Mazumtirdzniecība

Orange Cash & Carry apgrozījums pērn pieaudzis par 40%

Sandra Dieziņa, 23.04.2013

Jaunākais izdevums

Vairumtirdzniecības veikala Orange Cash & Carry apgrozījums ir pieaudzis par 40 %, salīdzinot ar 2011. gadu, un sasniedzis 10,94 miljonus Ls.

Situācija tirgū ļauj prognozēt, ka šogad tiks sasniegts vēl 30-40 % liels apgrozījuma kāpums, salīdzinot ar 2012. gadu.

«Veikala finanšu rādītāju straujais pieaugums galvenokārt skaidrojums ar tā īpašnieka – SIA Rskorpions – veiksmīgi paplašināto savu iepirkumu portfeli un dažādoto preču sortimentu, uzsākot sadarbību arī ar vietējiem izplatītājiem. Tādā veidā ir uzrunāta arvien lielāka pircēju auditorija, kas atspoguļojas pieaugošos finanšu rādītājos – Rskorpions pagājušajā gadā dubultoja savu apgrozījumu un peļņu, salīdzinot ar 2011. gadu: uzņēmuma neto apgrozījums pērn bija 10,94 miljoni latu, pārskata gada peļņa – 157 tūkstoši latu. Savu artavu uzņēmuma kopējā rezultātā deva arī vairumtirdzniecības veikals Orange Cash & Carry, kur vienuviet pieejams plašs pārtikas produktu un citu preču sortiments par vairumtirdzniecības cenām, turklāt ar iespēju uzņēmumiem maksāt uz vietas skaidrā naudā,» skaidro Orange Cash & Carry koncepta attīstītāja, SIA Rskorpions valdes priekšsēdētāja Antra Sietiņa.

Pastāvīgo Orange Cash & Carry klientu skaits, kas 2011. gada nogalē bija rēķināms astoņos simtos, tagad jau pieaudzis līdz pieciem tūkstošiem. A. Sietiņa uzskata, ka veikala finanšu rādītāji uzskatāmi apliecina vispārējās pozitīvās tendences Latvijas ekonomikā, ko iezīmē arī kopējais tirdzniecības nozares apjomu pieaugums.

Kā zināms, kopš 2011. gada jūlija vairumtirdzniecībā atkal ir atļauti norēķini skaidrā naudā, līdz ar to arī Latvijā var veiksmīgi darboties Ziemeļamerikā un Eiropā sen aprobētais Cash&Carry tirdzniecības formāts – noliktavas tipa veikals jeb tirdzniecības bāze, kur preces ir fasētas lielos iepakojumos un norēķinus iespējams veikt turpat uz vietas skaidrā naudā vai ar maksājumu kartēm. SIA Rskorpions tuvākajos gados plāno paplašināt darbību, atverot vismaz vēl vienu cash&carry formāta tirdzniecības vietu, bet tā, visticamāk, tiks veidota ārpus Latvijas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šovasar Orange Cash & Carry ieviesīs interneta tirdzniecības platformu,veikala tīkla paplašināšana gan netiek plānota.

Internetveikalā juridiskās personas varēs iegādāties aptuveni 6000 dažādas preces. SIA Rskorpions, kas veic Orange Cash & Carry saimniecisko darbību, pamatdarbība ir pārtikas un nepārtikas preču vairumtirdzniecība, lielākais uzņēmuma klients ir lielveikals Sky. Tirdzniecība Orange Cash & Carry veikalā veido 15–20% no uzņēmuma apgrozījuma. SIA Rskorpions īpašnieki ir Lielbritānijas uzņēmums Interstyle RS. Orange Cash & Carry ir vienīgais tam piederošais veikals, kas darbojas šajā segmentā.mJāpiebilst – internetveikals ir arī SIA Sanitex, nākamajā gadā tādu plāno izveidot SIA Gemoss.

SIA Rskorpions valdes locekle Antra Kalniņa stāsta, ka šobrīd netiek apsvērta iespēja Latvijā atvērt vēl kādu t.s. cash & carry veikalu. «Tā kā esam nišas produktu tirgotāji, šādu nepieciešamību Latvijas tirgū pašlaik nejūtam. Ja notiks paplašināšanās, tad tā būs citās Baltijas valstīs vai Krievijā,» viņa spriež.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

AS Reģionālā investīciju banka (RIB) un SIA RSkorpions ir parakstījušas līgumu par aizdevuma piešķiršanu 4,7 miljonu eiro apmērā Orange Cash&Carry veikala, noliktavas un biroja ēkas iegādei, kā arī uzņēmuma apgrozāmo līdzekļu finansēšanai.

“Mūsu nozarē telpām, to specifikai un atrašanās vietai ir būtiska nozīme. Atrast analogas telpas ir grūti, jo īres tirgus ar specifiskiem objektiem ir ierobežots. Tāpēc mēs rūpīgi izsvērām un izvērtējām sadarbības iespējas un nekustamā īpašuma tirgus tendences. Kļūstot par objekta īpašnieku, tas mums palīdz samazināt ikmēneša izdevumus, kā arī nodrošina iespēju precīzi plānot budžetu un tā turpmāko attīstību. Esam sabalansējuši faktiskos īres izdevumus, nofiksējot tos ar ilgtermiņa kredīta maksājumu. Redzam šo kā iespēju laiku, lai investētu tālākajā uzņēmuma attīstībā,” komentē SIA RSkorpions valdes locekle Antra Kalniņa.

“Pandēmija daudzās nozarēs ir ienesusi neparedzētas korekcijas un neskaidrību par izaugsmes iespējām tuvākajā nākotnē. Uzņēmumi ir kļuvuši piesardzīgāki un daudz nopietnāk izvērtē savus attīstības plānus un finansējuma piesaistes iespējas. Arī banka finansējuma piešķiršanai nepieiet formāli, bet ar izpratni par individuālu risinājumu atrašanu dažādu nozaru uzņēmumiem. Pie tam šobrīd uzņēmumi, kas domā par attīstību un kaļ tālākos izaugsmes plānus, var izmantot izdevīgas aizņemšanās likmes, lai saņemtu salīdzinoši lētu finansējumu. Šoreiz mūsu atbalsts klientam sniedzis iespēju iegādāties ēku, kurā notiek Orange Cash&Carry galvenā darbība un attīstība. Tādejādi uzņēmums no ēkas īrnieka kļūs par tās īpašnieku,” saka AS Reģionālā investīciju banka Uzņēmumu apkalpošanas pārvaldes vadītājs Armands Kokainis.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

#Tas kļuvis par pirmo lielveikalu tīklu Latvijā, kas sācis īstenot jauno politiku bez pārejas perioda.

Lielveikalu tīkls SKY izlēmis atteikties no sprostos dētu olu tirdzniecības un kļuvis par pirmo lielveikalu tīklu Latvijā, kas sācis īstenot jauno politiku bez pārejas perioda. Lēmums pieņemts, sadarbojoties ar biedrību Dzīvnieku brīvība, Open Wing Alliance dalīborganizāciju Latvijā.

Evija Andrijonoka, SKY lielveikalu tirdzniecības direktore, skaidro: «Jau ilgāku laiku meklējām iespējas izslēgt no sortimenta sprostos dētas olas un piedāvāt pircējiem produkciju, kas atbilst augošajiem dzīvnieku labturības standartiem pasaulē.»

SKY lēmums atspoguļo dzīvnieku labturības tendenci visā pasaulē. Arvien vairāk starptautisku uzņēmumu apņemas uzlabot industriālās lopkopības praksi, atsakoties no sprostos turētu dējējvistu olām. Par atteikšanos paziņojuši Costco, Walmart, Aldi, Lidl, Carrefour, Tesco, Spar, Coop un citi.

Komentāri

Pievienot komentāru