes risinājumu e-veikaliem, komplektēšanas un apstrādes pakalpojumus, kā arī ātru un uzticamu piegādes servisu visā Baltijā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Loģistikas uzņēmuma SIA "Omniva" apgrozījums pagājušajā gadā bija 21 miljons eiro, kas ir par 14% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt uzņēmuma peļņa pieaugusi par 6% un bija 673 000 eiro, informē uzņēmuma pārstāvji.

2023.gadā "Omniva" turpināja strādāt pie darbības uzlabošanas, infrastruktūras paplašināšanas, iekšējiem efektivitātes procesiem un pārvaldības sistēmas uzlabojumiem.

"Ar sasniegto rezultātu un iepriekšējā gadā paveikto Latvijā esam apmierināti. Gads noslēgts ar izaugsmi un pozitīviem rezultātiem, vienlaikus novirzot būtiskus finanšu līdzekļus investīcijām - esam uzstādījuši 70 jaunus pakomātus, kā arī par 10 000 vienībām papildinājuši skapīšu skaitu," komentē "Omniva" vadītājs Gusts Muzikants.

Viņš papildina, ka pagājušajā gadā "Omniva" investēja 500 000 eiro papildu šķirošanas līnijas uzstādīšanā Rīgas loģistikas centrā, kas ļāva par 30% paaugstināt šķirošanas kapacitāti. Šobrīd uzņēmumā var sašķirot līdz 6000 sūtījumu stundā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Omniva grupas valdes locekļa un komercdarbības vadītāja amatā ir stājies Gusts Muzikants. Viņš turpmāk uzņemsies arī Omniva Latvija valdes locekļa pienākumus, informē uzņēmums.

"Gustam ir plaša un vērtīga pieredze dažādās nozarēs un lielās organizācijās. Esmu ļoti gandarīts, ka mums pievienojies tik spēcīgs līderis un lielisks komandas spēlētājs ar daudzveidīgu starptautisku pieredzi komercdarbības jomā," uzsver Marts Magi (Mart Mägi), Omniva grupas valdes priekšsēdētājs. “Priecājamies sveikt Gustu jaunajā amatā un esam pateicīgi, ka viņš ar savu pieredzi un zināšanām palīdzēs uzņēmumam Latvijā pārmaiņu periodā.”

Gustam ir liela pieredze reģionālo pārdošanas komandu vadīšanā un darbā ar starptautiskajiem tirgiem. No šā gada sākuma līdz šim viņš bija Latvijas Pasta komercdirektors. Pirms tam viņš ieņēma dažādus vadošus amatus TET (Lattelecom), kā arī uzņēmumā Kimberly-Clark.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Investējot vairāk nekā pusmiljonu eiro jaunā šķirošanas infrastruktūrā – papildus šķirošanas līnijas uzstādīšanā Rīgas terminālī – Omniva Latvija par 30% ir kāpinājusi savu sūtījumu šķirošanas kapacitāti.

Jaunā šķirošanas līnija ļaus sūtījumus apstrādāt vēl ātrāk un efektīvāk, dodot iespēju sašķirot līdz pat 6 tūkstošiem sūtījumu stundā.

Pēdējā gada laikā uzņēmums arī par 70 vienībām paplašinājis savu pakomātu tīklu. “Pēdējos gados esam mērķtiecīgi strādājuši, lai attīstītu uzņēmuma infrastruktūru, kā arī, lai nodrošinātu augstākās kvalitātes piegādes un klientu servisu. Ieguldījums šķirošanas kapacitātes palielināšanā ir loģisks turpmākais solis, lai arī pie augstiem sūtījumu apjomiem mēs varētu izpildīt savu solījumu klientiem un nodrošināt pēc iespējas ātrāku un efektīvāku sūtījumu apstrādi un nogādāšanu saņēmējiem,” skaidro Gusts Muzikants, Omniva vadītājs Latvijā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Loģistikas kompānija Omniva par savu turpmāko galveno piegāžu partneri Eiropā izvēlējusies starptautisko piegāžu uzņēmumu UPS, tādējādi vidēji ietaupot 1-2 dienas no līdzšinējā piegādes laika, informē uzņēmumā.

Izprotot laika nozīmību, kad patērētāju prasības pēc ātrākiem un fleksiblākiem pakalpojumiem aizvien pieaug, Omniva Latvijā pieņēma lēmumu no 2019. gada marta starptautisko sūtījumu apkalpošanai izvēlēties jaunu partneri - pasaulē lielāko paku piegādes uzņēmumu un līderi starp starptautiskajiem pakalpojumu sniedzējiem – ASV kompāniju UPS.

«Kopš sadarbības uzsākšanas ar UPS jau sākotnējie rezultāti rāda, ka pirmie sūtījumi uz Eiropas valstīm ir veiksmīgi sasnieguši savu galamērķi, vidēji ietaupot 1-2 dienas no līdzšinējā piegādes laika. Tas, savukārt, Omniva ļauj piedāvāt mūsu klientiem ātrāku sūtījumu piegādi, ievērojami uzlabojot kvalitātes rādītājus» skaidro Omniva Latvija vadītāja Beāte Krauze-Čebotare.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sākot no šā gada oktobra, ikvienam, kurš iepirksies lidostas “Rīga” izlidošanas zonas “ATU Duty Free” veikalos, būs pieejams inovatīvs pakalpojums - nosūtīt pirkumu uz jebkuru sevis izvēlēto “Omniva” pakomātu kādā no Baltijas valstīm, informēja tirdzniecības uzņēmuma vadītājs Latvijā Tamers Džigeroglu (Mr. Tamer Cigeroglu).

Pakalpojums būs pieejams tiem ceļotājiem, kas dodas uz kādu no galamērķiem Eiropas Savienībā (ES).

Džigeroglu uzsvēra, ka par labu šādam pakalpojumam lemts, analizējot jaunos iepirkšanās paradumus, ko ietekmēja gan pandēmija, gan arī paaudžu atšķirīgās pieejas.

“Mūsdienās iepirkšanās neattiecas tikai uz preci, kuru iegūstam. Jaunajā laikmetā klienti pērk iepirkšanās pieredzi, un personalizēti pakalpojumi izceļas ar savu kvalitāti. Šajā jomā mēs piedāvājam saviem klientiem priviliģētu pakalpojumu ar daļējas piegādes iespēju, kas ietilpst mūsu pakalpojumā “Shop & Collect” jeb “Iepirkties & saņemt”. Pēc iepirkšanās mūsu beznodokļu veikalos viņu iegādātie produkti tiek nosūtīti uz saņemšanas punktiem, kas atrodas vistuvāk viņu dzīvesvietai, lai ceļojuma laikā viņiem nebūtu jānēsā produkti līdzi,” saka Džigeroglu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Interneta veikals “Xnet” saviem klientiem piedāvā jaunu pakalpojumu “Xnet eXpress”. Šis pakalpojums nāk kopā ar drosmīgu solījumu par nākamās dienas piegādi noliktavas precēm, turklāt līdz pat mājas durvīm, vai izņemt preces pašam pick-up punktā Mārupē.

“Samazināts piegādes laiks ir viens no būtiskākajiem “Xnet” attīstības virzieniem; mūsu līdzšinējais preču piegādes ātrums bija viena līdz četras darba dienas. Lai nodrošinātu ne tikai ātrākas, bet arī nākamās dienas piegādes, sadarbībā ar mūsu loģistikas partneri “Omniva” esam izveidojuši noliktavu un vienlaikus arī sūtījumu saņemšanas punktu Rīgas apkaimē. Apvienojot spēkus, ar “Xnet eXpress” varam arī Latvijā nodrošināt tik populāro un pieprasīto nākamās dienas piegādi, ko piedāvā teju visi e-komercijas giganti visā pasaulē,” stāsta Mārcis Kronbergs, “Xnet” operacionālais vadītājs.

Līdz šā gada beigām noliktavā tiks glabātas aptuveni 200 populārākās preces, kas tiks papildinātas pēc pieprasījuma. Pasūtot preci ar “Xnet eXpress” simbolu līdz konkrētās dienas plkst. 21.00, pircējs sūtījumu saņems jau nākamajā dienā. Sākotnēji šāds pakalpojums tiks piedāvāts klientiem, kas dzīvo Rīgā un Pierīgā, un, ja pasūtījums ārēju apstākļu dēļ aizkavēsies, piegāde tiks veikta bez maksas. Savukārt iedzīvotājiem reģionos joprojām tiks piedāvāti “Xnet” standarta piegādes veidi.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pakomātu sūtījumu piegādes uzņēmuma Omniva apgrozījums Latvijā 2020. gadā palielinājies par 63,4 %, sasniedzot 12,3 miljonus eiro, bet uzņēmuma peļņa pieaugusi līdz 2,37 miljoniem eiro.

Par 82 % palielināts darbinieku skaits. Uzņēmumā pieaugumu skaidro ar vietējā e-komercijas sektora kopējo izaugsmi un attīstību, kas strauju izaugsmi piedzīvoja valstī noteikto klātienes tirdzniecības ierobežojumu dēļ.

"2020. gadā piedzīvojām straujāko izaugsmi uzņēmuma pastāvēšanas vēsturē. Omniva sūtījumu biznesa ieņēmumi pieauga par 64 % jeb 4,8 miljoniem eiro. Ienākumi no pakomātu sūtījumiem pieauga par 79 %. Lai nodrošinātu atbilstošu pakalpojumu arvien pieaugošā pieprasījuma apstākļos, mēs teju divkāršojām darbinieku skaitu, kā arī turpinājām pakomātu tīkla paplašināšanu, pievienojot jaunus pakomātus visā Latvijas teritorijā, ko darīsim arī šogad," stāsta SIA Omniva Latvija vadītāja Beāte Krauze-Čebotare.

Komentāri

Pievienot komentāru