Biznesa tehnoloģijas

Pigu Grupas jaunizveidotajai tirdzniecības platformai pieteikušies vidēji 600 tirgotāji

Zane Atlāce - Bistere, 07.10.2019

Jaunākais izdevums

Septembrī vairāk nekā 600 tirgotāji no Lietuvas, Latvijas un Igaunijas izrādījuši interesi pievienoties «Pigu Grupas», kurā iekļaujas arī 220.lv, jaunizveidotajai tirdzniecības platformai marketplace.

Populārākās tirgotāju pārstāvētās kategorijas ir apģērbs, rotaslietas, aksesuāri un apavi, liecina tiešsaistes tirdzniecības uzņēmuma Baltijā »Pigu Grupa», apkopotā informācija.

«Marketplace platforma tirgotājiem ir izveidota ar mērķi, lai turpinātu sekmēt ne tikai mūsu attīstību, bet arī, lai palīdzētu augt mazajiem Baltijas valstu uzņēmumiem. Tirdzniecības platforma paver lielākas iespējas nopietni konkurēt e-komercijas tirgū, kur dominē lielie spēlētāji, tāpēc priecājamies, ka Lietuvas, Latvijas un Igaunijas uzņēmumi saredz šīs izaugsmes iespējas. Simtiem reģistrācijas pieteikumu tikai dažu nedēļu laikā pierāda, ka šo biznesa attīstības ceļu mēs esam izvēlējušies pareizajā laikā un vietā,» norāda «Pigu Grupas» izpilddirektors Daiņus Ļuļis (Dainius Liulys).

D. Ļuļis pauž gandarījumu, ka ideja par marketplace izveidi ir bijusi sekmīga. «Redzot reģistrēto tirgotāju pieteikumu skaitu, esmu guvis apstiprinājumu, ka lēmums par interneta tirdzniecības marketplace platformu ir solis pareizajā virzienā. Šobrīd strādājam pie visu saņemto pieteikumu apstrādes, lai pēc iespējas ātrāk tirgotāji varētu uzsākt savu preču tirdzniecību. Tajā pašā laikā turpinās arī jaunu pieteikumu reģistrācija.»

Lielākā interese ir izrādīta Lietuvā, kur pieteikušies vairāk nekā 400 uzņēmumi. Turpretim no Latvijas pieteikušies vidēji 100 uzņēmēji, tāpat kā Igaunijā. Lielu interesi ir izrādījuši uzņēmēji, kas pārdod sporta un brīvā laika pavadīšanas inventāru, interjera preces, mēbeles, grāmatas un medicīnas preces. Savukārt visvairāk pieteikuma formas aizpildīja tie, kuri pārdod apģērbu, rotaslietas, aksesuārus un apavus.

Latvijā bāzētā juvelieru un bižutērijas ražošanas, mazumtirdzniecības un vairumtirdzniecības uzņēmuma SIA «Black Diamond Group» valdes loceklis Igors Rjabovs skaidro, ka jaunā platforma ir nākamais solis, lai palielinātu pārdošanas apjomus un veicinātu atpazīstamību. «Ar 220.lv sadarbojamies jau vairākus gadus, un ideju par marketplace izveidi vērtēju atzinīgi, jo uzskatu, ka šī platforma sniedz lielāku brīvību ne vien preču izvietošanas, bet arī tirgošanas ziņā. Turpmāk mums pašiem būs iespēja vadīt un īstenot tirdzniecības procesus, turklāt esmu pārliecināts, ka šī būs iespēja kāpināt pārdošanas apjomus.»

Kā pastāstīja «Mados Guru» projektu vadītāja Lietuvā Ilona Pašnikoviča, «Pigu Grupas» jaunā tirdzniecības platforma sniedz unikālu iespēju biznesa attīstībai. «E-komercijas attīstību sekmēs tieši šādi inovatīvi projekti, kas palīdz mazajiem uzņēmumiem piegādāt savus produktus plašam potenciālo klientu lokam ar īpaši ērtiem un vienkāršiem rīkiem. Līdzās tam jaunākie loģistikas risinājumi ļauj ātrāk un ērtāk piegādāt preces klientiem. Lietuvā, salīdzinājumā ar Rietumu tirgiem, joprojām interneta tirdzniecība veido salīdzinoši nelielu daļu no kopējā mazumtirdzniecības apgrozījuma, tāpēc mēs sagaidām, ka tuvākajos gados tas ļoti strauji augs. Šī iemesla vadīti arī nolēmām pievienoties marketplace platformai.»

Komentāri

Pievienot komentāru
Internets

Pigu Grupas platformai pievienojušās jau 1100 kompānijas

Anda Asere, 30.01.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Līdz ar tiešsaistes tirdzniecības platformas "marketplace" ieviešanu "Pigu Grupas" internetveikalu sortiments paplašinās par desmit tūkstošiem vienību mēnesī.

"Dažu mēnešu laikā kopš darbojas "marketplace", reģistrācijas procesu pilnībā ir veikušas vairāk nekā 1100 kompānijas no visām trim Baltijas valstīm. Lietuvā ir lielākais tirgus, tāpēc vairāk nekā puse pieteikumu veido Lietuvas uzņēmēji, savukārt otru daļu veido pieteikumi no Latvijas un Igaunijas. Aptuveni 50 tirgotāji jau ir uzsākuši pārdot savas preces interneta veikalā 220.lv, tāpēc paredzam, ka dažu gadu laikā tirgotāju skaits visās trīs valstīs pārsniegs divus tūkstošus," teic Daiņus Ļuļis (Dainius Liulys), "Pigu Grupas" izpilddirektors.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Igaunijas apavu tirgotājs "NS King" (SIA "NITTIS") pievienojies Baltijas e-komercijas uzņēmuma "Pigu Grupa" izveidotajai "marketplace" platformai.

Šobrīd uzņēmuma preces ir pieejamas visos trīs "Pigu Grupai" piederošajos veikalos, tajā skaitā 220.lv.

"NS King" darbojas visā Baltijā ar 50 apavu veikalu lielu ķēdi un interneta veikalu, pārstāvot tādus zīmolus kā "Rieker", "Mustang", "Bugatti" un vēl citus.

"Pievienošanās "Pigu Grupas" tirdzniecības platformai, galvenokārt, bija solis tuvāk mūsu klientiem. Mēs vēlamies būt tur, kur ir ērti veikt pirkumus tiešsaistē. "Pigu Grupas" maksājumi un piegādes nosacījumi pilnīgi noteikti šīs ērtības nodrošina, jo tā ir vide, pie kuras ir pieraduši vairums pircēju Baltijā. Pievienojoties "Pigu Grupai", mēs ne tikai sasniedzam klientus viņiem izdevīgā un ērtā veidā, bet arī paplašinām savu klientu bāzi," norāda "NS King" e-komercijas vadītājs Andrejs Maksimiks.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

E-komercijas tirgus dalībnieks Baltijas valstīs "Pigu Grupa", kurā iekļaujas arī Latvijā strādājošais interneta veikals 220.lv, turpinot pērn uzsākto miljona eiro vērto loģistikas efektivizācijas projektu, ievieš jaunu pakalpojumu, kas paredz preces saņemšanu vienu stundu pēc tās pasūtīšanas.

"Pērn klātienes "Pigu Grupas" veikalos tika novērots augošs pieprasījums noteiktām preču kategorijām, kas motivēja domāt par piegādes optimizāciju un efektivitātes uzlabošanu. Sekojot klientu vajadzībām, nolēmām ieviest jaunu pakalpojumu - preču iegādi no jebkuras vietas, nodrošinot to saņemšanu pēc 60 minūtēm zīmola klātienes veikalos," informē 220.lv tiešsaistes tirdzniecības platformas marketplace vadītājs Raimondas Žilēnas.

Viņš piebilst, ka jaunais pakalpojums nodrošina preces saņemšanu pēc stundas, ja interneta veikalā prece uzrāda vairāk nekā vienu vienību un klients ir saņēmis pirkuma apstiprinājumu. Tāpat arī pirms došanās pēc preces jāņem vērā veikalu darba laiks.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Līdz ar Melnās piektdienas iepirkšanās drudzi, Baltijas valstīs "Pigu Grupas" tiešsaistes veikalos divu nedēļu laikā pārdošanas apjomi pieauguši gandrīz par piektdaļu, salīdzinot ar pērnā gada attiecīgo laika periodu, liecina interneta veikala "220.lv", kas ietilpst šajā grupā, sniegtā informācija.

Interneta veikala apkopotie dati liecina, ka pircēji Baltijā pārdošanas laikā izvēlas arvien dārgākas preces. Vidējais pircēja iepirkumu grozs pārsniedzis 60 eiro, pircējiem izvēloties vismaz divas preces.

Vērtējot pārdošanas apjomus, no visām trim Baltijas valstīm, kurās darbojas "Pigu Grupa", Latvijā novērots visstraujākais pieaugums, lai gan kopumā lielākie pārdošanas apjomi ir Lietuvā.

Vērtējot pirktākās preces, visu trīs valstu vidū ir redzamas atšķirības. Latvijā viena no pirktākajām precēm ir dūmu detektori, kuru pieprasījums ir ievērojami audzis saistībā ar izmaiņām Ugunsdzēsības noteikumos, kuri paredz, ka no 2020. gada 1. janvāra katrā mājoklī jābūt dūmu detektoram.

Komentāri

Pievienot komentāru
Biznesa tehnoloģijas

Atver jaunu interneta tirdzniecības platformu tirgotājiem

Zane Atlāce - Bistere, 04.09.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Baltijas e-komercijas līderis Pigu Grupa informē par tiešsaistes tirdzniecības platformas jeb marketplace darbības uzsākšanu, aicinot vietējos uzņēmējus pievienoties, lai turpmāk pārdotu savas preces visos trīs uzņēmumam piederošajos interneta veikalos.

E-komercijas platforma, kas apvienos pircējus un pārdevējus ar interneta veikalu 220.lv, Pigu.lt un Kaup24.ee starpniecību, uzņēmējiem sniegs iespēju attīstīties, savukārt pircējiem tiks nodrošināta lielāka kvalitatīvu preču izvēle par vēl konkurētspējīgākām cenām.

«Sperot šo soli, mēs ne tikai ieejam jaunā biznesa attīstības posmā, bet arī dodam iespēju augt vietējam biznesam. Mēs vēlamies, lai e-komercija būtu pieejama maziem un vidējiem uzņēmumiem, jo vēl nesen galvenokārt tā bija lielo spēlētāju priekšrocība. Mūsu pieredze, kas gūta vairāk nekā desmit gadu garumā, un labi attīstītā infrastruktūra, pacels Baltijas valstu mazo un vidējo biznesu jaunā līmenī. Mēs ticam, ka mazie uzņēmumi ir valsts ekonomikas mugurkauls, un mēs redzam lielu potenciālu, lai attīstītos kopā,» norāda Pigu Grupas izpilddirektors Daiņus Ļuļis.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

E-komercijas uzņēmums “Pigu Grupa”, kurā iekļaujas arī Latvijā strādājošais zīmols “220.lv”, investējis miljonu eiro puskilometru garā automatizētā preču šķirošanas konveijera līnijā.

Loģistikas centrā Viļņā uzstādītā iekārta uzņēmumam ļaus trīskāršot apstrādāto pasūtījumu skaitu, vienlaikus gada laikā palielinot pasūtījumu caurlaidību no 2 līdz 6 miljoniem gadā.

“Aizvadītajā gadā Melnās piektdienas un Ziemassvētku iepirkšanās ietvaros tika pārspēti veikto pasūtījumu rekordi. Šogad, gatavojoties vēl lielākam pasūtījumu skaitam, esam automatizējuši noliktavas procesus. Turpmāk visas preces, kas nonāks noliktavā glabāšanai vai tiks sagatavotas izsūtīšanai, pārvaldīs uz viena konveijera. Sistēma ir paredzēta, lai automātiski atdalītu preces uzglabāšanai un sagatavotu pasūtījumus 26 dažādos virzienos klientiem visās trīs Baltijas valstīs,” skaidro "Pigu" galvenais operāciju vadītājs Roberts Ziminski (Robert Ziminski):

Komentāri

Pievienot komentāru
Ekonomika

Kā nodibināt e-Uzņēmumu: no A līdz Z

Db.lv, 19.05.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai palīdzētu visiem topošajiem un esošajiem uzņēmējiem nodibināt un attīstīt e-Uzņēmumu, "Citadele" un Ekonomikas ministrija 19. maijā no plkst. 10.00 līdz 11.30 organizē bezmaksas vebināru – "Kā nodibināt e-Uzņēmumu: no A līdz Z".

Vebinārā eksperti stāstīs, kā nodibināt savu uzņēmumu un digitālajā komercijā integrēt klientu maksājumus, e-Identitāti un eParakstu, kur saņemt finansējumu savām idejām, kā arī sniegs citus noderīgus padomus ceļā uz komercijas attīstīšanu internetā.

Vebināra darba kārtība:

10.00- 10.10 Vebināra atklāšana:

Raimonds Aleksejenko, Ekonomikas ministrijas valsts sekretāra vietnieks

Uzņēmēja stāsts: Kārlis Dambergs, Āgenskalna tirgus un Kalnciema kvartāla tirgus īpašnieks

10.10- 10.20 Anete Pētersone, Uzņēmumu reģistra valsts notāre – Dibināt uzņēmumu attālināti ir ērti un mūsdienīgi

Komentāri

Pievienot komentāru
Biznesa tehnoloģijas

220.lv uzsāk grāmatu tirdzniecību

Zane Atlāce - Bistere, 12.02.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Līdz ar "220.lv" attīstīto tirdzniecības platformu "marketplace" un noslēgto sadarbību ar grāmatnīcu tīklu "Globuss" interneta veikals uzsācis grāmatu tirdzniecību.

Grāmatas kopumā ir jauna preču kategorija interneta veikalā "220.lv", norāda tiešsaistes tirdzniecības platformas marketplace vadītājs Raimondas Žilēnas. "Grāmatas visā pasaulē interneta veikalos ir viena no pieprasītākajām preču kategorijām un redzam tās potenciālu arī Latvijā, līdz ar to sadarbības uzsākšana ar "Latvijas Grāmata" ir likumsakarīgs solis. Nenoliedzami fakts, ka grāmatu tirdzniecību aizsākam, pateicoties "marketplace", mums kā uzņēmumam ir svarīgs, tādējādi apstiprinot platformas priekšrocības un ieguvumus gan no uzņēmējdarbības, gan klientu viedokļa. Turpinot darbu pie kategorijas pilnveides, sagaidām, ka tuvākajā nākotnē "marketplace" būs viens no lielākajiem grāmatu tirdzniecības kanāliem Latvijā. Šobrīd sortimentā ir dažādu žanru un dažādiem vecumiem domātas grāmatas," norāda R.Žilēnas.

Komentāri

Pievienot komentāru