Citas ziņas

Pārdošanas tīģeris Vieglāk vērtējami darbi

Raivis Spalvēns, DB, 16.04.2008

Jaunākais izdevums

14. aprīlī tika noskaidroti konkursa Pārdošanas tīģeris 2008 finālisti, kuri 15. maijā Maritim Park Hotel pārdošanas vadības konferences laikā cīnīsies par labākā pārdevēja titulu.

Žūrija, noklausoties pirms divām nedēļām noteikto pusfinālistu prezentācijas, finālam izvirzīja piecus pretendentus – SIA DnB Nord Līzings faktoringa daļas vadītāju Oskaru Līdaku, SIA DPD mārketinga un pārdošanas vadītāju Aināru Gili, AS Elko grupa tirdzniecības direktoru Robertu Krustu, SIA King CoffeeService Latvia valdes priekšsēdētāju Mārtiņu Dzeni un SIA Wurth Rīgas reģiona vadītāju Rihardu Sleži. Ar katru fināla dalībnieku Dienas bizness iepazīstinās atsevišķās publikācijās.

Kā norādīja viens no žūrijas locekļiem Mercuri InternationalLatvija vadītājs Dzintars Koknēvičs, šogad līdz pusfinālam izturēja vairāki pārdošanas speciālisti, kuri pagājušajā gadā tik tālu netika, savukārt finālā iekļuva daži pagājušā gada pusfinālisti, kas liecina par to, ka ikvienā uzņēmumā vērojama izaugsme. Savukārt cits žūrijas loceklis SIA Sakret direktors Andris Vanags uzsvēra, ka pusfinālistu noklausīšanās laikā viņš guvis daudz atziņu, kuras iespējams izmantot, lai padarītu efektīvāku savu darbu. Arī Pārdošanas tīģera 2007 titula ieguvējs un SIA De Novo valdes priekšsēdētājs Ingemārs Liakovičus atzina, ka pagājušajā gadā kā konkursants stresa dēļ nespēja novērtēt konkurentu stāstus, bet tagad, atrodoties žūrijā, darbus esot bijis vieglāk vērtēt. Atgādinām, ka bez pieminētajiem žūrijas locekļiem šo atbildīgo pienākumu uzņēmās arī SIA IzdevniecībaDienas bizness valdes priekšsēdētājs Gastons Neimanis, laikraksta Dienasbizness galvenā redaktore Dace Andersone, AS Latvijasbalzams mārketinga nodaļas vadītāja Inese Eglīte un SIA Lursoft valdes priekšsēdētājs Ainārs Brūvelis.

Komentāri

Pievienot komentāru
Raksti

Iebalso savu favorītu «Biznesa Tīģeris 2014» finālā!

Dienas Bizness, 21.05.2014

Žūrija: (No kreisās puses) Inga Daliba, speciālistu darba portāla Cvmarket.lv mārketinga menedžere; Daiga Kiopa, SIA Lursoft valdes locekle; Jānis Kossovičs, 2013. gada konkursa «Biznesa Tīģeris» uzvarētājs; Vita Zariņa, b/a Turība Dr.oec., Prof. Uzņēmējdarbības vadības fakultātes dekāne; Sanita Igaune, laikraksta Dienas Bizness ziņu redaktore;

Foto: Edmunds Brencis, Dienas Bizness

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šodien, 21.maijā, Dienas Bizness redakcijā visas dienas garumā norisinās konkursa «Biznesa Tīģeris» pusfināls, kurā konkursa dalībnieki aci pret aci tiekas ar žūriju, lai prezentētu savus sasniegumus.

Konkursa pusfinālā šogad startē 8 dalībnieki. Ar pusfinālistu vizītkartēm varat iepazīties šeit:

Andris Jēkabsons, SIA Baltijas Izklaides Aģentūra radošais valdes loceklis;

Evija Dundure, Compensa TU S.A. Vienna Insurance Group Latvijas filiāles vadītāja;

Valters Kaže, AS Latvijas balzams komercdirektors;

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Kā panākt tīģera cienīgu lēcienu biznesā?

, 09.05.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pieci labākie vadītāji, kas 2007. gadā ir veikuši tīģera cienīgu lēcienu biznesā, sasniedzot izcilus pārdošanas rezultātus, š.g. 15. maijā dalīsies ar savu pieredzi, idejām un risinājumiem gada pasākumā pārdošanas vadībā „Pārdošanas Tīģeris 2008”.

Rihards Sležis, Wurth Latvija, Rīgas reģiona vadītājs

Kā pelnīt, palīdzot klientam atrisināt tūkstošiem sīku jautājumu?

Mārtiņš Dzenis, King Coffee Service, Valdes priekšsēdētājs

No idejas, līdz nozīmīgam tirgus spēlētājam - kā to panākt viena gada laikā?

Oskars Līdaka, DnB NORD Līzings, Faktoringa daļas vadītājs

Kā ar ierobežotiem resursiem būtiski palielināt sava uzņēmuma tirgus daļu?

Roberts Krusts, A/S Elko grupa, Tirdzniecības direktors

Kā mērķtiecīgi organizēt un attīstīt pārdošanas darbu Latvijas uzņēmuma filiālē Igaunijā?

Ainārs Gilis, DPD Latvija, Mārketinga un pārdošanas vadītājs

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Laikraksta Dienas Bizness un speciālistu darba portāla Cvmarket.lv organizētajā konkursā Biznesa tīģeris 2014 uzvar Jurģis Sedlenieks, SmartLynx Airlines viceprezidents komercjautājumos.

Konkursa finālā par uzvarētāja godu cīnījās pieci «tīģeri» – Evija Dundure, apdrošināšanas sabiedrības Compensa TU S.A. Vienna Insurance Group Latvijas filiāles vadītāja, Andris Jēkabsons, radošu korporatīvo risinājumu aģentūras Ideju nams (SIA Baltijas Izklaides aģentūra) valdes loceklis, Kristaps Gredzens, Mārupe Wake Park (SIA Beng) valdes loceklis un veikparka īpašnieks, Valters Kaže, a/s Latvijas balzams komercdirektors, un Jurģis Sedlenieks, SmartLynx Airlines viceprezidents komercjautājumos.

«Tīģeris» Jurģis Sedlenieks uzskata, ka jebkuras pārdošanas aktivitātes panākumu pamatā ir sistemātiskums un neatlaidība. Pārdevējam, īpaši B2B jomā, būtiski ir uzturēt kontaktu ar iespējamiem pakalpojuma klientiem arī gadījumā, ja pirmie centieni noslēgt darījumu nav vainagojušies panākumiem. J. Sedlenieka pieredze liecina, ka reizēm pirmos pārdošanas rezultātus var sasniegt pēc trim četriem gadiem. Periods līdz sadarbības sākšanai sekmē uzticību pušu starpā un stiprina sadarbību jau kontrakta fāzē. Aviācijai specifiski ir tas, ka panākumus sekmē arī klasisku, konservatīvu risinājumu izvēle.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Noskaidroti šī gada konkursa «Biznesa tīģeris» pieci finālisti, kuri cīnīsies par tradicionālo laikraksta Dienas Bizness «tīģera» statusu.

Pusfinālā desmit dalībnieki žūrijai prezentēja savus veiksmes stāstus, darba stilu un sasniegtos rezultātus, kā arī atbildēja uz žūrijas jautājumiem. Pēc visu pusfinālistu noklausīšanās, žūrija, aizklāti balsojot, noteica piecus finālistus.

Gadskārtējā konkursa biznesa vadītājiem «Biznesa tīģeris 2013» finālā iekļuvuši šādi pretendenti:

- Arnolds Babris, a/s Brīvais Vilnis valdes priekšsēdētājs,

- Artūrs Bernovskis, SIA iMedia direktors,

- Jānis Bethers, SIA Enefit valdes priekšsēdētājs,

- Jānis Kossovičs, uzņēmumu grupas Optic Guru direktors,

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Noskaidroti tie, kas turpinās cīņu par Gada titulu pārdošanas vadībā – Pārdošanas tīģeris 2008

, 28.03.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jau ceturto gadu pēc kārtas Izdevniecība Dienas bizness un pārdošanas konsultāciju uzņēmums Mercuri International rīko gada pasākumu pārdošanas vadībā, kas reizē ir arī konkurss – Pārdošanas tīģeris 2008, pasniedzot Gada balvu pārdošanas vadībā.

Konkursa balvas ideja un mērķis – atrast un izcelt tos vadītājus, kuri ar savām zināšanām un aktīvu rīcību 2007. gadā ir nodrošinājuši mērķtiecīgu pārdošanas darbu, sasniedzot izcilus pārdošanas rezultātus, tā pievēršot lielāku uzņēmēju uzmanību pārdošanas darba pilnveidošanai, parādot labāko pieredzi pārdošanā un pārdošanas vadībā.

Šodien, 28. martā notika pirmā žūrijas sēde un tika izvērtēti konkursa Pārdošanas tīģeris 2008 iesniegtie pieteikumi. Pusfinālam izvirzīti ir 9 pretendenti:

- AS Elko grupa tirdzniecības direktors Roberts Krusts,

- SIA DnB Nord Līzings faktoringa daļas vadītājs Oskars Līdaka,

- SIA DPD mārketinga un pārdošanas vadītājs Ainārs Gilis,

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Konkursa Pārdošanas tīģeris 2009 pusfinālam izvirzīti 7 pretendenti.

Izvērtējot konkursam iesniegtos darbus, žūrija pusfinālam izvirzīja AS GE Money Bank noguldījumu produktu vadītāju Vladislavu Mironovu, SIA JZ Microphones pārdošanas direktoru Ediju Rudzīti, SIA Lindstrom tirdzniecības un sabiedrisko attiecību vadītāju Oskaru Didžu, SIA Brokeru aģentūra ROOT apdrošināšanas direktoru Armandu Alferovu, SIA Stendera ziepju fabrika biznesa attīstības direktori Gundegu Ceplēviču, SIA Stats Projekts valdes priekšsēdētāju Ģirtu Čudaru un SIA Ergolain pārdošanas nodaļas direktori Jūliju Revu.

Pēc trim nedēļām pretendenti cīnīsies par iekļūšanu pusfinālā.

Konkursu Pārdošanas tīģeris jau ceturto gadu pēc kārtas rīko laikraksts Dienas bizness sadarbībā ar pārdošanas konsultāciju uzņēmumu Mercuri International, un tā mērķis ir pievērst lielāku uzņēmēju uzmanību pārdošanas darba pilnveidošanai, izceļot labāko pieredzi pārdošanā un pārdošanas vadībā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nosaukti pieci konkursa «Pārdošanas tīģeris 2009» finālisti, kuri 17. jūnijā pārdošanas vadības konferencē cīnīsies par labākā pārdevēja titulu.

picturegallery.907b6ed2-81b6-41b7-b702-9ed0eb68d0e2

Žūrija finālam izvirzīja AS GE Money Bank noguldījumu produktu vadītāju Vladislavu Mironovu, SIA JZ Microphones pārdošanas direktoru Ediju Rudzi, SIA Lindstrom tirdzniecības un sabiedrisko attiecību vadītāju Oskaru Didžu, SIA Stendera ziepju fabrika biznesa attīstības direktori Gundegu Ceplēviču un SIA Stats Projekts valdes priekšsēdētāju Ģirtu Čudaru.

Komentāri

Pievienot komentāru
Raksti

Zināmi konkursa Biznesa Tīģeris 2014 pieci finālisti

Dienas Bizness, 30.05.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2014. gadā par titulu Biznesa Tīģeris cīnīsies pieci aktīvi un mērķtiecīgi dažādu nozaru uzņēmumu vadītāji:

Compensa TU S.A. Vienna Insurance Group Latvijas filiāles vadītāja Evija Dundure;

SIA Beng valdes loceklis (veikparka Mārupe Wake Park īpašnieks) Kristaps Gredzens;

SIA Baltijas Izklaides Aģentūra valdes loceklis Andris Jēkabsons;

AS Latvijas balzams komercdirektors Valters Kaže;

SmartLynx Airlines valdes loceklis, viceprezidents Jurģis Sedlenieks.

Pirmo reizi konkursa vēsturē spēja ietekmēt lēmumu, kurus pretendentus izvirzīt finālam, bija arī db.lv lasītājiem. Visvairāk balsu saņēma Evija Dundure. Vai viņa arī kļūs par Biznesa Tīģeris 2014 titula ieguvēju? To mēs uzzināsim jau 17. jūnija fināla pasākumā. Finālā visi pieci dalībnieki uzstāsies ar savām prezentācijām. Katram būs laiks 20 minūtes, lai parādītu sevi no vislabākās puses ne tikai skatītājiem, bet arī kompetentai žūrijai.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Par «Pārdošanas tīģeri 2009» kļuvusi Gundega Cepleviča

Raivis Spalvēns, Db.lv, 17.06.2009

Vai kāds zina tādu terminu: biznesa flirts? Jautā Esther Popelier, Biznesa konsultante un biznesa flirta trenere(FlirtIn Company, Holande), kura ir arī sarakstījusi grāmatu par biznesa flirtu.

Ritvars Skuja, Db

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Par Dienas biznesa un Mercuri International kopīgi veidotā konkursa «Pārdošanas tīģeris 2009» uzvarētāju nosaukta Stendera ziepju fabrikas biznesa attīstības direktore Gundega Cepleviča, kurai tika arī pasniegts diploms par franšīzes biznesa modeļa aktīvu pielietošanu, paplašinot uzņēmuma darbību jaunos ģeogrāfiskos tirgos.

«Piedaloties konkursā, mans mērķis nebija uzvarēt, bet gan piedalīties,» tā pirms konkursa apgalvoja konkursa uzvarētāja G. Cepleviča, kuras veiksmīgi izstrādātais franšīzes biznesa modelis palīdzējis Stendera ziepju fabrikai plūkt laurus ārvalstīs. Titula «Pārdošanas tīģeris 2008» ieguvējs un viens no žūrijas locekļiem Roberts Krusts atzinīgi novērtēja G. Ceplevičas ieguldījumu uzņēmumā, uzsverot, ka šāds veiksmīgs franšīzes biznesa modelis nav novērots nevienā citā Latvijas uzņēmumā.

Jāpiebilst, ka žūrijai šogad nenācās viegli pieņemt gala lēmumu, jo, izvērtējot finālistu prezentācijas un katra individuālo ieguldījumi uzņēmuma attīstībā, katrs finālists izcēlās ar atšķirīgu pieeju pārdošanai.

Komentāri

Pievienot komentāru
Eksperti

Kā pārdot savu veiksmīgo biznesu

Gints Vilgerts - VILGERTS Partneris, M&A, 05.02.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai varētu pārdot savu uzņēmumu par iespējami augstāku cenu, jāizdara mājas darbi. Parasti veicamo mājas darbu saraksts ir skaidrs, tomēr tas var kļūt garāks, kad potenciālie pircēji un konsultanti iesūtījuši pirmos komentārus.

Kopumā pārdošanas process aizņem apmēram 12 mēnešus. Svarīgi ir saprast, ka procesu nevajadzētu veikt pašiem procesa dalībniekiem (t.i. valdei vai akcionāriem). Īsumā par Latvijas uzņēmumu pārdošanas procesu varētu izvirzīt šādas tēzes:

1. Process jāvada profesionāļiem. Nav pieļaujams tas, ka vadošo lomu uzņēmuma pārdošanas procesā uzņemas valde vai pats akcionārs. Valdei un akcionāriem jābūt aktīvam dialogam ar padomdevējiem – juristiem un finansistiem. Valdei jārūpējas par biznesa turpināšanu, nevis jābūt daļai no procesa. Valdei agri vai vēlu radīsies interešu konflikts, jo par tās likteni, tostarp arī par motivācijas instrumentiem, lems jaunais kontrolpaketes īpašnieks.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Mailigen lieli uzstādījumi un Napoleona plāni

Anda Asere, 29.04.2013

Mailigen (SIA iMedia) direktors un konkursa Biznesa tīģeris 2013 pusfinālists.

Foto: Vitālijs Stīpnieks, Dienas Bizness

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai darbotos biznesā, ir nepieciešama tīģera enerģija un spēks – sēžot un neko nedarot, panākumu nebūs; arī tīģerim mutē ēdiens pats no sevis neiekrīt.

«Iekšēji es jau esmu tīģeris. Esmu sekojis līdzi šim konkursam, man ir licies interesanti paskatīties uz cilvēkiem, kas tiešām «rokas iekšā» biznesā, veicina attīstību. Konkurss man likās personīgi saistošs, jo man patīk pacīnīties,» saka Artūrs Bernovskis, e-pasta mārketinga rīka Mailigen (SIA iMedia) direktors un konkursa Biznesa tīģeris 2013 pusfinālists.

Viņš nepiekrīt uzskatam, ka biznesa pasaule ir nežēlīga – uzņēmējdarbība ir cilvēcīga, «ja vien tu pats pret to tā attiecies». Taču ir vajadzīga enerģija un spēks, lai darbotos uzņēmējdarbībā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

Biznesa tīģeris parāda savus ilkņus


Dace Skreija, 14.06.2013

No kreisās - Lursoft IT valdes locekle Daiga Kiopa, CV Market mārketinga menedžere Inga Daliba, Biznesa tīģeris 2013. Jānis Kossovičs, Rimi Latvia Mārketinga un sabiedrisko attiecību departamenta vadītāja Karīna Jermušs, Biznesa augstskolas Turība asociētā profesore un Uzņēmējdarbības fakultātes dekāne Vita Zariņa, Dienas Biznesa žurnāla TOP500 redaktore Dace Skreija.

Foto: Ritvars Skuja, Dienas Bizness

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Titulu «Biznesa tīģeris 2013» iegūst uzņēmumu grupas Optic Guru direktors Jānis Kossovičs .

Nav vajadzības riteni izdomāt no jauna, bet tam ir jābūt citādam – tas ir ģimenes uzņēmumu grupas Optic Guru direktora Jānis Kossoviča moto.

Ar savu uzdrošināšanos, neordināriem mārketinga un reklāmas risinājumiem viņš ne tikai licis pamanīt savus uzņēmumus, bet arī nodrošinājis to veiksmīgu darbību. Protams, ceļā ir bijušas daudzas kļūdas un neveiksmes, tomēr tās izdevies pārvarēt, smagi strādājot, kas arī ļāva gūt uzvaru izdevniecības Dienas Bizness un CV Market rīkotā konkursa Biznesa tīģeris 2013 finālā.

Pēc pusfināla dalībnieku rezultāti bija ļoti cieši, līdz ar to konkursa žūrijas darbs šogad bija īpaši grūts, jo visi finālisti ir uzrādījuši augstus sasniegumus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Pārdošanas vadības tīģeris 2011 – Anda Savļenko no BTA

Jana Gavare, 15.06.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Uzkāpts Elbrusa virsotnē, ienirts 38 metru dziļumā un šogad nopelnīts arī Pārdošanas vadības tīģera tituls.

Tādi ir apdrošināšanas sabiedrības BTA Klientu atbalsta dienesta vadītājas Andas Savļenko panākumi. Žūrija viņu atzinusi par uzvarētāju konkursā Pārdošanas vadības tīģeris 2011. Līdz ar to šogad septiņus gadus ilgajā konkursa vēsturē dāmas beidzot ir ņēmušas virsroku, jo līdzšinējo «tīģeru» vidū sieviešu un vīriešu attiecība bija vienlīdzīga. Galvenie kritēriji, kuri noteica žūrijas izvēli, bija konkursanta pārstāvētā uzņēmuma sasniegumi, vadītāja loma tajos, kā arī vadītāja personība, skaidroja žūrijas loceklis, SIA Mercuri International direktors Dzintars Koknēvičs.

«Lai arī šogad konkursa finālā bija iekļuvuši ļoti atšķirīgu uzņēmumu pārdošanas vadītāji, kuri katrs pārstāv savu nozari, visiem kopīgais ir pozitīva attieksme pret darbu, mērķtiecīgums un optimistisks skatījums uz uzņēmuma nākotni,» atklājot konkursa Pārdošanas vadības tīģeris 2011 fināla pasākumu, teica laikraksta Dienas Bizness galvenā redaktore Indra Lazdiņa.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jau desmito reizi Dienas Bizness meklē Latvijas biznesa tīģeri

Laikraksts Dienas Bizness un speciālistu darba portāls Cvmarket.lv ir izvēlējušies gadskārtējā konkursa «Biznesa tīģeris 2014» desmit pusfinālistus. 21. maijā notiks konkursa pusfināls, kur tīģeri tiksies ar žūriju, prezentēs sevi, uzņēmumu un savus kopīgos panākumus.

Pusfinālā izkristalizēsies pieci līderi, kuri tiksies finālā 17. jūnijā. Pretēji citiem gadiem, kad tikai žūrija noteica «tīģerīgākos» pretendentus, šogad žūrija lems par četriem atbilstošākajiem pretendentiem un piekto izvēlēsies interneta lietotāji, iepazīstoties ar kandidātiem Cvmarket.lv un balsojot – Dienas Biznesa portālā db.lv. «Atšķirībā no iepriekšējiem gadiem šogad Biznesa tīģera titula kandidātu sniegumu būs iespējams vērtēt ne tikai stingrajai žūrijai, ņemot vērā no sagatavotās pretendentu prezentācijas un iesniegtos finanšu datus, kas apliecina uzņēmuma vai nodaļas izaugsmi, bet būs iespēja iesaistīties arī visiem interneta lietotājiem,» saka Inga Daliba, Cvmarket.lv mārketinga menedžere. Speciālistu darba portālā Cvmarket.lv būs apskatāmi profili, kur būs iespēja iepazīties ar kandidātu video un foto vizītkarti, kā arī uzzināt viņu dzīves moto vai pamatojumu, kāpēc ir pelnījuši nosaukumu par Biznesa tīģeris.

Komentāri

Pievienot komentāru
Apdrošināšana

Konkursa Biznesa Tīģeris 2014 pusfinālists: Izveido uzņēmumu no nulles

Anda Asere, 12.05.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tīģeris ir savas dzīves valdnieks, kurš rada situācijas un veido notikumus savā dzīvē un arī pasaulē

Tā uzskata Evija Dundure, apdrošināšanas sabiedrības Compensa TU S.A. Vienna Insurance Group Latvijas filiāles vadītāja. Viņa katru gadu seko līdzi konkursa Biznesa tīģeris norisei un pieteicās tāpēc, ka šis konkurss ir pamanāms. «Pirmajā gadā, kad uzvarēja Uģis Zemturis, es konkursā tiku pieteikta no savas toreizējās darbavietas – Ergo. Pa šiem gadiem ir redzama pretendentu attīstība, pielāgojoties ekonomiskajai situācijai – no ļoti trekniem līdz mierīgākiem laikiem. Tagad arī man ir jauna pieredze, ar ko dalīties,» saka E. Dundure.

Pati atlasa komandu

Pirms diviem gadiem Austrijas apdrošināšanas sabiedrība Compensa TU S.A. Vienna Insurance Group izlēma paplašināties un atvērt filiāli jaunā tirgū – Latvijā. Tas tika darīts pilnīgi no nulles, kas nav īpaši ierasta prakse.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Biznesa tīģeri lec augstu

Jana Gavare, 15.06.2012

«Vēl viena uzvara!» priecājas konkursa Biznesa tīģeris 2012 finālisti SIA Ķilupe valdes locekle Elīna Saulīte (no kreisās), Sky & More mārketinga un iznomāšanas vadītāja Karīna Jermušs un SIA Nordtext biznesa operāciju un attīstības direktors Kristaps Kvelde.

Foto: Vitālijs Stīpnieks, Dienas Mediji

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Titulu «Biznesa tīģeris 2012» iegūst Sky & More mārketinga un iznomāšanas vadītāja Karīna Jermušs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pārtika

Konkursa Biznesa Tīģeris 2014 pusfinālists: Maina runas veidu


Anda Asere
, 14.05.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Alkohola ražotājs Latvijas balzams nule mainījis savu tēlu un eksporta stratēģiju, kas palīdzējis uzlabot pārdošanas rezultātus ārpus Latvijas

«Agrāk mūsu īstenotā ārējo tirgu apgūšanas stratēģija bija orientēta uz izaugsmi, palielinot noieta tirgu skaitu un fokusējoties uz t.s. tradicionālajām valstīm, kur mūsu produkti jau zināmi. Pērn veicām izpēti, lai izkristalizētu jaunus tirgus, analizējot ap 120 dažādu teritoriju, kanālu un valstu. Tostarp bija gan lielai daļai ražotāju tradicionālu prioritāri tirgu, gan pagaidām ārpus fokusa palikuši reģioni un kanāli. Pārdomāta prioritāšu noteikšana palīdzēja sasniegt izrāvienu virknē šo tirgu jau pirmajā gadā. Piemēram, viens no kanāliem ir beznodokļu un ceļojumu tirdzniecības kanāls, kurā pērn mūsu apgrozījums pieauga par 19%. Šajā kanālā saredzam vēl neizmantotas izaugsmes iespējas arī nākotnē,» saka Valters Kaže, a/s Latvijas balzams komercdirektors. Viņš piedalās laikraksta Dienas Bizness un speciālistu darba portāla Cvmarket.lv organizētajā konkursā Biznesa tīģeris 2014.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pārdošanas tīģeris Kristīne Mālniece Pārdošanas tīģera titulu nopelna ar veiksmīgu Latfood mārketinga un pārdošanas saliedēšanu.

Ja aicinājumi domāt «ārpus kastes» vairs nešķiet nekas jauns, tad tagad ir pienācis laiks domāt tā, lai nebūtu pat tuvu šai «kastei», atklājot konkursa Pārdošanas tīģeris 2010 fināla pasākumu, teica SIA Dienas Mediji valdes priekšsēdētājs Zigmārs Meija. Kā atklājās dalībnieku prezentācijās, tieši netradicionāli risinājumi ir bijuši tie, kas ļāvuši konkursa finālā pārstāvētajiem uzņēmumiem sasniegt panākumus pārdošanā pat krītoša tirgus apstākļos.

Precīza fokusēšanās uz lielajiem klientiem, pāriešana no vecāku - bērnu attiecību modeļa uz pieaugušo attiecībām pārdošanas komandas vadībā, klientu paradumu maiņa un pat jaunu terminu izgudrošana un ieviešana tirgū — tie bija tikai daži no finālistu pieredzes piemēriem, kas izraisīja dzīvu interesi un papildjautājumus no konferences apmeklētājiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Krievijas prezidenta Vladimira Putina Sibīrijas savvaļā palaistais tīģeris turēts aizdomās par iebrukšanu vistu kūtī un piecu mājputnu apēšanu Ķīnas ziemeļaustrumos.

Policija uzskata, ka Amūras tīģeris uzdarbojies Heilundzjanas provincē netālu no Krievijas un Ķīnas robežas, vēsta ziņu aģentūra Siņhua.

Dzīvnieka pēdas, spalvas un izkārnījumi tika atrasti vairākās vietās netālajā mežā.

Maijā Putins izlaida savvaļā trīs Amūras tīģerus ar izsekošanas ierīcēm. Sibīrijā un Ķīnas ziemeļaustrumos dzīvo aptuveni 500 apdraudētās sugas pārstāvju.

Krievijas pārstāvji piektdienas vakarā esot brīdinājuši Heilundzjanas mežsaimniecības dienestu, ka tīģeris vārdā Kuzja ieklīdis turienes mežos.

Lai pasargātu tīģeri, Krievijas pārstāvji neatklāja precīzu tā atrašanās vietu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Reklāmraksti

Salesforce Latvijā: kā atrast, piesaistīt un noturēt klientus

Jurģis Bakans, Bluelark Pārdošanas nodaļas vadītājs, 14.10.2021

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Panākumi ir labi pārdomātu lēmumu sekas.

Nav svarīgi, vai pārdodat dimantus vai izstrādājat datorprogrammatūru; vai pārdodat tieši uzņēmumiem vai piedāvājat pakalpojumus tūkstošiem privāto klientu, visi veiksmīgie uzņēmumi ievēro dažus vienotus noteikumus.

Tātad, kas mūsu Salesforce klientiem Okavango dimantu raktuvēs ir kopīgs ar vienu no Eiropas lielākajiem telekomunikāciju operatoriem?

Uzņēmējdarbības panākumu pamatā ir skaidri definēti uzņēmējdarbības procesi un efektīva uzņēmuma datu izmantošana.

Ir pagājuši laiki, kad CRM kalpoja kā piezīmju grāmatiņa klientu kontaktiem vai uzņēmējdarbības piezīmēm. Mūsdienās CRM ir vissvarīgākais instruments uzņēmējdarbības procesu vadīšanai un nenoteiktības novēršanai.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgas pilsētas Vidzemes priekšpilsētas tiesa apmierinājusi kāda autovadītāja prasību pret Rīgas domes Satiksmes departamentu, piedzenot no pašvaldības kompensāciju par nenorobežotā bedrē sabojātu riteņa disku un riepu, noskaidroja aģentūra LETA.

Autovadītājs 2016.gada 14.februāra vakarā, braucot ar savu automašīnu pa Valdemāra ielu, pie Rīgas 49.vidusskolas sajutis stipru triecienu pa spēkrata labās puses riteņiem un konstatējis, ka ir iebraucis uz ceļa esošā aptuveni desmit centimetrus dziļā bedrē ar asām šķautnēm, kas acīmredzami bija radušās, izzāģējot asfaltu ap notekūdeņu savākšanas akas vāku. «Šajā vietā nekas neliecināja par to, ka uz ceļa notiek remontdarbi, un bedre, kurā es iebraucu, nebija nekādā veidā norobežota,» aģentūrai LETA apgalvoja autovadītājs.

Uzreiz pēc iebraukšanas bedrē mašīnai sākusi vibrēt stūre, kas, pēc autovadītāja domām, «nepārprotami liecināja par transportlīdzekļa ritošajai daļai nodarītiem bojājumiem pat tad, ja tie sākotnēji nav acīmredzami». Autovadītājs apstājies ceļa malā, telefoniski paziņojis par bedri Rīgas Pašvaldības policijai un izsaucis Valsts policiju, kas ieradusies un fiksējusi notikušo ceļu satiksmes negadījumu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Karjera

Ceļā uz uzticēšanos vadītājam jāsper pirmais solis

Dienas Bizness, 13.05.2013

Jānis Bethers, SIA Enefit valdes priekšsēdētājs, konkursa Biznesa tīģeris 2013 pusfinālists

Foto: Vitālijs Stīpnieks

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Savstarpējā uzticība palielina efektivitāti, taču, lai spētu uzticēties, vadītājam ir jārāda priekšzīme.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Konkursa Biznesa Tīģeris 2014 pusfinālists: Atgriežas pie rentabilitātes

Anda Asere, 12.05.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jebkuras pārdošanas aktivitātes panākumu pamatā ir sistemātiskums un neatlaidība

Tā uzskata Jurģis Sedlenieks, SmartLynx Airlines viceprezidents komercjautājumos. SmartLynx Airlines nodarbojas ar tehniskā kārtībā esošu, apdrošinātu un ar kvalificētām apkalpēm nodrošinātu lidmašīnu izīrēšanu aviokompānijām, kas uzņemas komerciālo risku reisu piepildīšanai.

Šāds pakalpojums tiek izmantots, ja kavējas jaunu lidmašīnu piegādes, reisu nodrošināšanai nepieciešams sezonāls flotes palielinājums vai aviokompānijai nav nepieciešamā tipa lidmašīnu, lai apkalpotu konkrētus maršrutus, skaidro J. Sedlenieks.

Pārmaiņu perioda beigas

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Konkursa Biznesa Tīģeris 2014 pusfinālists: Entuziasms, 
neatlaidība un darbs


Anda Asere, 19.05.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Panākumus veido trīs savstarpēji cieši saistīti un papildinoši elementi – entuziasms par to, ko tu dari, neatlaidība ceļā uz rezultātu un apzināta darbība mērķa sasniegšanā

Tā uzskata Kristaps Gredzens, Mārupe Wake Park (SIA Beng) valdes loceklis un veikparka īpašnieks. Viņš piedalās laikraksta Dienas Bizness un speciālistu darba portāla Cvmarket.lv organizētajā konkursā Biznesa tīģeris 2014. K. Gredzena skatījumā tīģeris biznesā ir savas nozares un jomas pazinējs, kas ir apveltīts ar spēju ātri reaģēt un rīkoties. «Pamanīt iespēju un to izmantot savā labā, tas, manuprāt, ir īsta tīģera dabā,» viņš uzskata.

«Domāju, šis konkurss ir laba izdevība paskatīties uz paveikto no malas, arī pašam izvērtēt savu ieguldīto darbu un tā rezultātus.

Nenoliedzami, tā ir arī iespēja apkārtējiem ļaut daudz plašāk saredzēt tavus sasniegumus,» saka K. Gredzens. Pagājušajā vasarā aktīvu darbību uzsāka veikparks Mārupe Wake Park. Tā kā veikparks tika atvērts jau sezonas vidū, tas motivēja meklēt iespējas un veidus, kā piesaistīt jaunus klientus, kā radīt veikparka atpazīstamību, kā piesaistīt jauniešu uzmanību veikbordam un kopumā motivēt vairāk nodarboties ar sportu. «Vēlējāmies piesaistīt uzmanību ilgtermiņā, radot asociācijas ar sevi, veikbordu un ideju. Izmantojot oriģinālus, neierastus kanālus, ļoti gribas ticēt, ka tas ir arī izdevies,» viņš teic.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

airBaltic kredītlimits - nulle

Kredītrisku apdrošanas kompānija Coface vērtē nacionālās aviokompānijas un citu transporta nozares uzņēmumu kredītspēju. Savukārt airBaltic vadītājs un līdzīpašnieks Bertolts Fliks atkārtoti apliecina, ka gatavs atpirkt no valsts tai piederošās aviokompānijas akcijas

Karš centrāltirgū

Centrāltirgus gaļas paviljona piebūves īpašnieku konflikts ar tiegus vadību sasniedzis apogeju. Uzņēmējas, kam piebūve pieder, uzskata, ka Centrāltirgus vadība cenšās viņas no tirgus izspiest, lai vietā iekārtotu kādu citu, savukārt Centrāltirgus atgaiņājas apgalvojot, ka piebūve ir pagaidu būve, kas jānojauc. Tikmēr piebūve stāv tukša un klusa. 4-5

Komentāri

Pievienot komentāru