Šajā gadā SIA Piebalgas alus mērķis ir produkcijas eksporta uzsākšana uz trešajām valstīm, liecina uzņēmuma gada pārskats Lursoft.
SIA Piebalgas alus saražotā alus apjoms aizvadītajā gadā palielinājies par 4,4%, sasniedzot 3,181 miljonu latu. Līdz ar ražošanas apjoma pieaugumu palielinājies arī apgrozījums, kas pērn pakāpies līdz 2,099 milljoniem latu, taču pieaugošais apgrozījums nav ļāvis alus ražotājam gadu noslēgt ar pozitīviem finanšu rādītājiem – gadu uzņēmums pabeidzis ar 114,5 tūkstošu latu lieliem zaudējumiem.
Pērn alus ražotnē realizēti divi apjomīgi projekti. Kopš ražotnes izveides 1989.gadā vairāk nekā 20 gadu periodā uzņēmuma ūdenssaimniecības cauruļvadi bijuši nolietojušies un neatbilda kvalitātes prasību nodrošinājumam, tādēļ pērn veikta cauruļu nomaiņa.
Otrs ievērojamākais pērn realizētais projekts bijis uzņēmuma nodrošināšana ar jaunām stikla pudelēm, kuras 2012.gadā saņēmušas balvu par gada labāko alus iepakojuma dizainu. Tāpat arī paredzēts turpināt darbu pie jaunu tirdzniecības vietu apgūšanas, darbinieku kvalifikācijas paaugstināšanas, kvasa tirgus daļas paplašināšanas un nostiprināšanas.






















