Palielina vīrišķos hormonus 

Jaunākās paaudzes Toyota RAV 4 ir kardināli mainījis savu imidžu. Tas ir kļuvis acīmredzami robustāks un utilitārāks, saturiski gan ir palicis uzticīgs tālākai modeļa hibridizācijas stratēģijai

Aldis Zelmenis, 2019. gada 01. februāris plkst. 9:07

Kompānija Toyota šobrīd ir t.s. pašuzlādes hibrīdu modes noteicējs autoindustrijā. Arī RAV 4 hibrīdu popularitāte turpina augt. Latvijā no visiem pārdotajiem RAV 4 vairāk nekā 50% bija ar hibrīdsistēmām aprīkotie modeļi. Eiropā šis rādītājs ir vēl iespaidīgāks, proti, 85%. Visticamāk, ar jauno modeli šī tendence nemazināsies, jo videi draudzīgas tehnoloģijas vairs nav tikai modes lieta, bet jau tirgus nepieciešamība.

Toyota RAV 4 mūsu reģionā ir izteikts veiksminieks. To mīl un augsti godā. Modelim ir augsts lojalitātes koeficients, kas atspoguļojas faktā, ka daudzi klienti no paaudzes uz paaudzi izvēlas turpināt draudzību ar Toyota RAV 4 modeli. Nav brīnums, ka Toyota RAV 4 ir viens no populārākajiem modeļiem Baltijā un neapstrīdams līderis savā klasē. Neapšaubāmi, arī jaunākais modelis sekos savu priekšteču piemēram un būs populārs. Kā zināms, iepriekš klasiskais Toyota RAV 4 benzīnmodelis draudzējās tikai ar pilnpiedziņu, bet ar jauno modeli būs pieejams arī priekšpiedziņas izpildījumā, kas būtiski paplašinās RAV 4 pircēju rindas, jo priekšpiedziņa kopā ar 129 ZS jaudīgo benzīnmotoru būs lētāks pirkums. Reģionālais Toyota importētājs neizslēdz iespēju, ka, ņemot vērā priekšpiedziņas modifikāciju popularitāti Baltijā, jaunā RAV 4 sadalījums starp pilnpiedziņas un priekšpiedziņas modeļiem var sasniegt pat attiecību 50:50! Jāpiebilst, ka RAV 4 hibrīdmodeļu flangā būs gan pilnpiedziņas, gan priekšpiedziņas hibrīds.

Pagaidām neatbildēts ir jautājums, kā publika uzņems RAV 4 vizuālās pārvērtības, kas acīmredzami izstaro vairāk robustumu un džipiskumu. Kā zināms, Latvijā milzīga RAV 4 fanu auditorija ir daiļais dzimums. Vai viņām ies pie sirds, ka lielākoties pilsētā izmantotais krosovers ar augstāk sēdi & tālāk redzi koncepciju turpmāk vizuāli vairāk līdzināsies Jeep&Co modeļiem, kam ikdienā patīk braukt ārpus lielpilsētām? Arī salona iekārtojums ir kļuvis masīvāks ar pamatīgām gaisa regulēšanas pogām, taču kopējā arhitektūra un stils atstāj moderna auto sajūtu. Atliek tikai piebilst, ka priekšpiedziņas RAV 4 cenas Latvijā sāksies no 23 600 eiro. Tas būs pieminētais priekšpiedziņas modelis ar divu litru benzīnmotoru un sešpakāpju manuālo pārnesumkārbu. Diez vai šī kombinācija būs pieprasīta, jo, kā rāda pieredze, no kopējā pārdošanas apjoma RAV 4 ar rokas kārbu veido tikai 5%. Cita lieta būs priekšpiedziņa ar Multidrive S variatoru, kas maksās, sākot no 25 140 eiro. Visbeidzot RAV 4 ar hibrīdsistēmu, kas būs tikai komplektā e-CVT variatoru, maksās, sākot no 29 750 eiro, bet pilnpiedziņas RAV 4 hybrid cena būs, sākot no 32 720 eiro.



Visu auto apskatu Palielina vīrišķos hormonus lasiet 1. februāra laikrakstā Dienas Bizness.

Abonē (zvani 67063333) vai lasi laikrakstu Dienas Bizness elektroniski!

Dalies ar šo rakstu!
Raksta komentāri
Spied šeit, lai lasītu vai pievienotu savu komentāru
Tevi varētu interesēt
2018. gada 23. novembris plkst. 12:59

Volvo XC40 ir tipisks pilsētnieks ar kompaktu izmēru un apņēmību izpildīt ne...

2018. gada 26. oktobris plkst. 7:44

Pēc modernizācijas Mazda 6 modelis beidzot ir sasniedzis tādu akustisko komfortu, lai...

2018. gada 09. oktobris plkst. 11:13

Jēkabpilī atvērts «Toyota» autorizētā pārstāvja Latvijā SIA «Laluna» autocentrs, kas ir...

2018. gada 05. oktobris plkst. 13:00

Japānas autobūves kompānija «Toyota Motor Corp.» piektdien paziņoja, ka pasaulē atsauc vairāk...

2018. gada 05. oktobris plkst. 12:41

Par spīti skeptiķu pareģojumiem, ka Parīzes autoizstāde šogad būs vāja un skopa...

Nepalaid garām

Pēdējā laikā būtiski pieaudzis elektrisko skrejriteņu vandālisma gadījumu skaits, stāsta koplietošanas...

Vai bērnam ir jābūt algas grāmatiņā, lai saņemtu IIN atvieglojumus jeb -...

«Pastāvēs, kas pārmainīsies - šis ir par mums un tieši tamdēļ mēs...

Egļu un priežu skujas var kļūt par vienu no Latvijas bioekonomikas stūrakmeņiem,...

Ēdināšanas biznesa veiksme tikai desmit procentu apmērā atkarīga no garšīgas kotletes, uzskata...

Jau tuvāko gadu laikā Andrejsala var kļūt par dinamiskāko attīstības vietu, jo...

No šīs sadaļas
2019. gada 18. februāris plkst. 7:58

Latvija autoskolu apmācību līmeņa jomā nav pati sliktākā valsts pasaulē, bet arī...

2019. gada 30. janvāris plkst. 15:18

No ceturtdienas, 31.janvāra, eksperimentālā kārtā sešās Rīgas maģistrālajās ielās netiks...

2019. gada 30. janvāris plkst. 10:51

Turpinot paplašināt dīleru tīklu Latvijā, no šī gada sākuma Škoda atvērusi jaunu...

2019. gada 25. janvāris plkst. 14:40

Jaunākās paaudzes Honda CR-V pirmo reizi būs ar modernu hibrīdsistēmu, kas ļaus...

2019. gada 25. janvāris plkst. 13:38

Indijas lielākā autobūves kompānija «Tata Motors» paziņojusi, ka no nākamā gada aprīļa...

2019. gada 24. janvāris plkst. 6:09

Cēsīs strādājošais automātisko ātrumkārbu restaurācijas uzņēmums Recro nolēmis paplašināt...

2019. gada 22. janvāris plkst. 17:43

Zviedrijas autobūves uzņēmums «Volvo Cars», kas pieder Ķīnas autoražotājam «Zhejiang Geely...

2019. gada 22. janvāris plkst. 17:16

Japānas autoražotājs «Toyota Motor Corp.» otrdien paziņoja, ka ar elektronikas kompāniju «Panasonic...

2019. gada 18. janvāris plkst. 13:23

Ziemeļamerikā un Ķīnā populārais Lexus ES limuzīns tiek ražots jau kopš 1989....

2019. gada 18. janvāris plkst. 11:10

ASV elektromobiļu ražošanas uzņēmums «Tesla Motors» Ķīnā atsauks vairāk nekā 14 000...