Finanses

Pirmajā tirdzniecības sesijā Snap akcijas cenai straujš lēciens

Žanete Hāka, 02.03.2017

Jaunākais izdevums

Savā pirmajā tirdzniecības dienā biržā Snap Inc akcijas cena uzlēca līdz 24 dolāru atzīmei, pēc tam pieaugot līdz 25,42 dolāriem, liecina Bloomberg dati.

Tādējādi uzņēmuma vērtība sasniedza aptuveni 29 miljardus dolāru.

Snap sākotnējā publiskā piedāvājuma laikā pārdeva 200 miljonus akciju, cenu nosakot 17 dolāru par akciju, kas ir vairāk nekā sākotnēji noteiktais cenu diapazons 14-16 dolāri. Tādējādi kopējā uzņēmuma vērtība bija aptuveni 20 miljardi dolāru.

Kopumā Snap IPO laikā piesaistīja 3,4 miljardus dolāru, kas ir lielākais tehnoloģiju kompānijas īstenotais IPO kopš biržā parādījās Twitter pirms vairāk nekā trim gadiem.

Snapchat sociālo mediju platformai ir vairāk nekā 150 miljoni ikdienas lietotāju.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Snap Inc. zaudē 514,6 miljonus ASV dolāru gadā, bet ir vērts 24 miljardus

Kārlis Mīlbergs, 03.03.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nupat jau lielākā daļa cilvēku līdz 35 gadu vecumam zina, kas ir populārā teksta un attēlu apmaiņas aplikācija Snapchat. Ja ne vēl Latvijā, tad ASV jau nu noteikti. Aplikācijas pielietojumi var būt ļoti amizanti un, to lietojot vai redzot tās piedāvātās opcijas, rodas jautājums - kā šo kompāniju var novērtēt ar 34 miljardiem ASV dolāru?

Taču tieši 34 miljardi dolāru bija Snapchat mātes kompānijas Snap Inc. vērtība pēc pirmās publiskās tirdzniecības dienas šo ceturtdien. Pēc Yahoo Finance datiem, vienas akcijas aizvēršanas cena (24,48 USD) bija par 44% lielāka, nekā atvēršanas cena (17,00 USD). Tas ir lielākais publiskais piedāvājums kopš Alibabas akcijām 2014. gadā, ziņo The New York Times.

Viss izskatās ļoti rožaini un varbūt pat pārāk. Mums nav jēgas salīdzināt Snap Inc. peļņas rādītājus ar Facebook, Alibaba vai kaut Netflix, jo Snap nav peļņas! Pēc Snap publiskotajiem datiem, uzņēmums zaudēja 514,6 miljonus ASV dolāru 2016. gadā. Arī 2015. gads nebija spīdošs (372,9 miljoni ASV dolāru zaudējumi). Snap Inc. ir ļoti savdabīgs, jo tas nav sasniedzis peļņu nevienu gadu kopš tā atvēršanas 2011. gadā un ir arī brīdinājis investorus, ka, iespējams, tā arī nekad nestrādās ar peļņu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Īslaicīgo ziņu nosūtīšanas aplikācija “Snapchat” paziņoja par sadarbības līgumu izveidi tādiem uzņēmumiem kā “Disney”, “ViecomCBS”, “NBCUniversal”, kā arī "N.B.A." un "N.F.L.".

Vairāku gadu vienošanās arī turpmāk nodrošinās platformu ar vēl vairāk īsa formāta oriģināliem video fragmentiem, ziņo “New York Times”.

“Snapchat” paziņoja par noslēgtajiem līgumiem, reizē translējot oriģināla satura ziņu pārraides, kas veidotas sadarbībā ar vadošajiem ASV medijiem (“The Washington Post”, “Bloomberg” un “ESPN”).

Masu medija “NBCUniversal” prezidente Megija Sanivika (Maggie Suniewick) pauda, ka “Snapchat” ir pārliecinoša vide, ar kuras palīdzību iespējams aizsniegt miljoniem jaunu skatītāju.

Uzņēmums, kas ir bāzēts Santamonikā, Kalifornijā, pārdod sešu sekunžu garas reklāmas, kuru skatīšanos lietotājiem nav iespējams izlaist. Tāpat aplikācija piedāvā lietotājiem seriālus, kas ilgst vidēji piecas minūtes un kuru sezona sastāv vidēji no astoņām līdz divpadsmit epizodēm.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Snapchat nākamgad plāno debitēt akciju biržā

LETA, 07.10.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

ASV uzņēmums Snap, kam pieder ziņapmaiņas pakalpojums Snapchat, gatavojas 2017.gadā debitēt akciju biržā, ziņo laikraksts Wall Street Journal.

Laikraksts norāda, ka kompānijas akciju sākotnējais publiskais piedāvājums (IPO) varētu būt gatavs līdz martam.

Šis IPO Snap novērtētu vairāk nekā 25 miljardu dolāru (22,3 miljardu eiro) apmērā, padarot to par lielāko debiju ASV akciju biržā kopš 2014.gada, kad IPO īstenoja Ķīnas interneta uzņēmums Alibaba.

Snap lēš, ka tā pakalpojumam Snapchat ir vairāk nekā 100 miljoni lietotāju visā pasaulē. Lai arī uzņēmuma finanšu pārskats nav publiski pieejams, tirgus izpētes kompānija eMarketer lēš, ka "Snapchat" nākamgad reklāmas ienākumos gūs gandrīz vienu miljardu dolāru.

Snapchat 2011.gadā izstrādāja studentu grupa no Stenforda Universitātes. Aplikācija ļauj lietotājiem sazināties, izmantojot uzņemtus fotoattēlus, video un tekstu. Nosūtītās ziņas tiek izdzēstas dažas sekundes pēc to aplūkošanas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Finanses

Kuras iecienītas akcijas investoriem nesušas peļņu, bet kuras - vilšanos?

Žanete Hāka, 03.04.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Martā akciju tirgos izdevies nopelnīt 61% investoru, kaut arī Snapchat īpašnieka IPO sāpinājis daudzus individuālos tirgus dalībniekus, liecina Openfolio dati.

Snapchat marta sākumā piedāvāja 200 miljonus akciju, piesaistot 3,4 miljardus dolāru, kā rezultātā tas bija lielākais ASV notikušais sākotnējais publiskais piedāvājums kopš Alibaba Group Holding piedāvājuma 2014.gadā. Uzņēmums biržā debitēja 2.martā, tirgojot akcijas par 24 dolāriem katru, salīdzinot ar sākotnēji IPO noteikto cenu 17 dolāru apmērā. 2.marta tirdzniecības sesijas laikā akcijai izdevās pieaugt par 53%, sasniedzot 26,05 dolārus, taču 31.martā cena bija nokritusies līdz 22,53 dolāriem.

Snapchat patlaban ir 158 miljoni aktīvo lietotāju dienā, taču investoru noskaņojums attiecībā pret kompānijas augsto novērtējumu salīdzinājumā ar tā ienākumiem ir negatīvs. Aplikācija tika laista tirgū 2011.gadā, bet strādāja bez peļņas līdz pat 2015.gadam.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Decembrī sociālā medija Snapchat dizains piedzīvos lielākās izmaiņas kopš tā izveides, raksta Business Insider.

Jaunais dizains ļaus sociālā medija aplikāciju izmantot ērtāk un vienkāršāk, norāda Snap Inc vadītājs Evans Špīgels.

Kaut arī viņš neatklāj, kad jaunais dizains būs publiski pieejams, darbinieki ziņojuši, ka tas tirgū debitēs 4.decembrī.

Špīgels devis mājienus, ka Snapchat būs līdzīga ziņo josla kā Facebook un citas izmaiņas.

Snap gan šonedēļ radīja vilšanos investoros, ziņojot, ka trešā ceturkšņa finanšu rezultāti ir bijuši sliktāki nekā prognozēts.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pirmdien Snap Inc akcijas cena pirmo reizi kopš tirdzniecības uzsākšanas biržā saruka, turklāt ievērojami, raksta Business Insider.

Snapchat mātes kompānijas akcijas cena pirmdien tirdzniedzības sesijas laikā saruka par 12% līdz 23,79 dolāriem, kas ir zem 24 dolāru atzīmes, kas bija cena pirmajā tirdzniecības dienā, kad akcija tika iekļauta biržā.

Daudzi analītiķi uzsver, ka akcijas cena ir uzpūsta, un tai jāsamazinās, jo nav pamata tik augstai kompānijas vērtībai.

Snap sākotnējā publiskā piedāvājuma laikā pārdeva 200 miljonus akciju, cenu nosakot 17 dolāru par akciju, kas ir vairāk nekā sākotnēji noteiktais cenu diapazons 14-16 dolāri. Tādējādi kopējā uzņēmuma vērtība bija aptuveni 20 miljardi dolāru.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vēlme pēc anonimitātes sniegtā godīguma rosinājusi Niku Halavinu izveidot mobilo lietotni AntiChat, ko jau lejupielādējuši vairāk nekā desmit miljoni cilvēku visā pasaulē, augustā vien viņi nosūtījuši un saņēmuši 4,4 miljardus ziņu

Līdz šim kopumā aplikācijas lietotāji nosūtījuši un saņēmuši aptuveni 50 miljardus ziņu. AntiChat lieto cilvēki 145 valstīs. 30% ir no ASV, 25% - no Rietumeiropas, 13% - no Āzijas, 11% - no Austrumeiropas, 7% - no Latīņamerikas, 14% – no citām vietām pasaulē. Aplikācija ir pieejama 28 valodās, tostarp latviešu. Iepriekš radījis un vadījis lielus uzņēmumus, N. Halavins šobrīd vairs nemērķē nopelnīt milzu naudu, bet gan vēlas palīdzēt cilvēkiem. «Tas, ko dod sabiedrībai, ir svarīgāk par naudu, ko nopelni,» viņš uzsver. Vairāk par mūsdienu paralēlo sociālo mediju realitāti un savu ceļu uz lielāku atklātību uzņēmējs stāsta intervijā Dienas Biznesam.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2018. gada decembrī, salīdzinot ar attiecīgo laika periodu pērn, interneta patēriņš mobilajos telefonos uz vienu lietotāju palielinājies par 82%, sasniedzot 8GB, liecina mobilo sakaru operatora Bite dati.

Mobilo telefonu lietošanas paradumu maiņu ikdienā, bet īpaši – svētkos, ietekmē galvenokārt dažādu savstarpējās saziņas platformu un aplikāciju pieaugošā popularitāte. Aizvien biežāk tā vietā, lai Ziemassvētkos un gadu mijā apsveiktu radus, draugus un paziņas, piezvanot vai nosūtot tradicionālo īsziņu, Latvijas iedzīvotāji dod priekšroku tādām savstarpējās saziņas platformām kā WhatsApp, Facebook Messenger, Snapchat, Viber, Skype un citām.

Ja 2017. gada decembrī viens mobilā telefona lietotājs Bites tīklā patērēja vidēji 4,5 GB, šogad šis apjoms ir teju dubultojies, sasniedzot 8,2 MB. Ar šādu datu apjomu viens mobilā tālruņa lietotājs mēnesī apmeklēt vidēji 2000 interneta vietnes, saņemt vai sūtīt vidēji 1000 labas kvalitātes fotogrāfijas, lejupielādēt 500 dziesmas vai divas filmas, kā arī 32 stundas straumēt mūziku.

Komentāri

Pievienot komentāru
Internets

Iespēja tiešsaistē apgūt digitālo mārketingu bez maksas

Lelde Petrāne, 18.03.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jebkuram interesentam ir iespēja bez maksas uzlabot savas zināšanas par reklāmu veidošanu pasaulē zināmākajos sociālajos tīklos. Apmācība platformā Httpool Education notiek moduļu formātā, un par katru apgūtu moduli lietotājs saņem sertifikātu. Šis bezmaksas instruments noderēs gan rūdītiem mārketinga speciālistiem zināšanu pilnveidošanai, gan studentiem un entuziastiem to iegūšanai, norāda veidotāji.

Apmācības platformā Httpool Education notiek moduļos un ir par reklāmas izvietošanu tādos sociālajos tīklos kā Twitter, Spotify, LinkedIn, Snapchat, Outbrain, TripAdvisor un citos. Moduļu skaits pastāvīgi tiks papildināts. Tāpat ir iespēja apskatīt dažādus konkrētu reklāmu izvietošanas piemērus un mācīties no labākajām kampaņām.

Vispirms ir jāreģistrējas platformā http://education.httpool.com Pēc tam jāizvēlas sociālais tīkls, kurā reklāmas izvietošanu ir vēlēšanās padziļināti apgūt. Tad jāiepazīstas ar informāciju par konkrēto platformu un jāatbild uz testa jautājumiem. Kad eksāmens veiksmīgi nokārtots, ir iespējams lejupielādēt sertifikātu, kas apliecina noteiktu prasmju līmeni.

Komentāri

Pievienot komentāru
Start-up

Ērtāku risinājumu ietekmē cilvēki kļūst nepacietīgāki

Anda Asere, 21.11.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sabiedrība pierod pie ērtiem risinājumiem, jo īpaši jaunākā paaudze, kas to ietekmē kļūst arvien nepacietīgāka.

Tā šodien notiekošajā jaunuzņēmumu konferencē “Slush” norādīja Sebastians Semjatkovskis (Sebastian Siemiatkowski), “Klarna” izpilddirektors. “Klarna” ir Zviedrijas norēķinu uzņēmums, kas pēc nesenās finansējuma piesaistes sasniedza 5,5 miljardu dolāru vērtību, tādējādi kļūstot par Eiropas vērtīgāko finanšu tehnoloģiju jaunuzņēmumu.

“Savā ziņā lietotāja pieredze atspoguļo visu biznesu. Mēs daudz strādājam ar e-komercijas kompānijām un es satieku daudzus mazumtirdzniecības uzņēmumu vadītājus, kam ir dabiski būt savos fiziskajos veikalos, bet nereti šķiet, ka viņi nav apmeklējuši savu internetveikalu,” teic S. Semjatkovskis. Viņu mulsina, kādā mērā reizēm uzņēmumi neņem vērā lietotāja pieredzi un neapzinās tās nozīmi.

Komentāri

Pievienot komentāru
Internets

Apple klienti App Store vienā nedēļā iztērējuši 1,4 miljardus dolāru

Lelde Petrāne, 08.01.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

"IPhone" un "iPad" īpašnieki 2019. gada nogalē bijuši īpaši aktīvi, ziņo "CNN"

"Apple" klienti laika posmā no Ziemassvētku vakara līdz Vecgada vakaram lietotnēm iztērējuši 1,42 miljardus ASV dolāru, kas ir par 16% vairāk nekā 2018. gadā, paziņojusi tehnoloģiju kompānija. Savukārt Jaungada dienā "Apple" uzstādījusi vienas dienas lietotņu pārdošanas rekordu - 386 miljonus ASV dolāru, kas ir par 20% vairāk nekā pirms gada.

Kopš "App Store" atvēršanas 2008. gadā lietotņu izstrādātāji ir nopelnījuši vairāk nekā 155 miljardus ASV dolāru, liecina "Apple" aplēses.

"IPhone" lietotājiem "karstākās" bezmaksas lietotnes bijušas "YouTube", "Instagram", "Snapchat", "TikTok" un "Facebook Messenger". Starp maksas lietotnēm vislabāk veicies "Facetune", fotoattēlu rediģēšanas lietotnei "iOS" vai "Android" tālruņiem, kam seko plānošanas lietotne "HotSchedules" un laika prognožu lietotne "DarkSky".

Komentāri

Pievienot komentāru
Viedokļi

6 ieteikumi efektīvai kampaņai digitālajos medijos

Arnis Ozols, "Httpool Baltics" vadītājs, 11.09.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šobrīd sociālo mediju platformas kā reklāmas kampaņu kanāli ir pieejami ikvienam interesentam. Protams, labākais ceļš ir algot aģentūru, kas visu izdarīs pasūtītāja uzdevumā - gan noformēs kampaņu, gan iesniegs rezultātu analīzi. Tomēr daži uzņēmumi izvēlas visu darīt paši. Kam pievērst uzmanību kampaņas veidošanas gaitā un kā novērtēt rezultātu?

Uzņēmums "Httpool" pārstāv tādas lielas sociālo mediju platformas kā Facebook, Twitter, Snapchat, LinkedIn un citas mazos tirgos, kur šo lielo sociālo mediju pārstāvniecības nav un nekad nebūs. Mums ir lieliska iespēja vērot uzņēmumu veiksmes un neveiksmes, skatīt tendences, kā arī piekļūt sociālo mediju platformu pētījumiem. Mēs arī paši daudz iedziļināmies un pētām, kas ir un kas nav efektīvi. Un te ir seši punkti, ko iesakām jebkuram sociālo mediju kampaņa plānotājam.

Izvēlies vienu mērķi

Veidojot kampaņu, ir iespēja izvēlēties, kāds būs tās mērķis. Parasti tas ir vērsts uz auditorijas palielināšanu, zīmola atpazīstamības vai pārdošanas veicināšanu. Uz šo izvēli noteikti nav attiecināms teiciens – vairāki zaķi ar vienu šāvienu. Izvēlētais mērķis noteiks, kā tālāk strādās sociālā medija algoritms. Turklāt ir svarīgi, lai izvēlētais mērķis arī atbalsta biznesa mērķi – kādu rezultātu uzņēmums sagaida no šīs kampaņas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Snapchat mātesuzņēmums sācis IPO procesu

Zane Atlāce - Bistere, 16.11.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Snapchat mātesuzņēmums Snap Inc. konfidenciāli iesniedzis pieteikumu akciju sākotnējam publiskam piedāvājumam (IPO), kas ziņapmaiņas pakalpojumu platformu novērtē teju 25 miljardu dolāru apmērā, ziņo Wall Street Journal.

IPO pieteikums pagājušajā nedēļā iesniegts ar noteikumiem, kas ļauj pirmos procesa posmus saglabāt konfidenciālus.

Šis IPO būs viens no lielākajiem tehnoloģiju nozarē pēdējo gadu laikā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Finanses

FOTO: Kurus uzņēmumus nākamgad varam gaidīt akciju tirgū?

Žanete Hāka, 14.12.2016

18. MapR Technologies
Nozare: datu analīzes programmatūra
Kopējais finansējums: 224 miljoni dolāru
Pēdējais novērtējums: 488 miljoni dolāru
Ienākumi 2015.gadā: 130 miljoni dolāru
Kompānija dibināta 2009.gadā. Līdz šim uzņēmums ir piesaistījis simtiem miljonu dolāru no daudziem uzņēmumiem, tostarp, Alphabet izaugsmes investīciju fonda Google Capital. Kompānija plāno biržā sākt kotēt akcijas 2017.gada vidū.

Foto: Mapr

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Investori parasti sagaida, ka miljardus dolāru vērtas kompānijas savas akcijas sāks kotēt biržā, raksta portāls 24/7 Wall St.

Kompānijas, kas izsaka sākotnējo publisko piedāvājumu, var izmantot piesaistīto finansējumu, lai investētu izaugsmē. Tāpat, pēc akciju iekļaušanas biržā, kompānija kļūst pārredzamāka, un par to atbild lielāka akcionāru grupa.

Tiesa gan, ir vairākas pasaulē zināmas tehnoloģiju kompānijas, kuru IPO ir sarūgtinājis investorus. Kā piemēru var minēt Groupon un Twitter. Tieši šī iemesla dēļ, kā arī dēļ neskaidrās makroekonomiskās vides vairākas lielās kompānijas ir palikušas ārpus regulētā tirgus. Savukārt citi giganti, piemēram, Snap Inc, kuram pieder Snapchat un kura vērtība ir 20 miljardi ASV dolāru, ir paziņojuši par plāniem 2017.gadā sākt kotēt akcijas biržā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Snapchat mātes uzņēmums Snap Inc. iekasējis 3,4 miljardus ASV dolāru, apjomīgākajā tech industrijas sākotnējā publiskajā piedāvājumā pēdējo divu gadu laikā. Snap pārdeva 200 miljonus akciju par 17 dolāriem katru, nostādot uzņēmuma vērtību pie 23,8 miljardu ASV dolāru atzīmes.

Sākotnējais mērķis bija iekasēt 3,2 miljardus dolāru, piedāvājot akcijas par 14 un 16 dolāriem. Tādējādi būtu sasniegts apmēram 22 miljardu dolāru vērtējums.

Pieprasījums pēc IPO bija ļoti liels un jau otrdienā potenciālajiem investoriem tika paziņots, ka vienas akcijas cena pieprasījuma dēļ varētu augt līdz pat 17 vai 18 ASV dolāriem. Investori tika informēti arī par iespēju akcijas iegādāties kopfondu ietvaros, ja to cena būtu pārāk augsta.

Akcijas sāks tirgot ceturtdien, 2. martā zem apzīmējuma SNAP.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvija ir pievilcīga vieta naudas ieguldīšanai un tai ir liels potenciāls ārvalstu investīcijām, intervijā aģentūrai LETA sacīja bijušais ASV valsts sekretārs Džons Kerijs, kurš šonedēļ Rīgā ieradies, lai iegūtu informāciju par situāciju Latvijā un apsvērtu iespējas investēt.

Kerijs, kurš apsverot iespējas iesaistīties biznesā un kļūt par investoru, Rīgā ieradies, jo uzskatot, ka šai pasaules daļai ir milzīgs potenciāls, kas daļēji jau tiek īstenots.

Tas attīstās ātrāk nekā pārējā Eiropā, sacīja bijusī amatpersona, paužot viedokli, ka cilvēki skatās uz vietām kā Latvija, kur ir valdība, kas vēloties virzīties uz priekšu, kur esot labi īstenota politika, darbaspēks, iespējas tirdzniecībai Eiropas Savienībā un ārpus tās.

«Jūsu eksporta rādītāji aug, rūpniecības rādītāji palielinās. Ja nemaldos, jūsu rūpniecības rādītāji ir pieauguši par 5,5%, pieaudzis arī kopprodukta rādītājs, kas ir augstāks nekā pārējai Eiropai. Līdz ar to šī izskatās kā vieta, kur kaut kas notiek un iespējas ir īstas,» savu viedokli skaidroja bijušais ASV ārlietu resora vadītājs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sony Pictures Television Networks meitasuzņēmums un viens no lielākajiem digitālās reklāmas pārdošanas un mediju resursu pārstāvniecības uzņēmumiem Latīņamerikā IMS Internet Media Services (IMS) ir vienojies par starptautiska daudzkanālu reklāmas tīkla Httpool akciju kontrolpaketes iegūšanu. Šis uzņēmums strādā arī Latvijā, ekskluzīvi pārstāvot Twitter un LinkedIn sociālos tīklus.

«Partnerība ar IMS ļaus nodrošināt labāku piedāvājumu, iespēju dalīties ar starptautisko labo praksi un risinājumiem, stiprinās atbalstu un veicinās inovācijas, nodrošinot priekšrocības visiem mūsu starptautiskajiem un vietējiem partneriem. Turklāt IMS Latīņamerikā ir cieša sadarbība ar EA, Foursquare, Snapchat, Twitch, Vevo un Waze, tāpēc mēs sagaidām šo partneru ienākšanu Baltijas valstīs,» skaidro uzņēmuma Httpool Baltijas filiāles vadītājs Arnis Ozols.

IMS ir izstrādājis arī vērienīgu izglītības platformu mediju aģentūrām un reklāmas devējiem, ko Httpool realizēs arī savos darbības reģionos, tādējādi mazinot Latvijas klientiem piedāvāto pakalpojumu atšķirību ar ASV un citiem tirgiem.

Komentāri

Pievienot komentāru