Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Izsludināts atklāts konkurss būvprojekta izstrādei 11. novembra krastmalas un 13. janvāra ielas krustojuma infrastruktūras pielāgošanai zemās grīdas tramvaja parametriem, informē pašvaldības uzņēmumā Rīgas satiksme.

Infrastruktūras atjaunošana un pārbūve krustojumā notiks, pielāgojot to zemās grīdas tramvaja parametriem. Piedāvājumu iesniegšanas termiņš – 2021. gada 12. jūlijs plkst. 15.00.

11. novembra krastmalas un 13. janvāra ielas krustojumā plānots esošo manuāli pārslēdzamo vienasmeņa pārmiju nomaiņa pret zemās grīdas tramvaja vagonu ekspluatācijas prasībām atbilstošām divasmeņu pārmijām, nodrošinot pārmiju darbības kontroles iespēju ar tālvadību, kā arī paredzot citu ar tramvaju kustības un sliežu ceļu ekspluatācijas apstākļu uzlabošanu saistītu pasākumu īstenošanu, tai skaitā sliežu ceļu pārbūvi; tramvaja kontakttīkla konstrukciju pielāgošanu; lietus ūdens novadīšanas risinājumu sliežu ceļu krustojuma zonā; intensīvas autotransporta satiksmes slodzei atbilstoša brauktuves seguma izbūvi.

Projektā ietvertie darbi:

  • 5. tramvaja maršruta infrastruktūras pārbūve un atjaunošana posmā no Slokas ielas un Jūrmalas gatves krustojuma līdz galapunktam "Iļģuciems" – indikatīvi 2 km;
  • 7. tramvaja maršruta infrastruktūras pārbūve un atjaunošana pa posmiem no Centrāltirgus ielas līdz galapunktam "Ķengarags" – indikatīvi 7 km;
  • Tramvaja infrastruktūras pārbūve un atjaunošana 11. novembra krastmalas un 13. janvāra ielas krustojumā.
  • 5. tramvaja maršruts: energoapgādes objektu izbūve, pārbūve un atjaunošana; sliežu ceļu pārbūve un atjaunošana; pieturvietu platformu izbūve un pārbūve.
  • 7. tramvaja maršruts: energoapgādes objektu izbūve, pārbūve un atjaunošana; sliežu ceļu pārbūve un atjaunošana; pieturvietu platformu izbūve un pārbūve; luksoforu objektu uzstādīšana un pielāgošana tramvaja kustības ātruma uzlabošanai; satiksmes drošības uzlabošanas pasākumi.
  • 11. novembra krastmalas un 13. janvāra ielas krustojums: sliežu ceļu pārbūve, tajā skaitā automatizēto pārmiju vadības sistēmas ierīkošana; tramvaja kontakttīkla konstrukciju pielāgošana; lietus ūdens novadīšanas risinājumi sliežu ceļu krustojuma zonā; intensīvas autotransporta satiksmes slodzei atbilstoša brauktuves seguma izbūve.

Rīgas satiksme Centrālajā finanšu un līgumu aģentūrā iesniegusi projekta iesniegumu “Rīgas tramvaja infrastruktūras pielāgošana zemās grīdas tramvaja parametriem” Eiropas Savienības Kohēzijas fonda līdzfinansējuma piesaistei Rīgas tramvaja infrastruktūras attīstībai. Ņemot vērā, ka projektu paredzēts īstenot līdz 2023. gada beigām, “Rīgas satiksme” laicīgi uzsāk nepieciešamos darbus, lai iekļautos noteiktajos termiņos.

Projekta kopējās izmaksas plānotas aptuveni 47.9 miljoni eiro, savukārt Kohēzijas fonda līdzfinansējums ir 85 % apmērā no projekta attiecināmajām izmaksām, t.i. 33.7 miljoni eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Uz Liepāju atceļojis jau otrais jaunais zemās grīdas tramvajs, ko būvējusi Horvātijas rūpnīca "Končar – Electric Vehicles Inc.", taču pagaidām nav zināms, kad tie varētu uzsākt kustību.

"Pandēmijas un ārkārtējās situācijas ierobežojumu dēļ nav iespējams pilnvērtīgi pabeigt personāla praktisko apmācību. Līdz maijam būs saņemti kopumā jau seši vagoni. Sekosim situācijas attīstībai. Atkarībā no tā, kad pabeigsim apmācību procesu, varēsim ieviest visus uz to brīdi piegādātos tramvaju vagonus," komentē uzņēmumā "Liepājas tramvajs".

Kopumā Liepājā plānota 14 šādu jaunu tramvaju vagonu piegāde.

Šobrīd ir saskaņots grafiks par sešu jaunu tramvaju vagonu piegādi, bet noslēgtais līgums paredz, ka līdz 2022.gada sākumam Liepājā tiks piegādāti kopumā 12 jauni tramvaju vagoni un dokumentācijas saskaņošanas posmā ir vēl divu tramvaju iegāde tuvāko gadu laikā.

Komentāri

Pievienot komentāru